Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-10-002573-a
Id Tender 3770c3b73ef24b549ee08c941fbe5261
План UA-P-2025-07-10-002967-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.07.2025 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 193 570 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
У зв’язку з відкоригованою проектною документацією (експертний звіт (позитивний) № 13/1039-06/25 від 13.06.2025р. проведено Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА») згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області», виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35700, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, м. Здолбунів, вул. С.Бандери, 1
Дата постачання по
26.12.2026 10:57
Документи закупівлі
10.07.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-10-002573-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26
2 193 570 грн.
1 827 975 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області
Номенклатура
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
2 193 570
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43163123

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Повідомлення про договір
Підписаний договір
10.07.2025 11:10
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000081
Дата створення проекту
08.09.2025 14:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 16:58
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 17:17
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 80-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.09.2025 № 80-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-10-002573-a 10.07.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2025, від 29.07.2025, експертний звіт від 13.06.2025 № 13/1039-06/25, договір від 10.07.2025 № 26, додаткові угоди від 29.07.2025 № 1, від 10.09.2025 № 2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 12.09.2025. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. Згідно частини першої статті 17 Рамкової угоди Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Разом з тим, Замовником в договорі про закупівлю не враховані дані вимоги, встановлені частиною першою статті 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір підряду по об’єкту: «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» від 10.07.2025 № 26 (далі – Договір). Відповідно до пункту 4.3 Розділу 4 Договору сторони погодилися, що строк закінчення виконаних робіт затверджено календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2). Аналізом інформації, установлено, що Замовником у Додатку № 2 «Календарний графік» до Договору не зазначено всіх видів (етапів, комплексів) робіт з датами їх початку та закінчення, передбачених під час виконання Договору, чим не дотримано вимоги пункту 17 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. Крім того, умови Договору не містять вичерпний перелік випадків змін істотних умов договору про закупівлю, передбачений пунктом 19 Особливостей. В ході моніторингу Замовником 11.09.2025 оприлюднено додаткову угоду від 10.09.2025 № 2 до Договору, якою внесено зміни щодо зберігання документів та істотних умов договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення частини першої статті 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови № 668 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації та документів, передбачених Законом та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом приведення календарного графіку виконання робіт у відповідності до вимог пункту 17 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 17:17
Документи висновку
16.09.2025 17:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), наданого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області віл 16 вересня 2025 року № UA-2025-07-10-002573-a, повідомляємо наступне. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо невідповідності календарного графіку виконання робіт вимогам пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». У ході проведення контрольного заходу через електронну систему департаментом отримано запит на пояснення причин відсутності у календарному графіку виконання робіт посилання на «дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду». Так, реалізація договору підряду здійснюється на підставі проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), що пройшла у встановленому порядку експертизу. При цьому, у складі ПКД наявний Проект організації будівництва, що визначає усі стадії та етапи реалізації такого Об’єкту. З метою уточнення тексту договору про закупівлю, на стадії проведення контрольного заходу, Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 10.09.2025 № 2 до Договору 26 від 10.07.2025, якою внесено зміни в частині порядку зберігання документів та істотних умов договору, а також календарного графіку виконання робіт з посиланням на виконання саме «Комплексу робіт по об’єкту». Таким чином, встановлені органом державного фінансового контролю факти враховані при приведенні договору у відповідність вимогам законодавства. Окремо звертаємо увагу, що Державна аудиторська служба України у ході моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-13-013219-a встановили аналогічну неточність допущену департаментом при підготовці Календарного графіку виконання робіт, що була усунута Замовником шляхом посилання саме на «Комплекс робіт» як загальний трудомісткий процес, врегулювання кожного з етапів якого забезпечено затвердженою ПКД. Відтак, просимо врахувати додаткову угоду від 10.09.2025 № 2 та інформацію про внесені зміни, що розміщено в електронній системі закупівель у порядку передбаченому ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, як усунення виявленої неточності та виконання пункту 3 висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації
18.09.2025 11:10
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з капітального ремонту протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-002573-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Пунктом 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором. Просимо надати пояснення, чому Додаток № 2 «Календарний графік» до договору підряду від 10.07.2025 № 26 не містить переліку всіх видів робіт із зазначенням дати їх початку та закінчення? 4. Чому в укладеному договорі від 10.07.2025 № 26 відсутня вимога щодо зберігання документів, яка передбачена ст. 17 Рамкової Угоди укладеної між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility? 5. Пунктом 19 Особливостей передбачений вичерпний перелік випадків змін істотних умов договору про закупівлю. Надайте пояснення, чому Вами не включений до договору від 10.07.2025 № 26 даний перелік змін істотних умов договору передбачений законодавстовм? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.09.2025 11:17
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 11:17
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації є замовником робіт по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» (код згідно ДК 021:2015 - 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів). У серпні 2024 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації було проведено процедуру відкритих торгів (UA-2024-08-06-008598-a) по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" та укладено з ними Договір підряду № 23 від 02.09.2024 року на суму 7 174 518,00 грн. з ПДВ. У зв`язку зі збільшенням об’ємів робіт в процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виникло ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів, виконавчої документації та об’ємів нових робіт, що не передбачені у проектно-кошторисній документації, та засвідчені проектною документацією. Відтак проведено коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» з врахуванням додаткових робіт та за результатами розгляду проектної документації в Товаристві з обмеженою відповідальністю "УК ЕСПЕРТИЗА" було отримано позитивний експертний звіт № 13/1039-06/25 від 13.06.2025, реєстраційний номер EX01:8676-6729-0921-5668 (додається). Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 2 193 570,00 гривень з ПДВ. Відкоригований проект є продовженням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства Здолбунівської міської лікарні; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - втрати гарантій якості на виконані роботи, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Відтак, з урахуванням зазначеного, департаментом прийнято рішення укласти договір на додаткові роботи з виконавцем основного договору. Перед укладенням певних договорів про закупівлю замовник має провести процедуру закупівлі. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації установлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ. Роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предмет закупівлі замовник визначає відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 р. N 708. При цьому закупівлю згідно коду ДК 021:2015 - 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» здійснюють як роботи. Тому Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації з підстав визначених пп. 8 п. 13 Особливостей «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі», тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. В даному випадку роботи можуть бути надані лише одним виконавцем, а саме: Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", відповідно договір підряду може бути укладений лише з цим виконавцем. Керуючись пп. 8 п. 13 Особливостей закупівлю робіт за предметом закупівлі: код згідно ДК 021:2015 - 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 65295 у будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області по вул. С.Бандери, 1 в м. Здолбунів Рівненської області» здійснено шляхом укладення договору про закупівлю без застосування електронної системи закупівель. Відповідно до розміщеного/оприлюдненого Річного плану закупівель на 2025 рік Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, процедурою закупівлі визначено «здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель». За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Ураховуючи зазначене, замовник має право на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів шляхом укладення договору про закупівлю із подальшим оприлюдненням звіту про його укладення, договору з додатками та обґрунтуванням підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо про наступне: Нормами постанови Уряду від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (далі — Постанова № 710) доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: по-перше, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; по-друге, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи з наведеного, обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення стосується виключно конкурентних процедур закупівель. Закупівля відповідно до п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), не є конкурентною процедурою закупівлі, тому обов’язку оприлюднення зазначеного обґрунтування по цій закупівлі немає. За результатами опрацювання «Запиту про надання пояснень» у межах проведення моніторингу закупівлі робіт, що стосується безпосередньо 3, 4 і 5 питання повідомляємо, що замовником усвідомлено допущені неточності при укладенні договору підряду від 10.07.2025 № 26 та виправлено їх шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 10.09.2025. Підписану угоду з додатками оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro у встановлені законодавством строки. Звертаємо увагу, що Департаментом моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2025-01-13-013219-a та вказано на відсутність у календарному графіку виконання робіт термінів виконання кожного етапу будівництва. Замовником враховано зауваження ДАСУ та внесено зміни до Додатку «Календарний графік» шляхом зазначення, що роботи проводяться як «Комплекс робіт», що здійснюється у відповідності до процедур, передбачених проектно-кошторисною документацією. У свою чергу органом державного фінансового контролю враховано такий підхід як усунення виявленої неточності.
Рішеня
12.09.2025 14:43
Замовник
Документи повідомлення
12.09.2025 14:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 193 570 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 193 570 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності