Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по нанесенню дорожньої розмітки від КНП "МОК "Чиста громада".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-009104-a
Id Tender 69b8d621110f45028359d41aa7749483
План UA-P-2025-07-10-011048-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 15:53
Остання зміна 02.09.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 15:53 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 15:53
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 15:53
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 16:00
до 26.08.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 16:42
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 15:03
до 02.09.2025 17:02
Період уточнень
з 10.07.2025 15:53 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 15:53 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 16:00 до 26.08.2025 15:03
Період кваліфікації
з 18.07.2025 16:00 до 26.08.2025 15:03
Основні параметри
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
600 000 грн.
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Назва предмета закупівлі
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 15:31
Закінчення аукціону
18.07.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.08.2025 15:40
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 10 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 10 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРСЕРВІС УКРАЇНА"
Пропозиція:
569 338.23 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
479 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МУРЕЙКО ЯНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
477 849.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 15:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сєбов Сергій Васильович
Електронна пошта
Телефон
+380486224705
Замовник
ЄДРПОУ
44761992
Повна назва
КНП "МОК "Чиста громада"
Поштовий індекс
66300
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Подільськ
Адреса
Енергетиків,1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Період вимог/скарг з 21.07.2025 16:42 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 16:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 16:42
Довідка НАЗК
21.07.2025 16:42
Повідомлення про рішення
21.07.2025 16:41
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.07.2025 11:39 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 11:33 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.07.2025 11:39
Повідомлення про рішення
28.07.2025 11:38
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:35
Період вимог/скарг з 04.08.2025 10:39 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 11:39 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: учасником подано тендерну пропозицію, надану на вимогу Форми №1 тендерної пропозиції та містить інформацію, що стосується технічної специфікації, усунення недоліків в якій не передбачено законодавством, щодо кошторису який не завірений сертифікованим кошторисником, а саме: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Документи кваліфікації
04.08.2025 10:39
Повідомлення про рішення
04.08.2025 10:37
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:35
Період вимог/скарг з 26.08.2025 15:03 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 10:39 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 15:03
Довідка НАЗК
26.08.2025 15:03
Повідомлення про рішення
26.08.2025 14:50
Пропозиція, що перемогла
04.08.2025 10:39
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-10-009104-a-a2
Підписаний і діє
Номер
48
569 338.23 грн.
569 338.23 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Номенклатура
Послуги по нанесенню дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КНП "МОК "Чиста громада"
Повна назва
КНП "МОК "Чиста громада"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44761992

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРСЕРВІС УКРАЇНА"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРСЕРВІС УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40750306

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 17:02
Повідомлення про договір
02.09.2025 16:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000130
Дата створення проекту
08.09.2025 17:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 17:42
Дата публікації висновку про результати
22.09.2025 15:05
Дата завершення усунення порушень
07.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 Одеса № 182 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 № 182 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-07-10-009104-a 10.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 17:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Муніципальна обслуговуюча компанія «Чиста громада» Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника б/д та б/н, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «НАПРЯМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА») до процедури закупівлі від 08.08.2025 за номером UA-2025-07-10-009104-a.c1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження від 21.08.2025 № 12924-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Мурейко Яна Валентинівна», ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» та товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 55, від 28.07.2025 № 57, від 04.08.2025 № 58, від 26.08.2025 № 59, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2025, договір про закупівлю послуг від 02.09.2025 № 48 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.09.2025, додаткову угоду від 02.09.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 15.09.2025 та 19.09.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. У пункті 4 Форми № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД Замовником зазначено, що під час надання послуг виконавець повинен самостійно за свій рахунок забезпечувати дотримання державних стандартів, норм, правил охорони праці, безпеки дорожнього руху, санітарно-гігієнічних вимог при наданні послуг в населених пунктах, пожежної і екологічної безпеки. Виконавець повинен забезпечити належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг та нести матеріальну відповідальність за шкоду заподіяну третім особам внаслідок незабезпечення належної організації дорожнього руху в місцях надання послуг, відповідно до чого учасник в складі пропозиції має надати посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 15.07.2025 № 69. Проте у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки, чим не дотримано вимоги пункту 4 Форми № 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2025 щодо вищезазначеної невідповідності Замовник 19.09.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначив: «У тендерній документації Замовника міститься положення, що під час надання послуг Виконавець повинен забезпечувати дотримання державних стандартів, норм, правил охорони праці, безпеки дорожнього руху, санітарно-гігієнічних вимог, пожежної та екологічної безпеки, а також належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг. З цією метою у тендерній документації було зазначено, що учасник має надати у складі пропозиції посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки. Разом з тим зазначена вимога спрямована насамперед на забезпечення належного та безпечного виконання робіт на етапі реалізації договору. Вона не визначає можливості чи неможливості учасника подати тендерну пропозицію, а є умовою належного надання послуг після укладення договору. ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» у складі своєї пропозиції подало заповнену форму № 1, у якій підтвердило відповідність усім вимогам технічної специфікації та гарантувало дотримання державних стандартів і правил охорони праці, пожежної та екологічної безпеки. Таким чином, учасник документально засвідчив, що забезпечить виконання цих вимог під час фактичного надання послуг.» Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки умовами пункту 4 Форми № 1 до тендерної документації чітко зазначено, що учасник має надати посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки саме в складі пропозиції, а не після укладання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.09.2025 00:00
Дата публікації
22.09.2025 15:05
Документи висновку
22.09.2025 15:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником розглянуто висновок Південного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду видано наказ від 29.09.2025р. № 28 «Про притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності». Відповідальну особу Сєбова Сергія Васильовича притягнуто до дисциплінарної відповідальності у формі оголошення догани. З метою недопущення подібних порушень у подальшому організовано додаткове навчання уповноваженої особи. Копію наказу додаємо.
Дата публікації
29.09.2025 16:55
Документи інформації про усунення порушення
29.09.2025 16:56
-
29.09.2025 16:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.09.2025 16:12
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 16:13
-
Відповідь
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки є засобом організації дорожнього руху. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі та з врахуванням наступних документів: - ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; - Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; - ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; - ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; - СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості»; - СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт», тощо. Вказані нормативні документи наявні в загальному доступі в мережі Інтернет на офіційних державних ресурсах. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень по ТПКВК МБ 1216030 КЕКВ 2240 на 2025 рік, затверджених рішенням Подільської міської ради від від 20.12.2024р., за № 1027-І «Про бюджет Подільської міської територіальної громади на 2025 рік» (розрахунок поточних витрат по КПКВК МБ 1216030 КЕКВ 2240 на 2025 рік), згідно якого із загального фонду міського бюджету Подільської міської територіальної громади виділено кошти на послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Подільськ Одеської області на загальну суму 600 000,00 грн. Обсяги закупівлі визначені згідно фактичної потреби та протяжності (об’ємів) дорожньої розмітки на дорогах Подільської міської територіальної громади. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності до порядку пункту 1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Керуючись вищевказаною Методикою, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було використано один із методів розрахунку, а саме: проведення моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на аналогічні послуги (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», зокрема досліджено аналогічні завершені закупівлі, тощо). 2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44761992/profile) замовник є одержувачем коштів місцевого бюджету. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП МОК «Чиста громада»
Рішеня
15.09.2025 16:12
Замовник
Документи повідомлення
15.09.2025 16:14
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» вимогам форми № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.09.2025 14:32
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Документи повідомлення
16.09.2025 14:33
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення У тендерній документації Замовника міститься положення, що під час надання послуг Виконавець повинен забезпечувати дотримання державних стандартів, норм, правил охорони праці, безпеки дорожнього руху, санітарно-гігієнічних вимог, пожежної та екологічної безпеки, а також належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг. З цією метою у тендерній документації було зазначено, що учасник має надати у складі пропозиції посвідчення або протокол комісії з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки. Разом з тим зазначена вимога спрямована насамперед на забезпечення належного та безпечного виконання робіт на етапі реалізації договору. Вона не визначає можливості чи неможливості учасника подати тендерну пропозицію, а є умовою належного надання послуг після укладення договору. ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» у складі своєї пропозиції подало заповнену форму № 1, у якій підтвердило відповідність усім вимогам технічної специфікації та гарантувало дотримання державних стандартів і правил охорони праці, пожежної та екологічної безпеки. Таким чином, учасник документально засвідчив, що забезпечить виконання цих вимог під час фактичного надання послуг. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підстави для відхилення тендерної пропозиції є вичерпними. Відсутність у складі пропозиції посвідчення або протоколу з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки не може бути розцінена як невідповідність тендерній документації у частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, оскільки ця вимога підлягає виконанню саме на етапі надання послуг. Таким чином, рішення уповноваженої особи щодо визнання пропозиції ТОВ «ДОРСЕРВІС УКРАЇНА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, є законним та прийнятим у межах повноважень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
19.09.2025 15:25
Замовник
Документи повідомлення
19.09.2025 15:25
-
19.09.2025 15:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
КНП "МОК "Чиста громада"
Контактний телефон:
+380486224705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
КНП "МОК "Чиста громада"
Контактний телефон:
+380486224705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності