Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2» від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-008251-a
Id Tender 8c67635c68af44798ae2cec02c511f83
План UA-P-2025-07-10-010474-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:09
Остання зміна 19.08.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
410 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 16:09 до 18.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:09
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 16:09
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00
до 19.08.2025 12:01
Залишилось 4 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 12:01
до 25.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.08.2025 12:01
-
Період уточнень
з 10.07.2025 16:09 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 16:09 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00 до 19.08.2025 12:01
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00 до 19.08.2025 12:01
Основні параметри
«Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
410 000 грн.
«Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2»
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2»
Очікувана вартість
410 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП СРБУ "Закарпатліфтмонтаж"
Пропозиція:
408 249.9 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
10.07.2025 15:05
Тендерна документація
10.07.2025 15:05
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Цмур
Електронна пошта
Телефон
+380506921182
Замовник
ЄДРПОУ
33165909
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Гойди Юрія, 8
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2»
Період вимог/скарг з 19.08.2025 12:01 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 01:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.08.2025 12:01
Повідомлення про рішення
24.07.2025 16:23
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 02:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для належного виконання установою своїх функцій, 10 липня 2025 року Комунальною установою «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради оголошено відкриті торги: «Поточний ремонт ліфта П-500 на 4 зупинки за адресою: м. Ужгород, вул.С. Мартина, 2» (Згідно оголошення UA-2025-07-10-008251-a). Прийом пропозицій учасників здійснювався до 01:00 18.07.2025. Відповідно до пункту 35 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Згідно з пунктом 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Таким чином найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Учасника Приватного підприємства «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «ЗАКАРПАТЛІФТМОНТАЖ» (Код ЄДРПОУ 35335467), 88018, м. Ужгород, вул. Польова, 4, тел. 0312/67-17-94, e-mail:[email protected]. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до Протокольного рішення від 24.07.2025 у Замовника виникла потреба у наданні Учаснику Приватному підприємству «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «ЗАКАРПАТЛІФТМОНТАЖ» (Код ЄДРПОУ 35335467) 24 годин на усунення невідповідностей. Відповідно до вищезазначеного існує необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Учасника Приватного підприємства «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «ЗАКАРПАТЛІФТМОНТАЖ» (Код ЄДРПОУ 35335467) для належного оприлюднення відповідного рішення щодо результатів розгляду
Дата продовження строку розгляду
24.07.2025 16:22
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Предмет Договору, зазначений в Договорі №13 від 23.05.2024 не відповідає предмету договору, зазначеному в Довідці №96 від 15.07.2025. Просимо усунути невідповідності шляхом завантаження належних документів.
Створено
24.07.2025 16:25
Надати до
25.07.2025 16:25
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380506921182
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380506921182
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності