Показати схожі тендери

Закупівля Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-006517-a
Id Tender 1b2828a110e5462faca3e3990e8bc166
План UA-P-2025-07-10-006624-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 13:59
Остання зміна 29.07.2025 10:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
203 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 038 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 13:59 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 13:59
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 13:59
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 18.07.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 15:03
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 15:03
до 29.07.2025 10:25
Період уточнень
з 10.07.2025 13:59 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 13:59 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 15:03
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 15:03
Основні параметри
Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
203 800 грн.
Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення
Назва предмета закупівлі
Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення
Очікувана вартість
203 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2038,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Кунг металевий автомобільний Getlander HTML-3.00.000
Опис предмета закупівлі
Кунг металевий автомобільний Getlander HTML-3.00.000
Код ДК 021:2015
34210000-2 - Кузови транспортних засобів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19734, Україна, Черкаська область, с. Нова Дмитрівка, Чернишевського, 19
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Піддон вантажного відділення без заходу на борти
Опис предмета закупівлі
Піддон вантажного відділення без заходу на борти
Код ДК 021:2015
34210000-2 - Кузови транспортних засобів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19734, Україна, Черкаська область, с. Нова Дмитрівка, Чернишевського, 19
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО"
Пропозиція:
203 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Лебедєва
Електронна пошта
Телефон
+380473727571
Сайт:
https://novodmytrivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04410835
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
19734
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
село Нова Дмитрівка
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення
Період вимог/скарг з 18.07.2025 15:03 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 15:03
Довідка НАЗК
18.07.2025 15:03
Повідомлення про рішення
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-006517-a-c1
Підписаний і діє
Номер
201
203 800 грн.
169 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
05.08.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Кунг металевий автомобільний Getlander HTML-3.00.000
Номенклатура
Кунг металевий автомобільний Getlander HTML-3.00.000
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Піддон вантажного відділення без заходу на борти
Номенклатура
Піддон вантажного відділення без заходу на борти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04410835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО"
Повна назва
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43715039

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 10:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000104
Дата створення проекту
28.07.2025 15:57
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 16:50
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 77-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-10-006517-a, 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «(ДК 021:2015: 34210000-2 — Кузови транспортних засобів (Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-006517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: 1) Чому тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону з урахуванням Особливостей? Так, з 13 лютого 2024 року в Україні діє заборона на закупівлю товарів, робіт та послуг у громадян та юридичних осіб Ісламської Республіки Іран, а також на закупівлю товарів, походженням з цієї країни, а в тексті тендерної документації така заборона відсутня. Також у тендерній документації для переможця процедури закупівлі вимагається надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 02.04.2024. 2) Чи виявлена невідповідність у договорі поставки № 271 від 25.04.2025 (файл Договір №271 анологічний (3).pdf), який надав ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації. Так, у преамбулі договору покупцем є ТОВ «Агрохімпродукт», а в пункті 8 Договору «Реквізити сторін» покупцем зазначений ТОВ «Вентпромелектромонтаж». 3) Чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» зазначено, що учасник: - замість слів «До» повинен вказати точні характеристики. У випадку якщо буде вказано «До» така пропозиція буде відхилена; - подає будь-який з наступних документів: документи від виробника /паспорт (формуляр) товару /сертифікат/ посібник користувача/, які повинні містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару, інструкцію до використання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» (файл Листи та довідки до предмету закупівлі 12 (З).pdf) надав технічні характеристики предмета закупівлі (лист від 11.07.2025 № 26/9), де вказав максимальне навантаження «до 90 кг». Також, ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» у складі тендерної пропозиції не надав жодного із перелічених вище документів, які б містили опис технічних характеристик товару. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.07.2025 17:11
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 17:11
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг
На виконання вимог Рішення про моніторинг відповідно до Наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області №77-З від 28.07.2025 за предметом «(ДК 021:2015: 34210000-2 — Кузови транспортних засобів (Кунги металеві автомобільні HTML – 3.00.000 з піддонами вантажного відділення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-006517-a), ID моніторингу: UA-M-2025-07-28-000104, Замовник повідомляє наступне: 1) Чому тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону з урахуванням Особливостей? Так, з 13 лютого 2024 року в Україні діє заборона на закупівлю товарів, робіт та послуг у громадян та юридичних осіб Ісламської Республіки Іран, а також на закупівлю товарів, походженням з цієї країни, а в тексті тендерної документації така заборона відсутня. Також у тендерній документації для переможця процедури закупівлі вимагається надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 02.04.2024: Тендерна документація була підготовлена в стислі терміни, у зв’язку з терміновим запитом військової частини, що потребувала оперативного забезпечення. Уповноважена особа, яка здійснювала підготовку тендерної документації, приступила до виконання обов’язків 25.06.2025р, тобто вже після набрання чинності постанови КМУ № 131 від 09.02.2024, яка встановлює заборону на закупівлі у громадян та юридичних осіб Ісламської Республіки Іран. Враховуючи обмежений час на ознайомлення з усіма оновленнями нормативної бази, а також терміновий запит військової частини, допущено технічну помилку — відсутність згаданої заборони в тексті документації. Аналогічно, вимога щодо довідки за абзацом 14 пункту 47 Особливостей, який був виключений постановою КМУ № 382 від 02.04.2024, залишилась у документації через використання шаблонної форми, яка не була оновлена вчасно. 2) Чи виявлена невідповідність у договорі поставки № 271 від 25.04.2025 (файл Договір №271 анологічний (3).pdf), який надав ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації. Так, у преамбулі договору покупцем є ТОВ «Агрохімпродукт», а в пункті 8 Договору «Реквізити сторін» покупцем зазначений ТОВ «Вентпромелектромонтаж»: Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» увага уповноваженої особи була зосереджена на актуальності реквізитів, печатках і змісту пункту 8 договору, де сторони визначені коректно. Через брак досвіду та обмежений час на перевірку документації, викликаний терміновим запитом військової частини, не було звернуто належної уваги на розбіжності, що містилися в преамбулі договору. При цьому реквізити договору, зазначені в пункті 8, повністю відповідали даним, наведеним у видатковій накладній, зокрема назві покупця, коді ЄДРПОУ, адресі, а також були підтверджені відбитком печатки. Враховуючи об'єктивні обставини, не було прийнято рішення про надання 24 годин для усунення невідповідностей, оскільки наведені документи в цілому дозволяли ідентифікувати сторону постачання та підтверджували наявність аналогічного досвіду. Проте такі обставини не звільняють від дотримання встановлених норм. 3) Чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» зазначено, що учасник: - замість слів «До» повинен вказати точні характеристики. У випадку якщо буде вказано «До» така пропозиція буде відхилена; - подає будь-який з наступних документів: документи від виробника /паспорт (формуляр) товару /сертифікат/ посібник користувача/, які повинні містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару, інструкцію до використання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» (файл Листи та довідки до предмету закупівлі 12 (З).pdf) надав технічні характеристики предмета закупівлі (лист від 11.07.2025 № 26/9), де вказав максимальне навантаження «до 90 кг». Також, ТОВ «НЬЮТОН АВТО МІСТО» у складі тендерної пропозиції не надав жодного із перелічених вище документів, які б містили опис технічних характеристик товару: У складі пропозиції учасник зазначив характеристику «до 90 кг» замість чітко визначеного значення, як того вимагала тендерна документація. Також, учасник не надав документ, який би містив опис технічних характеристик товару. Ці порушення стосуються технічного завдання, яке є невід’ємною частиною тендерної документації та не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, адже зміна технічної специфікації є недопустимою. На жаль, через недосвідченість уповноваженої особи та брак часу, не було звернуто належної уваги на вищезазначені невідповідності. Просимо врахувати, що закупівля здійснювалась уповноваженою особою в умовах воєнного стану, за запитом військових, у стислі строки, що об’єктивно вплинуло на якість підготовки документації. Уповноважена особа визнає помилки та докладе всіх зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому а також пройде додатково навчання.
Рішеня
30.07.2025 14:57
Замовник
Документи повідомлення
30.07.2025 14:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
203 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380473727571
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
203 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380473727571
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності