Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської обласної філармонії імені Іри Маланюк (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів 01.09.2025, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.09.2025 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником під час проведення процедури закупівлі перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП «ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ», та не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення про аргументоване продовження строків розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 05.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, Замовник зазначив, що: «Діюча на той час уповноважена особа перебувала в черговій відпустці. Інших уповноважених осіб не було призначено. З 25.08.2025 року призначено іншу уповноважену особу. Тому перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника і закупівля UA-2025-07-10-009112-a була відмінена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення повідомлення про аргументоване продовження строків розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей– порушень не встановлено.