Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-006062-a
Id Tender eab4b9a3c5fc416ca72e1704c5810385
План UA-P-2025-07-10-005275-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.07.2025 13:38
Остання зміна 01.08.2025 22:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 785 648 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 856.48 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 13:37 до 24.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 13:37
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 13:37
до 21.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:48
-
Період уточнень
з 10.07.2025 13:37 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 13:37 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:48
Основні параметри
Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 785 648 грн.
Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Назва предмета закупівлі
Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Очікувана вартість
1 785 648 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17856,48
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
53 500
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:25
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Код ДК 021:2015
72810000-1 - Послуги з комп’ютерного аудиту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (-ів) приймання-передачі наданих послуг за етапами, передбаченими умовами Технічної специфікації (Додаток №1).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 150 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Етап 1. Попередній аудит та підготовка до впровадження - Термін: протягом 30 робочих днів. Етап 2. Організація системи управління інформаційною безпекою - Термін: протягом 45 робочих днів після завершення етапу 1. Етап 3. Розробка та впровадження процесів СУІБ - Термін: протягом 45 робочих днів після завершення етапу 2. Етап 4. Проведення моніторингу та внутрішнього аудиту - Термін: 30 робочих днів після завершення етапу 3. Етап 5. Супровід сертифікаційного аудиту - Термін: У межах сертифікаційного аудиту.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІССП СЕРВІС"
Пропозиція:
1 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКА-ГЛОБАЛ»
Пропозиція:
1 240 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганношина Катерина Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380983239439
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 15:48 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Документи кваліфікації
25.07.2025 15:55
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
25.07.2025 15:52
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЕСКА-ГЛОБАЛ» невідповідностей в інформації та/або документах, що передбачені умовами тендерної документації, а саме: 1. щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору: 1.1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника надано копію договору від 11.09.2024 №80D380-375/24 укладеного з АТ "Укртелеком" на суму 767 250,00 грн, щодо надання консалтингових послуг у сфері управління інформаційною безпекою, проте який не підтверджує надання послуги із впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, а також для підтвердження виконання договору учасником надано копію Акту здачі-приймання послуг №6 від 08.05.2025 на суму 433 976,20 грн та копію Акту здачі-приймання послуг №16 від 24.12.2024 на суму 241 336, 20 грн, що не підтверджує факту повного виконання договору; 1.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1.1. розділу І додатку 2 до тендерної документації; 1.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію одного договору щодо надання послуги з впровадження системи управління інформаційною безпекою згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 разом з підтвердженням повного виконання такого договору. 2. щодо підтвердження наявності копій діючих сертифікатів на працівників, які зазначені у довідці згідно підпункту 1.2.1 додатку 2 до ТД. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання підпункту 1.2.2. учасником надано копії діючих сертифікатів щодо деяких працівників, які зазначені у довідці згідно підпункту 1.2.1., а саме: а) № 66379, що діє з 01.06.2024 до 31.05.2027, в якому зазначено, що Вячеславу Скляренку видано посвідчення Сертифікованого фахівця з безпеки інформаційних систем (Certified Information Systems Security Professional). б) № CDPSE-2009150 від 06.11.2020, яким підтверджується, що Вячеслав Скляренко успішно виконав усі вимоги та має кваліфікацію сертифікованого інженера з рішень щодо конфіденційності даних (Certified Data Privacy Solutions Engineer), що не є аналогом Certified Data protection officer та/або Data Privacy Engineer, оскільки сертифікат Certified Data Privacy Solutions Engineer підтверджує кваліфікацію архітекторів, менеджерів, фахівців із комплаєнсу, а сертифікат Certified Data Privacy Engineer підтверджує кваліфікацію технічних спеціалістів, DevSecOps, системних інженерів. Окрім того, даний сертифікат надано без автентичного перекладу на українську мову, в той час коли пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо подання тендерних пропозицій, зокрема перекладу документів викладених іноземною мовою. в) № 001829 від 30.03.2024, яким засвідчується, що Вячеслав Скляренко успішно пройшов навчання, виконав усі вимоги та здобув кваліфікацію Сертифікований головний аудитор ISO/IEC 27001 (Certified ISO 27001 Lead Auditor). г) № 001829 від 30.03.2024, яким засвідчується, що Вячеслав Скляренко успішно пройшов навчання, виконав усі вимоги та здобув кваліфікацію Сертифікований головний аудитор ISO/IEC 27001 (Certified ISO 27001 Lead Auditor). ґ) № 001826 від 30.03.2024 яким засвідчується, що В’ячеслав Скляренко успішно виконав усі вимоги та кваліфікується як Сертифікований Керівник із впровадження ISO 27001 (Lead Implementer). д) № SiC.S.MISO21502.4922 від 17.07.2025, яким підтверджується, що Іван Скрипка підтвердив кваліфікацію «Менеджер проектів» (Project Manager). Разом з тим у складі тендерної пропозиції учасника відсутні сертифікати на працівників: Микулець Любов Вячеславівна, Сипко Максим Костянтинович, Ципун Роман Геннадійович. 2.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.2.2 пункту 1.2. розділу І додатку 2 до тендерної документації; 2.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії діючих сертифікатів на всіх працівників, які зазначені у довідці згідно підпункту 1.2.1. додатку 2 до ТД, виданих національним або міжнародним компетентним акредитованим органом із сертифікації персоналу відповідно до ISO/IEC 17024 «Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу», який має міжнародне визнання (IAF, або IAS, або РЕСВ тощо) за всіма напрямками, що вимагає замовник згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1.2. розділу І додатку 2 до тендерної документації. У разі, якщо документи викладені іноземною мовою, такі документи повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою
Створено
01.08.2025 22:19
Надати до
02.08.2025 22:19
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 785 648 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 785 648 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності