Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-005108-a
Id Tender 5bab06360743477c9118cef1645049c4
План UA-P-2025-07-09-010985-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 12:39
Остання зміна 01.08.2025 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
131 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
655 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 12:37 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 12:37
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 12:37
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 13:51
до 22.07.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 16:57
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 16:57
до 01.08.2025 14:57
Період уточнень
з 10.07.2025 12:37 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 12:37 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 13:51 до 22.07.2025 16:57
Період кваліфікації
з 18.07.2025 13:51 до 22.07.2025 16:57
Основні параметри
Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
131 000 грн.
Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії)
Назва предмета закупівлі
Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії)
Очікувана вартість
131 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
655,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 13:22
Закінчення аукціону
18.07.2025 13:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 800 (паковання)
Папір офісний А4
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015
30197642-8 - Папір для фотокопіювання та ксерографії
Кількість
800
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 49
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 (паковання)
Папір офісний А3
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А3
Код ДК 021:2015
30197642-8 - Папір для фотокопіювання та ксерографії
Кількість
15
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 49
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Пропозиція:
127 757.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
110 009.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСТЕОН"
Пропозиція:
120 131.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 13:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 12:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії)
Період вимог/скарг з 22.07.2025 16:57 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 13:51 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 16:57
Довідка НАЗК
22.07.2025 16:57
Повідомлення про рішення
18.07.2025 13:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.07.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії). 2.2. Кількість: Папір офісний А4 – 800 пачок, папір офісний А3 – 15 пачок. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 49. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 31.12.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 10.07.2025, UA-2025-07-10-005108-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 18.07.2025 13:22 до 18.07.2025 13:51. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 р. 3 тендерної документації, якою передбачено, що «…Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ…». Перевіркою КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що відсутня інформація про посаду уповноваженої особи (згідно документів тендерної пропозиції – генеральний директор) – підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом із зазначенням посади уповноваженої особи. 5.2. - в недотримання вимог п. 1 р. 3 тендерної документації, яким передбачено, що в складі документів тендерної пропозиції надається «…Проєкту договору, Додаток №6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)…», учасником надано Проєкт договору без зазначення в преамбулі договору та реквізитах інформації про учасника – надати Проєкт договору, Додаток 6 із зазначенням в преамбулі договору та реквізитах інформації про учасника.
Створено
21.07.2025 16:45
Надати до
22.07.2025 16:45
Договір
UA-2025-07-10-005108-a-c1
Підписаний і діє
Номер
140
110 009.1 грн.
91 674.25 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
800 (паковання)
Папір офісний А4
Номенклатура
Папір офісний А4
Кількість
800
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (паковання)
Папір офісний А3
Номенклатура
Папір офісний А3
Кількість
15
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32616520

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 14:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності