Показати схожі тендери

Закупівля Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (сенсорні інформаційні термінали) від ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-008881-a
Id Tender eba043fd4eaf4275ad2891610ea7e676
План UA-P-2025-07-10-009987-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:27
Остання зміна 31.07.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
495 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 475 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 15:26 до 18.07.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 15:26
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 15:26
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 06:00
до 23.07.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 11:13
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 11:13
до 31.07.2025 10:58
Період уточнень
з 10.07.2025 15:26 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 15:26 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 06:00 до 23.07.2025 11:13
Період кваліфікації
з 18.07.2025 06:00 до 23.07.2025 11:13
Основні параметри
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (сенсорні інформаційні термінали)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
495 000 грн.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (сенсорні інформаційні термінали)
Назва предмета закупівлі
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (сенсорні інформаційні термінали)
Очікувана вартість
495 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2475,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сенсорні інформаційні термінали
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Сенсорні системи України"
Пропозиція:
495 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чуденко Лілія
Електронна пошта
Телефон
7376098
Замовник
ЄДРПОУ
38226516
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65017
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
вул. Косовська, 2-д
Кваліфікація
Лот № 1 Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (сенсорні інформаційні термінали)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 11:13 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 06:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 11:13
Довідка НАЗК
23.07.2025 11:04
Повідомлення про рішення
23.07.2025 10:37
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 06:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - форма “Тендерна пропозиція” (Вих.№ 15/07-04 від 15.07.2025 року) заповнена не належним чином, а саме: в пункті 9 вказана невірна кількість днів, протягом яких буде діяти дана тендерна пропозиція. Відповідно до пункту 4 розділу 3 даної тендерної документації - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - Довідка, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Вих. № 15/07-01 від 15.07.2025 року) заповнена не повністю, а саме відсутні дані: Генератор FORTE FG 3500 (FORTE FG 3500); Автомобіль SUZUKI, модель New SX4 1.4L 4WD GLX 6 AT; Ноутбук NB INSP-5558 C13-5005U 15” 4GB/1TB LIN 1553410DDL-T1 DELL; Ноутбук Fujitsu Lifebook T904 (VFY; T9040M75B2RU); Ноутбук Lenovo Z510 (59402575); Ноутбук Lenovo IdeaPad 700-15 (80RU0082UA)White; Смартфон Нuawei Nоva 5T 6/128GB Black; Термінал Apple iPhone 5S 32 Gb gold’’як новий”. Дані складові частини матеріально-технічної бази Учасника представлені в інвентарних картках та/або в наказах про введення в експлуатацію, які Учасник самостійно надав у складі Тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Створено
21.07.2025 14:32
Надати до
22.07.2025 14:32
Договір
UA-2025-07-10-008881-a-a1
Підписаний і діє
Номер
42
495 000 грн.
412 500 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Сенсорні інформаційні термінали
Номенклатура
Сенсорні інформаційні термінали
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38226516

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Сенсорні системи України"
Повна назва
ТОВ "Сенсорні системи України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36940620

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 10:58
-
31.07.2025 10:57
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
495 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 06:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7376098
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
495 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 06:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7376098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності