Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери FPV від Ходорівська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-003425-a
Id Tender a610db5f99cc4f7fadfa1765085faf6b
План UA-P-2025-07-10-002750-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.07.2025 11:42
Остання зміна 03.08.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 11:41 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 11:41
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 11:41
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 11:39
до 31.07.2025 15:18
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 15:30
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 15:18
-
Період уточнень
з 10.07.2025 11:41 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 11:41 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 11:39 до 31.07.2025 15:18
Період кваліфікації
з 18.07.2025 11:39 до 31.07.2025 15:18
Основні параметри
Квадрокоптери FPV
Код номенклатурної позиції: 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
Квадрокоптери FPV
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери FPV
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 11:16
Закінчення аукціону
18.07.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптери FPV
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м. Ходорів, -
Дата постачання по
31.08.2025 11:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙБ ХАУС"
Пропозиція:
414 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Пропозиція:
486 660 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.07.2025 11:24
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гіжецька Іванна Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978207010
Факс
+380323953331
Замовник
ЄДРПОУ
26269449
Повна назва
Ходорівська міська рада
Поштовий індекс
81750
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Ходорів
Адреса
вул. Грушевського,38
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери FPV
Період вимог/скарг з 28.07.2025 15:30 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 11:39 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
1) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.07.2025 14:45
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:24
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноваженою особою Ходорівської міської ради, в порядку п.10, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, прийнято рішення, щодо продовження терміну розгляду пропозиції ТОВ «ВАЙБ ХАУС» до 20 робочих днів, для можливості детальної оцінки тендерної пропозиції учасника, та можливості надання часу на усунення невідповідностей, на закупівлю квадрокоптерів FPV.
Дата продовження строку розгляду
24.07.2025 14:34
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Ходорівської міської ради, під час дослідження пропозиції ТОВ «ВАЙБ ХАУС» на закупівлю квадрокоптерів FPV, встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку, ч.16, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Відповідно до п. 1 додатку №1 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під час вивчення документів учасника, встановлено, що в складі пропозиції відсутній листі відгук від контрагента. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації листа-відгука (листа підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 1 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати Сертифікати на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог - ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010) чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, звіт про аудит; Під час вивчення документів учасника, встановлено, що в наданому учасником сертифікаті відсутній код КВЕД 33.14 (ремонт і технічного обслуговування електричного устаткування). Також в складі пропозиції відсутній чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, що надав зазначений сертифікат та звіт про аудит. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації сертифікату на систему якості, виданого на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог - ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010) чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, звіт про аудит; 3. Відповідно до п. 1 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати Сертифікати на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог - ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації; Під час вивчення документів учасника, встановлено, що в наданому учасником сертифікаті відсутній код КВЕД 33.14 (ремонт і технічного обслуговування електричного устаткування). Також в складі пропозиції відсутній чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, що надав зазначений сертифікат. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації сертифікату на систему якості, виданого на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації; 4. Відповідно до п. 1 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати Сертифікати на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) - Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги Зазначений документ та його форма і вимоги затверджені Наказом від 04.08.2008 № 268 "Про затвердження національних стандартів України" та ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT). Під час вивчення документів учасника, встановлено, що в наданому учасником сертифікаті відсутній фірмовий бланку органу з оцінки відповідності; немає номеру сертифіката; немає інформації про орган з оцінки відповідності – найменування, адресу, контактні дані; немає інформації щодо посади керівника органу з оцінки відповідності, його підпису; немає печатки. Без зазначених даних замовник не може здійснити перевірку дійсності зазначеного документа. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації Сертифікату на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) - Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, який відповідає вимогам Наказу від 04.08.2008 № 268 "Про затвердження національних стандартів України" та вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT) 5. Відповідно до п. 1 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати Сертифікати на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог - AQAP 2110:2016 «Вимоги НАТО щодо проектування, розробки та виробництва». Зазначений документ та його форма і вимоги затверджені вимогами чинного законодавства, щодо сертифікації. Під час вивчення документів учасника, встановлено, що в наданому учасником сертифікаті відсутній фірмовий бланку органу з оцінки відповідності; немає номеру сертифіката; немає інформації про орган з оцінки відповідності – найменування, адресу, контактні дані; немає інформації щодо посади керівника органу з оцінки відповідності, його підпису; немає печатки. Без зазначених даних замовник не може здійснити перевірку дійсності зазначеного документа. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації Сертифікату на систему якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного, оптичного та електричного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог AQAP 2110:2016 «Вимоги НАТО щодо проектування, розробки та виробництва»., який відповідає вимогам Наказу від 04.08.2008 № 268 "Про затвердження національних стандартів України" та вимогам чинного законодавства, щодо сертифікації.
Створено
24.07.2025 16:25
Надати до
25.07.2025 16:25
Період вимог/скарг з 31.07.2025 15:18 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 15:30 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 15:18
Довідка НАЗК
31.07.2025 15:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Ходорівської міської ради, під час дослідження пропозиції ТОВ «Велторс» на закупівлю квадрокоптерів FPV, встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку, ч.16, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.Відповідно до вимог п.1 додатку №1 до тендерної документації, передбачено, що в складі пропозиції учасник подає довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Під час дослідження зазначеного відгуку, поданого учасником в складі тендерної пропозиції учасника, встановлено, що зазначений довідці відсутня інформація щодо суми аналогічного договору. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання.
Створено
30.07.2025 14:20
Надати до
31.07.2025 14:20
Договір
UA-2025-07-10-003425-a-a1
Очікує підписання
486 660 грн.
486 660 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
30 (штуки)
Квадрокоптери FPV
Номенклатура
Квадрокоптери FPV
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ходорівська міська рада
Повна назва
Ходорівська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26269449

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45532377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Ходорівська міська рада
Контактний телефон:
+380978207010
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Ходорівська міська рада
Контактний телефон:
+380978207010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності