Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням від Івано-Франківська обласна філармонія імені Іри Маланюк.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-009112-a
Id Tender fc72cb50e91b4f0e9af02a6ec7c9f14f
План UA-P-2025-07-10-011353-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 10.07.2025 15:42
Остання зміна 12.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 046 950 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 234.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 15:41 до 18.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 15:41
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 15:41
до 15.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.07.2025 12:00
-
Період уточнень
з 10.07.2025 15:41 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 15:41 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 12:00
Основні параметри
ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - скасовано лот закупівлі
2 046 950 грн.
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням
Назва предмета закупівлі
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням
Очікувана вартість
2 046 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10234,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Лед Екран
Опис предмета закупівлі
Лед Екран
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Леся Курбаса, буд.3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Електрична лебідка
Опис предмета закупівлі
Електрична лебідка
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Леся Курбаса, буд.3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Ферма
Опис предмета закупівлі
Ферма
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Леся Курбаса, буд.3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ"
Пропозиція:
2 026 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
10.07.2025 15:37
Критерії оцінки
10.07.2025 15:37
Критерії оцінки
Тендерна документація
Проект договору
10.07.2025 15:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
12.09.2025 00:00
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
01.09.2025 14:28
-
01.09.2025 14:29
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
01.09.2025 14:30
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Саведчук Ростислав Богданович
Електронна пошта
Телефон
380342532115
Замовник
ЄДРПОУ
02225430
Назва (англійською мовою)
Ivano- Frankivsk regional philharmonic named Iry Malanyuk
Повна назва
Івано-Франківська обласна філармонія імені Іри Маланюк
Повна назва (англійською мовою)
Ivano- Frankivsk regional philharmonic named Iry Malanyuk
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Леся Курбаса, буд.3
Кваліфікація
Лот № 1 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 12:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000003
Дата створення проекту
01.09.2025 09:50
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 10:19
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 16:07
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 №59-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.09.2025 №59-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-10-009112-a 10.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 10:19
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської обласної філармонії імені Іри Маланюк (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів 01.09.2025, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.09.2025 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником під час проведення процедури закупівлі перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП «ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ», та не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення про аргументоване продовження строків розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 05.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, Замовник зазначив, що: «Діюча на той час уповноважена особа перебувала в черговій відпустці. Інших уповноважених осіб не було призначено. З 25.08.2025 року призначено іншу уповноважену особу. Тому перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника і закупівля UA-2025-07-10-009112-a була відмінена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення повідомлення про аргументоване продовження строків розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 16:07
Документи висновку
08.09.2025 16:07
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Відмінено торги
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.09.2025 15:46
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
29.09.2025 15:47
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-009112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? 2. Чому на порушення частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ" та не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 09:38
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 09:38
-
Відповідь
Відповідь
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області На Ваш запит від 02.09.2025р. про надання пояснень щодо закупівлі «ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням» UA-2025-07-10-009112-a відповідаємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі : Оскільки LED-екран з багатофункціональною системою керування в комплекті та обладнанням має бути розміщений на сцені філармонії, то саме такі розміри екрану і технічні характеристики ідеально підходять для проведення заходів. Вартість предмета закупівлі взята з загальнодоступної відкритої інформації, комерційних пропозицій, інформації з прайсів на момент вивчення ринку. 2. Чому на порушення частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ІЛЮК ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ" та не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду? Діюча на той час уповноважена особа перебувала в черговій відпустці. Інших уповноважених осіб не було призначено. З 25.08.2025 року призначено іншу уповноважену особу. Тому перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника і закупівля UA-2025-07-10-009112-a була відмінена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа Богдан ХОМИНЕЦЬ
Рішеня
05.09.2025 16:03
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 046 950 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 12:00
Замовник:
Івано-Франківська обласна філармонія імені Іри Маланюк
Контактний телефон:
380342532115
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 046 950 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 12:00
Замовник:
Івано-Франківська обласна філармонія імені Іри Маланюк
Контактний телефон:
380342532115
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності