Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці від Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-002265-a
Id Tender 21c5732e695649249ae88671c9b809ee
План UA-P-2025-07-10-002905-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.07.2025 10:50
Остання зміна 31.07.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 193 639 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 968.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 10:49 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 10:49
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 10:49
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:46
-
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 15:19
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 10.07.2025 10:49 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 10:49 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:46
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці
Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, отримавши експертний (позитивний) звіт, що підтверджує якість проектних рішень і кошторисної частини проекту будівництва
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 193 639 грн.
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці
Очікувана вартість
3 193 639 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15968,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:23
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Рівненська, 8
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого фінансування протягом 90 днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА"
Пропозиція:
3 192 278.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
2 875 795.43 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крештанович Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380505803845
Замовник
ЄДРПОУ
02005763
Назва (англійською мовою)
Municipal Non-commercial Organization "Central City Clinical Hospital" of Chernivtsi City Counciln
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Non-commercial Organization "Central City Clinical Hospital" of Chernivtsi City Counciln
Поштовий індекс
58013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці
Період вимог/скарг з 31.07.2025 15:19 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 15:46 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
учаснику не може бути надано можливості виправити невідповідності в порядку пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, що стосуються інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
31.07.2025 15:15
Повідомлення про рішення
25.07.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Кваліфікаційні вимоги
Опис
Додаток № 4
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Кваліфікаційні вимоги
Опис
Додаток № 4
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ виявлено невідповідності в інформації що подані Учасником у тендерній пропозиції, надання яких вимагалось тендерною документацією Замовника Додаток №1 та Додаток №2. Додаток №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше двох виконаних аналогічних договорів). Аналогічним вважається договір на закупівлю послуг з капітального ремонту. 1.3.2. Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Документи на підтвердження виконання в повному обсязі Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору На вищезазначену вимогу п. 1.3.2. Замовника (Додаток №1) про наявність в учасника аналогічних договорів - Учасник ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції завантажив Довідку в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні договори, не менше двох. До довідки про наявність аналогічних договорів, надані відокремлені скановані сторінки ймовірних аналогічних договорів, по яким не можливо визначити достовірність документів. Відповідно до вимоги п. 1.3.3. Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці. Учасник ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції завантажив лише один лист-відгук. Додаток №2 до тендерної документації - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Вимог до устаткування Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Сертифікат EUROVENT та переклад сертифіката на українську мову на запропоновану модель вентиляційної установки і кондиціонерів та посилання на них в інтернеті, який засвідчує, що продуктивність та технічні характеристики вентиляційної установки та кондиціонерів повністю відповідають заявленим виробником характеристикам та відповідає європейським і світовим нормам. 2. Діюча(і) на дату подання тендерної пропозиції декларація(ї) відповідності (декларація про відповідність) на продукцію, що пропонується до постачання, яка(і) підтверджує відповідність товару вимогам нормативно-правового акту (в разі зазначення Учасником в технічній специфікації нормативно-правового акту). 3. Лист-підтвердження від виробника кондиціонерів про наявність офіційного представництва заводу-виробника в Україні. 4. Довідка, в довільній формі, щодо наявності сервісного(их) центру(ів) по гарантійному обслуговуванню запропонованого обладнання. У складі тендерної пропозиції ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ відсутні вищезазначені документи щодо Вимог до устаткування. Виправити протягом 24 год. невідповідності та надати інформацію і документи що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Створено
28.07.2025 16:12
Надати до
29.07.2025 16:12
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 15:19 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 193 639 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
380505803845
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 193 639 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
380505803845
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності