Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління побутовими відходами від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-004086-a
Id Tender c69b18fc2b36456f82f82889610556f3
План UA-P-2025-07-10-004998-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.07.2025 11:52
Остання зміна 28.07.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
113 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
565 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 11:51 до 18.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 11:51
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 11:51
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00
до 28.07.2025 15:51
Залишилось 7 год. 8 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 15:51
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 15:51
-
Період уточнень
з 10.07.2025 11:51 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 11:51 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00 до 28.07.2025 15:51
Період кваліфікації
з 18.07.2025 01:00 до 28.07.2025 15:51
Основні параметри
Послуги з управління побутовими відходами
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг надання послуг: 1 послуга (56тон), згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
113 000 грн.
Послуги з управління побутовими відходами
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами
Очікувана вартість
113 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
565,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79049, Україна, Львівська область, Львів, Місце надання послуг: 79049, м. Львів, пр. Червоної калини, 68; - 79070, м. Львів, проспект Червоної Калини, 57; - 79035 м. Львів, вул. Дністерська,16.
Дата постачання по
31.12.2025 11:53
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата 100% вартості послуг проводиться в національній валюті України за фактично вивезений обсяг побутових відходів. Оплата здійснюється Замовником у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця до останнього числа місяця наступного за звітним. . Детальний опис умов оплати вказано в Розділі 3 Проекту договору.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОВЕЙ ВЕЙСТ МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
112 006.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Попович Віра Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322230241
Замовник
ЄДРПОУ
23970286
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пр. Червоної калини, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління побутовими відходами
Період вимог/скарг з 28.07.2025 15:51 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 01:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:51
Довідка НАЗК
28.07.2025 15:50
Повідомлення про рішення
28.07.2025 15:49
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 14:49
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 02:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з великою кількістю документів та необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
25.07.2025 14:42
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до розділу 3. Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником Додатку 1 до тендерної документації, а саме п.5 Вимоги на відповідність Законам України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника (за винятком оригіналів, нотаріально завірених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Перевіривши наданні учасником документи, було встановлено, що файл накладеного електронного підпису учасника не придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 1.2 Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п. 1 Обов’язкова наявність у штаті водіїв. На підтвердження слід надати копію посвідчення водіїв (не менше 3). Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що на підтвердження даної вимоги щодо працівника Кавчак Б.О. подано знімки з екрану зазстосунку «Дія», а не копію посвідчення водія, що не відповідає вимозі Додатку 1 Розділу 1 п. 1. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 2.2. На виконання вимоги Додатку 1 Розділу 1 п. 1 надати копію посвідчення водія.
Створено
25.07.2025 15:46
Надати до
26.07.2025 15:46
Договір
UA-2025-07-10-004086-a-a1
Очікує підписання
112 006.72 грн.
112 006.72 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з управління побутовими відходами
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23970286

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОВЕЙ ВЕЙСТ МЕНЕДЖМЕНТ"
Повна назва
ТОВ "ЕКОВЕЙ ВЕЙСТ МЕНЕДЖМЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33951598

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
113 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
113 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності