Показати схожі тендери

Закупівля поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області від Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-009797-a
Id Tender fc29f554e7394d22861b9d49897a5929
План UA-P-2025-07-10-012301-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:13
Остання зміна 24.07.2025 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 831 386 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
96 627.72 грн. (2,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 16:11 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:11
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 16:11
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 18.07.2025 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 13:33
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 13:33
до 24.07.2025 14:04
Період уточнень
з 10.07.2025 16:11 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 16:11 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 13:33
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 13:33
Основні параметри
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 831 386 грн.
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
4 831 386 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96627,72
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37645, Україна, Полтавська область, с.Великі Сорочинці, вул.Перемоги, 45
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Автосервіс-2009
Пропозиція:
4 783 512.99 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Володимирівна Рослякова
Електронна пошта
Телефон
+380664372521
Замовник
ЄДРПОУ
41276221
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Поштовий індекс
37645
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с. В.Сорочинці Миргородського р-ну
Адреса
вул. Гоголя, 26
Кваліфікація
Лот № 1 поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Період вимог/скарг з 18.07.2025 13:33 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 13:33
Довідка НАЗК
18.07.2025 13:33
Повідомлення про рішення
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-009797-a-a1
Підписаний і діє
Номер
183
4 783 512.99 грн.
4 783 512.99 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Номенклатура
поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41276221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Автосервіс-2009
Повна назва
ПП Автосервіс-2009
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36190855

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 14:00
Підписаний договір
24.07.2025 14:00
Підписаний договір
24.07.2025 14:04
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000084
Дата створення проекту
28.07.2025 14:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 16:18
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 86-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 28.07.2025 № 86-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-07-10-009797-a, 10.07.2025, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 16:18
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 831 386,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-009797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ. - Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар/матеріали/обладнання що є у складі предмета закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 14:44
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 14:44
-
Відповідь
на запит від 29.07.2025 року
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 29.07.2025 року, повідомляє наступне: 1. Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Фінансування заплановано згідно кошторисних призначень по КПКВ (код програмної класифікації видатків) – 1021. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", та за рахунок коштів місцевого бюджету, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом "поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області". 2. Згідно до вимог Настанови та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином згідно даних за зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва, за формулою: разом – графи 1 – 9, кошторисний прибуток; кошти на покриття аміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (3544101.00 грн. + 35830.00 грн. + 18219.00 грн. + 89911.00 грн. + 338094.00 грн.) * 1,2 (ПДВ 20%). Вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення технічного нагляду не включаються до вартості закупівлі. За результатом проведеного розрахунку визначено суму очікуваної вартості за вище визначеним предметом закупівлі. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено кошторисною документацією, до якої замовник немає права вносити зміни та/або уточнення задля дотримання принципу "відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель". Додається: дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис на будівельні роботи № 1-1, експертна оцінка № 17-0063/03-25/EO від 20 червня 2025 року. 3. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради. Посилання на веб-сайт: https://viddilokmsvs.ukr.school/zakupivli/zakupivli-2024-finansovogo-roku-obgruntuvannya/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-potochnyj-remont-1/ У додатках до даного пояснення надається інформація та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, експертна оцінка, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
30.07.2025 13:18
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 831 386,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-009797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію кваліфікаційного сертифіката та свідоцтва, що видані інженеру-проектувальнику (або інженеру з проектно-кошторисної роботи або інженеру кошториснику), який залучається учасником, виданого уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Автосервіс-2009» надано кваліфікаційний сертифікат серії АР № 013092, дата видачі 05.04.2017 на інженера-проектувальника Цись О.І. та свідоцтво № 01276 на ім’я Цись О.І. щодо підвищення кваліфікації шляхом підготовки до професійної атестації за напрямом інженерно-будівельне проектування з 20.03.2017 по 22.03.2017. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «Автосервіс-2009» на відповідність вказаної вимоги тендерної документації, зокрема, в частині дійсності на момент розкриття пропозиції ПП «Автосервіс-2009» вказаних документів? 2. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «Автосервіс-2009» в частині відповідності найменування будівельних матеріалів, для виконання робіт з поточного ремонту, що відображені у документі «Відомості (підсумкова) ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку», наданої у складі тендерної пропозиції учасника, вимогам встановленими замовником у Технічному завдані (таблиця 2 розділу ІІ Додатку 6 до тендерної документації) «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва», а саме: рядок 82 «Сталь листова», тоді як у технічній вимогі замовника у п. 74 зазначено «Сталь прокатана». Поясніть вказане. 3. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «Автосервіс-2009» в частині відповідності найменування робіт і витрат, для виконання робіт з поточного ремонту, що відображені у документі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01», наданого у складі тендерної пропозиції учасника, вимогам встановленими замовником у Технічному завдані (таблиця 3 розділу ІІ Додатку 6 до тендерної документації) «Локальний кошторис на будівельні роботи», а саме: п. 59 «Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівних основ», тоді як у технічній вимогі замовника у п. 50 зазначено «Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних (до 10 мм)». Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 16:51
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 16:52
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 831 386,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-009797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «Автосервіс-2009» в частині відповідності найменування робіт і витрат, для виконання робіт з поточного ремонту, що відображені у документі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01», наданого у складі тендерної пропозиції учасника, вимогам встановленими замовником у Технічному завдані (таблиця 1 розділу ІІ Додатку 6 до тендерної документації) «Дефектний акт», а саме: п. 76 «Вапняне фарбування нових поверхонь стін всередині будівлі по штукатурці», тоді як у технічній вимогі замовника у п.61 зазначено «Вапняне фарбування нових поверхонь стін і укосів всередині будівлі по штукатурці». Поясніть вказане. 2. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ПП «Автосервіс-2009» укладено договір про закупівлю від 24.07.2025 № 183, пунктом 2.1.1 якого визначено, строк (термін) виконання робіт: згідно затвердженого сторонами календарного плану (графіку) до 30.09.2025. З огляду на вищевикладене, надайте пояснення на якому етапі знаходяться умови виконання договору на роботи/послуги по об'єкту: поточний ремонт споруди цивільного захисту ОЗЗСО "Великосорочинський ліцей ім.М.В.Гоголя" Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області за адресою: вул.Перемоги, 45 в с.Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області (згідно коду ДК 021:2015– 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від 24.07.2025 № 183. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.08.2025 14:05
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 14:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 831 386 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Контактний телефон:
+380664372521
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 831 386 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Контактний телефон:
+380664372521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності