Показати схожі тендери

Закупівля Автотягач від Військова частина А5011.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-07-10-008815-a
Id Tender df02a23e6ddf4c9eaf371f2e9bf6578a
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 15:25
Остання зміна 28.07.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 938 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 384 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 16:00 до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 15:24
до 16.07.2025 16:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00
до 22.07.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 14:49
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 14:49
до 28.07.2025 11:45
Період уточнень
з 10.07.2025 15:24 до 16.07.2025 16:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00 до 22.07.2025 14:49
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00 до 22.07.2025 14:49
Основні параметри
Автотягач
Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 938 400 грн.
Лот 1. Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Очікувана вартість
5 938 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59384,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Код ДК 021:2015
34138000-3 - Автотягачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25501, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Україна, м. Кропивницький
Дата постачання з
31.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару виконується за рахунок покупця за адресою вказаною Постачальником у радіусі до 500 км від м. Жовті Води , Дніпропетровська обл.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
АВАНТІ Груп
Пропозиція:
5 819 100 грн.
Документи закупівлі
10.07.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Золотоноша Костянтин Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380504807092
Замовник
ЄДРПОУ
26640040
Повна назва
Військова частина А5011
Поштовий індекс
25501
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
Україна, м. Кропивницький
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Період вимог/скарг з 22.07.2025 14:49 по 25.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 00:00 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначення учасника Переможцем
Документи кваліфікації
22.07.2025 14:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей: Відсутнє погодження з загальними вимогами зазначеними в Додатку 3 та інформація згідно : п.5. Діючий (чинний) сертифікат/сертифікати відповідності (або інший документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності) ,у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації. п.7. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Надана Учасником довідка не відповідає Додатку 3 загальних вимог Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.6. Товар, що пропонується Учасником повинен бути новим (не бувшим у використанні ,не після відновлення, не були виставковим екземпляром), дата виробництва не раніше 2025 року, термін та умови його зберігання не порушені.
Створено
21.07.2025 14:35
Надати до
22.07.2025 14:35
Договір
UA-2025-07-10-008815-a-c1
Підписаний і діє
Номер
84|25
5 819 100 грн.
5 819 100 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Номенклатура
Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А5011
Повна назва
Військова частина А5011
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26640040

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАНТІ Груп
Повна назва
АВАНТІ Груп
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30440060

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 11:45
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000070
Дата створення проекту
28.07.2025 12:24
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 14:35
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 № 71-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.07.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-10-008815-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 14:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автотягач» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 11:03
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 11:05
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автотягач» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 7 розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен надати в електронному вигляді в складі пропозиції документи відповідно до Додатку 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Додаток 3 до документації). Згідно з пунктом 5 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, зокрема - діючий (чинний) сертифікат/сертифікати відповідності (або інший документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності) ,у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації. У складі пропозиції учасника ТОВ «АВАНТІ Груп» не надано вищезазначеного сертифікату/сертифікатів відповідності або інформації в довільній формі стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в документах, подання яких передбачалося документацією для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, 21.07.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідності в частині не надання діючого (чинного) сертифікату/сертифікатів відповідності (або іншого документу), виданого відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності), у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації. Просимо обґрунтувати підстави надання учаснику ТОВ «АВАНТІ Груп» вимоги про усунення виявлених невідповідностей стосовно не надання вказаних документів. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 12:11
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 12:13
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.07.2025 11:03
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA за кодом товару ДК 021:2015: 34138000-3 «Автотягачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-008815-а) військова частина А5011 пояснює наступне. Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. У межах бюджетної програми КПКВ 2101150/12/4, КЕКВ 3110 та кодом видатків за кошторисом Міністерства оборони України 010 у 2025 році передбачено видатки на придбання автотранспортної техніки. Згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Оскільки у військовій частині А5011, яка виконує завдання по забезпеченню оборони України, виникла нагальна потреба у закупівлі сідельного тягача MAN TGX 33.480 6x4 BL SA у зв’язку з тим, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі забезпечують успішне виконання завдань військовою частиною А5011 ініційовано здійснення закупівлі вказаного товару. В даному випадку технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника в умовах виконання бойових завдань та нормами чинного законодавства. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» №275 від 18.02.2020 затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі-Примірна методика). Відповідно до п.1 розд. І Примірної методики, примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та має рекомендаційний характер. Пунктом 2 розд.І Примірної методики, терміни вживаються у таких значеннях, зокрема: - очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; Розділом ІІІ встановлені методи визначення очікуваної вартості, зокрема, методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель«Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних. На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках). В процесі організації закупівлі UA-2025-07-10-008815-а очікувану вартість здійснено шляхом моніторингу цін у відкритих джерелах. Зокрема, закупівлі, які розміщені в електронні системі закупівель за аналогічним кодом ДК та назвою автотягачі. Щодо оприлюднення обґрунтування закупівлі: Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Оскільки закупівля закупівлі товару сідельного тягача MAN TGX 33.480 6x4 BL SA за кодом товару ДК 021:2015: 34138000-3 «Автотягачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-008815-а) проведена у формі спрощеної закупівлі, яка не відноситься до конкурентних процедур, тому розміщення на веб сайті не потрібно здійснювати.
Рішеня
29.07.2025 13:52
Замовник
Документи повідомлення
29.07.2025 13:53
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.07.2025 12:11
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Сідельний тягач MAN TGX 33.480 6x4 BL SA за кодом товару ДК 021:2015: 34138000-3 «Автотягачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-008815-а) військова частина А5011 пояснює наступне. Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час оцінки тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АВАНТІ Груп» замовником встановлено невідповідності у зв’язку з чим було оприлюднено повідомлення з вимогою усунути невідповідності в частині не надання діючого (чинного) сертифікату/сертифікатів відповідності (або іншого документу), виданого відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності), у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації. В тендерній документації замовника передбачено надання діючий (чинний) сертифікат/сертифікати відповідності (або інший документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності),у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації, що свідчить про перевірку замовником віднесення товару до тієї групи товарів, які обов’язковій сертифікації. Згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В тендерній документації військової частини А5011 не встановлено конкретного виду сертифікату відповідності чи іншого документа потрібно надати. Крім того, учасником надано Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі від 17.07.2025, де зазначено, що даним гарантійним листом, ТОВ «Аванті Груп», як офіційний дилер імпортера автомобілів MAN в Україні - ТОВ "МАН ТРАК ЕНД БАС ЮКРЕЙН" (представництва MAN Truck and Bus AG в Україні) гарантує відповідність: Сідловий тягач з колісною формулою 6х4 - MAN TGX 33.480 6X4 BL SA. Країна походження сідлового тягача – Європейський союз (EU). Товар, 2025 року виготовлення та відповідає державним стандартам, технічним умовам, екологічним нормам у відповідності з технічними регламентами та національними стандартами. Товар постачається з необхідними документами (завірена встановленим порядком копія сертифікату відповідності, технічна документація, сервісна книжка, посібник з експлуатації), є новим, без попередньої реєстрації та не був в експлуатації, не має дефектів, пов’язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, у справному стані, та здатний виконувати свої функції. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону У разі не надання діючого (чинного) сертифікату/сертифікатів відповідності (або іншого документу) (або іншого документу), виданого відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності) Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації, виданого відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності), є невідповідністю, яка підлягає усуненню на підставі зазначеного вище пункту Особливостей, оскільки не належить до невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Крім того, виправлення невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо). Тому замовник не порушив Особливостей та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та як наслідок не порушив п. 41 Особливостей та не здійснив безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНТІ Груп». Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій. Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей. В даному випадку були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, за нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII? (далі — Закон № 124) визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Відповідно до п. 6 Дилерського контракту МАN №2015.4 дилер зобов’язаний забезпечити наявність у нього всіх необхідних офіційних ліцензій і дозвільних документів, а також виконання ним усіх інших вимог для здійснення дилерської діяльності стосовно продукту на території. Це також включає ліцензії та дозволи, які передбачено для дилерської діяльності і земельних ділянок. Тому саме запропонований до реалізації резиднентами України товар вже розмитнений і відповідає вимогам в Україні, що включають відповідність екологічним нормам , відсутність заборони на ввезення з певних країн, зокрема, заборонено ввезення автомобілів російського виробництва або тих, що були там зареєстровані також сплачено мито, акцизний податок та ПДВ, а також наданий перелік документів включає (документ про акредитацію (для підприємств), інвойс або договір купівлі-продажу, технічний паспорт, документ про зняття з обліку в країні експорту, платіжний документ, сертифікат походження , довідка про відповідність екологічним нормам Євро-5 та інш) що є підставою для безперешкодного імпорту товару Державною митною службою України. З 2018 року поняття «обов'язкова сертифікація» та «перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації» було замінено на «обов'язкову відповідність технічним регламентам», а підставою для цього послужило прийняття Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» На сьогодні відсутній конкретний список пристроїв, які підлягають обов'язковій сертифікації, проте, згідно з новими ухваленими законам, практично всі товари підлягають оцінці відповідності технічним регламентам. Таким чином виробнику або імпортеру необхідно скласти Декларацію відповідності. Обов'язковій оцінці відповідності: транспортні засоби, їх частини та обладнання. Відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України 17.08.2012 № 521, сертифікат відповідності - документ, яким виробник підтверджує, що окремо взятий КТЗ або партія обладнання відповідають затвердженому типу. КТЗ новий - КТЗ, на який уповноваженими державними органами (у тому числі іноземними) не видавалися реєстраційні документи, що дають право на його експлуатацію. Тип КТЗ - сукупність КТЗ певної категорії, які не відрізняються один від одного за істотними ознаками, наведеними в розділі II додатка 1 до цього Порядку, може мати варіанти і версії. Підтвердження учасником інформації, що товар, 2025 року виготовлення та відповідає державним стандартам, технічним умовам, екологічним нормам у відповідності з технічними регламентами та національними стандартами свідчить про підтвердження надання учасником закупівлі пропозиції товару, яка відповідає всім технічним про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які сформовані замовником. Також слід звернути увагу, що надані на усунення невідповідностей документи не змінили предмет закупівлі, а саме: його технічні, якісні характеристики. Окрім цього, сертифікати відповідності на КТЗ даного виду містяться у відкритому доступі, а саме: https://public.man.eu/portal/asp/uk/support_5/kundeninformationen_startseite___mw__mei___mew__mai__maw__ek__um_/konformitaetserklaerungen_1/f_2. Усунення невідповідностей учасником закупівлі не призвело до зміни предмета закупівлі, а лише підтвердило наявність інформації, яка міститься у відкритому доступі шляхом наявності паперової форми відповідності товару встановленим технічним регламентам. Якщо учасником закупівлі під час оформлення тендерної пропозиції допускаються неточності, але які не впливають на зміст тендерної пропозиції, не нівелюють технічний потенціал або конкурентоспроможність учасника, то такі недоліки є формальними. Додатково інформуємо, що станом на 30.07.2025 року під час виконання постачальником умов договору та передачі Сідельного тягача MAN TGX 33.480 6x4 BL SA, представником військової частини А5011 отримано оригінал сертифікату відповідності.
Рішеня
30.07.2025 11:30
Замовник
Документи повідомлення
30.07.2025 11:30
-
30.07.2025 11:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 938 400 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А5011
Контактний телефон:
380504807092
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 938 400 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А5011
Контактний телефон:
380504807092
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності