Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування») від Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-009190-a
Id Tender ca7f70f359134d82a2e00115f18fbe19
План UA-P-2025-07-10-011301-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 15:42
Остання зміна 08.08.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 183 922 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
110 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 15:45 до 26.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 15:45
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 15:45
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 18:00
до 29.07.2025 12:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 12:13
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 12:13
до 08.08.2025 13:38
Період уточнень
з 10.07.2025 15:45 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 15:45 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 18:00 до 29.07.2025 12:13
Період кваліфікації
з 26.07.2025 18:00 до 29.07.2025 12:13
Основні параметри
код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 183 922 грн.
роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»
Назва предмета закупівлі
роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»
Очікувана вартість
21 183 922 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
110000,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
«Замовник» перераховує «Підряднику» кошти за фактично виконані роботи на підставі актів приймання виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 підписані уповноваженими представниками обох Сторін. При зменшенні об’ємів робіт, які узгодженні сторонами, оплата фактично виконаних робіт проводиться згідно актів приймання виконаних робіт. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти календарних днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника обставини ненадходження коштів з бюджету на реєстраційний казначейський рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасного їх перерахування органами Державної казначейської служби, визнаються Сторонами обставиною, що має місце не з вини Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН"
Пропозиція:
21 183 922 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зуєва Ольга Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380507805483
Замовник
ЄДРПОУ
39394175
Повна назва
Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"
Поштовий індекс
63462
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
с. Донець
Адреса
Зміївський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»
Період вимог/скарг з 29.07.2025 12:13 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 18:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначений переможцем відкритих торгів з особливостями
Документи кваліфікації
29.07.2025 12:13
Довідка НАЗК
29.07.2025 12:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.07.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-009190-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07/08
21 183 922 грн.
21 183 922 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»)
Номенклатура
код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
21 183 922
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"
Повна назва
Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39394175

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24140651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.08.2025 13:38
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000071
Дата створення проекту
18.08.2025 15:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:59
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 10:33
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 № 249 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 249 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-07-10-009190-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ДОНЕЦЬ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 92 від 10.07.2025 року, тендерну пропозицю Товариства з обмеженою відповідальністю "СТАН" (далі — ТОВ "СТАН", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 29.07.2025, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 29.07.2025 року, Договір № 07/08 від 07.08.2025 року (далі — Договір), Додаткову угоду №2 від 25.08.2025 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.08.2025 року (далі – Пояснення). 1. Моніторінгом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "СТАН" встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (далі — Додаток 4) тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії) та Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підт-верджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником або трудові відносини працівника з Учасником. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Стан» надано Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, за даними якої монтажником санітарно-технічних систем і устаткування є Шайнюк Іван Володимирович. Однак, цивільно-правовий договір з монтажником санітарно-технічних систем і устаткування Шайнюк Іван Володимирович відсутній. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Стан» надано цивільно-правовий договір з монтажником санітарно-технічних систем і устаткування — Шанюк Іван Володимирович. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...Відповідно до пункту 1.5. Розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Замовником визначено дану помилку (зайву літеру «й»), як формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки всі інші дані повністю співвпадають.». Пояснення Замовника не спростовує порушення, оскільки пунктом 43 Особливостей не визначено обмежень щодо його застосування у разі виявлення формальних помилок. Отже, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «СТАН" усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. 2. Крім того, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "СТАН" встановлено наступне. Відповідно до умов пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (далі — п.2 Розділу 5) тендерної документації у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).  На виконання вимог Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі — Додаток 2) тендер-ної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН" надано договірну ціну, в якій не враховано окремим розділом кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким поклада-ється на учасника процедури закупівлі (підрядника).  Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. Не зазначення даних витрат, окремим розділом договірної ціни, визначено Замовником, як формальна помилка». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог п. 2 Розділу 5 тендерної документації, оскільки Замовником самостійно визначено вимогу, щодо врахування в договірній ціні коштів на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, окремим розділом. Поряд з цим, зазначена невідповідність не відповідає жодному пункту Переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, тому невідповідність інформації наданої в тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації не можна кваліфікувати, як формальну (технічну) помилку. Отже, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «СТАН" усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)  визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до умов пункту 13.1 Договору зазначено, що до Договору додаються та становлять його невід’ємну частину: Договірна ціна з усіма розрахунками (Додаток 1 до Договору). При цьому, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено розрахунки до Договірної ціни. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено Договір з Додатками до нього та та Додаткову угоду до Договору в електроній системі закупівель виключно у форматі PDF. Крім того, в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України Замовником 27.08.2025 оприлюднено Підсумкову відомість ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси без зазначення вартості транспортування та заготівельно-складських витрат щодо кожної номенклатурної позиції. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, наданий 21.08.2025 через електронну систему закупівель, щодо вищезазначеного питання, Замовник 26.08.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, наступного змісту: «....На виконання вимог пункту 10 статті 10 та вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси, із зазначеннями найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції». ??Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факту наявності порушень пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. 4. Моніторингом дотримання питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону установлено наступне. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Водночас, Замовником оприлюднено Додаток № 3 до Договору «План фінансування робіт», в якому не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, наданий 21.08.2025 через електронну систему закупівель, щодо вищезазначеного питання, Замовник 26.08.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, наступного змісту: « На виконання пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 було внесено зміни до плану фінансування в частині зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат) та оприлюднено в електронній системі закупівель». Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення вимог пункту 84 Постанови № 668. Крім того, . Моніторингом дотримання питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону установлено наступне. Згідно пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Поряд з цим, частиною першою та другою статті 840 Цивільного кодексу України визначено, що якщо робота виконується частково або в повному обсязі з матеріалу замовника, підрядник відповідає за неправильне використання цього матеріалу. Підрядник зобов’язаний надати замовникові звіт про використання матеріалу та повернути його залишок. Якщо робота виконується з матеріалу замовника, у договорі підряду мають бути встановлені норми витрат матеріалу, строки повернення його залишку та основних відходів, а також відповідальність підрядника за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків. Умовами Додатку 2 тендерної документації передбачено Перелік мате-ріалів, які будуть надані Замовником Підряднику після укладення договору та до початку проведення робіт: Труба п/e 160х14,6 питна (Ру=16) (6м); SDR 11; ПЕ 100/Ріре р/е 160х14,6 drinking (Ru=16) (6m); SDR11; РЕ100 – 336 п.м./м.  Однак, на порушення частини другої статті 840 Цивільного кодексу України, умовами договору не передбачено строки повернення залишку матеріалу та основних відходів, а також відповідальність підрядника за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТАН" встановлено порушення вимог  43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. ? За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту  84 Постанови № 668, частини другої статті 840 Цивільного кодексу України. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити Договірну ціну з усіма розрахунками, Договір з Додатками до нього та та Додаткову угоду до Договору в електроній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, окремо, щодо кожної номенклатурної позиції, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 10:33
Документи висновку
08.09.2025 10:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
11.09.2025 р. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ м. Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов., м. Харків, 61022 Пояснення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-10-009190-a від 08.09.2025 року та інформація про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому Відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 249 було розпочато моніторинг закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»), інформацію в електронній системі закупівель оприлюднено за номером UA-2025-07-10-009190-a. За результатами проведення моніторингу 08 вересня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про його результати. В пункті 2 констатуючої частини висновку встановлено наявність порушень а саме: 1. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТАН" встановлено порушення вимог 43 Особливостей. 2. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства: закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 41Закону. 3. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, частини другої статті 840 Цивільного кодексу України. 4. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено. По-перше, у Висновку вказано: «У складі тендерної пропозиції ТОВ «Стан» надано Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, за даними якої монтажником санітарно-технічних систем і устаткування є Шайнюк Іван Володимирович. Однак, цивільно-правовий договір з монтажником санітарнотехнічних систем і устаткування Шайнюк Іван Володимирович відсутній. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Стан» надано цивільно-правовий договір з монтажником санітарно-технічних систем і устаткування — Шанюк Іван Володимирович». Замовник не погоджується із даним пунктом з наступних підстав: Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації та/або працівник працює з субпідрядною організацією за цивільно-правовою угодою). 2.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації). У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканкопію штатного розпису. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 6/2507 від 25.07.2025 року, де зазначено Шайнюк Івана Володимировича – монтажника санітарно-технічних систем і устаткування. На підтвердження надано цивільно-правовий договір від 23 липня 2025 року, укладений з Шанюк Іваном Володимировичем в якості монтажника санітарно-технічних систем і устаткування. Водночас, відповідно до пункту 1.5. Розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема: - помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа); Враховуючи вищезазначене, Замовником визначено дану помилку (зайву літеру «й»), як формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки всі інші дані повністю співвпадають. Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушення вимог пункту 43 Особливостей при проведенні процедури закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»), інформацію в електронній системі закупівель оприлюднено за номером UA-2025-07-10-009190-a, а тому, як наслідок, у Замовника відсутні підстави для притягнення до відповідальності осіб, якими допущені дані порушення. По-друге, у Висновку вказано: «На виконання вимог Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі — Додаток 2) тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН» надано договірну ціну, в якій не враховано окремим розділом кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника)». Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених Кошторисними нормами України, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Додатком 2 цієї тендерної документації за винятком матеріалів, які будуть передані Підряднику після укладання договору. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 1) договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 2) локальні кошториси на будівельні роботи (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 3) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва. 4) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. На виконання вищезазначене, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАН» (ТОВ «СТАН») надано: - Договірну ціну; - Локальні кошториси - Відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів - Проект календарного графіку. Відповідно до наданих локальних кошторисів та відомостей ресурсів до даних локальних кошторисів, кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю включають в себе доставку (позначка «(з доставкою»), в тому числі до Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 монтаж гідротехнічного обладнання та Відомості ресурсів до даного локального кошторису зазначено, що монтаж даного обладнання включає в себе також його доставку, а саме: - Поплавковий датчик рівня води 1.1 (з доставкою) – 2 шт. – 1 082, 40 грн. - Поплавковий датчик рівня води 2.1 (з доставкою) – 1 шт. – 1 540, 00 грн - Сигналізатор рівня ОВЕН САУ-М6 (з доставкою) – 1 шт. – 2 828, 00 грн. Вищезазначене свідчить, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 1.5. Розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право віднесення допущених учасниками в своїх тендерних пропозиціях помилок до формальних (несуттєвих) помилок, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Не зазначення даних витрат, окремим розділом договірної ціни, визначено Замовником, як формальна помилка. Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушення вимог пункту 43 Особливостей при проведенні процедури закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»), інформацію в електронній системі закупівель оприлюднено за номером UA-2025-07-10-009190-a, а тому, як наслідок, у Замовника відсутні підстави для притягнення до відповідальності осіб, якими допущені дані порушення. По-третє, у Висновку вказано: «Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено Договір з Додатками до нього та Додаткову угоду до Договору в електроній системі закупівель виключно у форматі PDF. Крім того, в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України Замовником 27.08.2025 оприлюднено Підсумкову відомість ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси без зазначення вартості транспортування та заготівельно-складських витрат щодо кожної номенклатурної позиції». На виконання вищезазначеного, Замовником оприлюднено Договірну ціну з усіма розрахунками, Договір з Додатками до нього та Додаткову угоду до Договору в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, окремо, щодо кожної номенклатурної позиції. Також, Замовником оприлюднено Підсумкову відомість ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси без зазначення вартості транспортування та заготівельно-складських витрат щодо кожної номенклатурної позиції у сумі 00,00 грн., чим виконано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону в повному обсязі. По-четверте, у Висновку вказано: «Однак, на порушення частини другої статті 840 Цивільного кодексу України, умовами договору не передбачено строки повернення залишку матеріалу та основних відходів, а також відповідальність підрядника за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків». На виконання вищезазначеного, було внесено відповідні зміни до договору та оприлюднено в електронній системі закупівель. Відповідно до Висновку, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити Договірну ціну з усіма розрахунками, Договір з Додатками до нього та та Додаткову угоду до Договору в електроній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, окремо, щодо кожної номенклатурної позиції, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В першу чергу, Замовник зобов’язується неухильно дотримуватись вимог пункту 43 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, вимог пункту 84 Постанови № 668, частини другої статті 840 Цивільного кодексу України, зокрема при перевірці тендерних пропозицій учасників, при оприлюдненні інформації про закупівлю, а саме договору про закупівлю та додатків, Замовником розроблено відповідні форми даних додатків у відповідності до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, вимог пункту 84 Постанови № 668. Також, з метою недопущення встановлених Висновком порушень у подальшому, було прийнято рішення про притягнення осіб, якими допущені порушення до дисциплінарної відповідальності, шляхом накладення на відповідальних осіб, чиї дії спричинили встановлені Висновком порушення, дисциплінарні стягнення у вигляді зауваження, проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Окрім цього, Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме шляхом проведення внутрішнього навчання працівників (службовців), у тому числі, відповідальних за допущені порушення, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, договірної роботи та економічних знань. Уповноважена особа ______________ __________________
Дата публікації
12.09.2025 11:48
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи по проекту «Рекон-струкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 21 183 922,00 гривень (інформацію про за-купівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-10-009190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрун-тування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупі-влі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до умов пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропози-ції» (далі — п.2 Розділу 5) тендерної документації у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). На виконання вимог Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі — Додаток 2) тендер-ної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН" надано договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів. В договірній ціні наданої ТОВ «Стан», не враховано окремим розділом кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким поклада-ється на учасника процедури закупівлі (підрядника). Надати пояснення, щодо не виявлення Замовником зазначеної невідпо-відності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стан»". 3. Відповідно до умов п.2 Розділу 5 тендерної документації ціна пропо-зиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Додатком 2 цієї тендерної документації за виня-тком матеріалів, які будуть передані Підряднику після укладання договору. Умовами Додатку 2 тендерної документації передбачено Перелік мате-ріалів, які будуть надані Замовником Підряднику після укладення договору та до початку проведення робіт: Труба п/e 160х14,6 питна (Ру=16) (6м); SDR 11; ПЕ 100/Ріре р/е 160х14,6 drinking (Ru=16) (6m); SDR11; РЕ100 – 336 п.м./м. При цьому, у відомості ресурсів відсутні надані замовником підряднику матеріали, отже в договірній ціні відсутні зворотні кошти від поставки за-мовника зазначених матеріалів. Отже, Учасником в договірній ціні та розра-хунках до неї не враховані матеріали, які будуть надані підряднику Замовни-ком та ціна пропозиції розрахована без винятку матеріалів, які будуть надані підряднику, що не відповілає умовам п.2 Розділу 5 тендерної документації. Надати пояснення, щодо не виявлення Замовником зазначеної невідпо-відності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стан»". 4. Відповідно до п. 2 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТ-ВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тен-дерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати До-відку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників від-повідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та по-сади (або професії) та Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підт-верджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником або трудові ві-дносини працівника з Учасником. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Стан» надано цивільно-правовий договір з монтажником санітарно-технічних систем і устаткування — Шанюк Іван Володимирович. При цьому, відповіднодо інформації наведеної в Довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Шайнюк Іван Володимирович. Надати пояснення, щодо не виявлення Замовником зазначеної невідпо-відності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стан»". 5. Надати пояснення щодо невиконання Замовником вимог пункту 10 статті 10 Закону, в частині оприлюднення протягом трьох робочих днів з дня його укладення договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у маши-нозчитувальному форматі та вимог статті 41 Закону в частині обов’язкового зазначення у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ре-сурси, такої інформації: найменування матеріального ресурсу (з характерис-тиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна похо-дження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального ко-дексу України невиконання службовою особою законних вимог органу дер-жавного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. 6. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Від-повідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва скла-дається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Водночас, під час моніторингу установлено, що у Додатку № 3 до Договору «План фінансування робіт» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. Надати пояснення стосовно вищевикладеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 14:41
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 14:41
-
Відповідь
Замовник: Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"; код ЄДРПОУ: 39394175; Предмет Закупівлі: код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування») Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 183 922, 00 грн. з ПДВ.
Відповідь на запит У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 21 183 922,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-10-009190-a) надаємо письмові пояснення на отриманий запит. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо до даної відповіді. 2. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених Кошторисними нормами України, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Додатком 2 цієї тендерної документації за винятком матеріалів, які будуть передані Підряднику після укладання договору. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 1) договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 2) локальні кошториси на будівельні роботи (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 3) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва. 4) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. На виконання вищезазначене, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАН» (ТОВ «СТАН») надано: Договірну ціну; Локальні кошториси Відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів Проект календарного графіку. Відповідно до наданих локальних кошторисів та відомостей ресурсів до даних локальних кошторисів, кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю включають в себе доставку (позначка «(з доставкою»), в тому числі до Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 монтаж гідротехнічного обладнання та Відомості ресурсів до даного локального кошторису зазначено, що монтаж даного обладнання включає в себе також його доставку, а саме: Поплавковий датчик рівня води 1.1 (з доставкою) – 2 шт. – 1 082, 40 грн. Поплавковий датчик рівня води 2.1 (з доставкою) – 1 шт. – 1 540, 00 грн Сигналізатор рівня ОВЕН САУ-М6 (з доставкою) – 1 шт. – 2 828, 00 грн. Вищезазначене свідчить, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. Не зазначення даних витрат, окремим розділом договірної ціни, визначено Замовником, як формальна помилка. 3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Додатком 2 цієї тендерної документації за винятком матеріалів, які будуть передані Підряднику після укладання договору. Водночас, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації передбачено перелік матеріалів, які будуть надані Замовником Підряднику після укладення договору та до початку проведення робіт: Труба п/e 160х14,6 питна (Ру=16) (6м); SDR 11; ПЕ 100/Ріре р/е 160х14,6 drinking (Ru=16) (6m); SDR11; РЕ100 – 336 п.м./м Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 1) договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 2) локальні кошториси на будівельні роботи (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва; 3) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва. 4) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. Учасником було надано кошторисну документацію, а саме Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, де зазначено в п. 26 «Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 160 мм з гідравлічним випробуванням» вказано 338 м, п. 27 кількість труби поліетиленової для подачі холодної води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнішній діаметр 160х9,5 мм вказано кількість 5,38 м, тобто враховано наявність матеріалу у Замовника, що буде переданий учаснику, чим виконано підпункт 2.1. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації належним чином і в повному обсязі. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації та/або працівник працює з субпідрядною організацією за цивільно-правовою угодою). 2.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації). У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканкопію штатного розпису. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 6/2507 від 25.07.2025 року, де зазначено Шайнюк Івана Володимировича – монтажника санітарно-технічних систем і устаткування. На підтвердження надано цивільно-правовий договір від 23 липня 2025 року, укладений з Шанюк Іваном Володимировичем в якості монтажника санітарно-технічних систем і устаткування. Водночас, відповідно до пункту 1.5. Розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Замовником визначено дану помилку (зайву літеру «й»), як формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки всі інші дані повністю співвпадають. 5. На виконання вимог пункту 10 статті 10 та вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси, із зазначеннями найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 6. На виконання пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 було внесено зміни до плану фінансування в частині зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат) та оприлюднено в електронній системі закупівель. ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТА ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовник: Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"; код ЄДРПОУ: 39394175; Предмет Закупівлі: код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування») Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 183 922, 00 грн. з ПДВ. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель. Для проведення закупівлі робіт по предмету код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по проекту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області. Коригування»), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями. Обґрунтування технічних та якісних характеристик Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, корегованої Комунальним підприємством "Обласний інформаційно-технічний центр", ЄДРПОУ 32335218, на підставі договору № 07-18/пкд від 04 липня 2018 р., укладеного за предметом коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області» за кодом ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування, ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2018-07-04-001219-c. Згідно розгляду проектно-кошторисної документації за проектом «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області» було отримано позитивний експертний звіт, виданий ТОВ «Консалтингова агенція «ГАЛІЛЕО»_ № 180/24-ГАЛ_ від 04.10.2024 р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме відомості обсягів робіт, локальних кошторисів, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за проектом «Капітальний ремонт системи опалення з заміною трубопроводів та опалювальних приладів в будівлі Комунального закладу «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за проектом «Реконструкція водопроводу від свердловини до приватного сектору та по вул. Олімпійська, Миру, Садова, Маяковського, Вишнева, Дружби, Гагаріна, Ювілейна в с. Донець Зміївського району Харківської області».
Рішеня
26.08.2025 17:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 183 922 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"
Контактний телефон:
380507805483
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 183 922 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ДОНЕЦЬ"
Контактний телефон:
380507805483
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності