Показати схожі тендери

Закупівля Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-001452-a
Id Tender 44bc857997f948c28ac79fbc9a8719e2
План UA-P-2025-07-10-001388-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.07.2025 10:01
Остання зміна 02.09.2025 15:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 390 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 10:00 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 10:00
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 10:00
до 09.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.08.2025 11:56
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 14:27
до 01.09.2025 00:00
Період уточнень
з 10.07.2025 10:00 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 10:00 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 11:56
Основні параметри
Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений
Для передачі військовим частинам Збройних Сил України. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська. Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Закупівля здійснюється на виконання рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 17.06.2025року №602, ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 (зі змінами) “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2026 роки"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 390 000 грн.
Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений
Назва предмета закупівлі
Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений
Примітки
Для передачі військовим частинам Збройних Сил України. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська. Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Закупівля здійснюється на виконання рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 17.06.2025року №602, ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 (зі змінами) “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2026 роки"
Очікувана вартість
1 390 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 11:33
Закінчення аукціону
12.08.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений
Код ДК 021:2015
44211000-2 - Збірні споруди
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
10.10.2025 10:02
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Виробнича компанія "МТК"
Пропозиція:
1 330 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ"
Пропозиція:
1 327 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Ігор Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962925149
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Інформація про підписанта
IBAN
UA763204780000026008924429299
ПІБ підписанта
Хомик Андрій Миколайович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
статут
Телефон
+380322975839
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений
Період вимог/скарг з 26.08.2025 14:27 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 11:56 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. учасник у складі пропозиції надав файл «1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf», «1.3 Відгук.pdf». Однак Тендерною документацією визначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку конструкцій збірно-розбірних , каркасно-тентових, утеплених. Надана ж Учасником Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимогам п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації Відповідно п.43, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Учасник 16.08.2025 о 16:52год завантажив документи. Однак у наданому відгуці файл «Відгук» не міститься інформація щодо якісного виконання договору, тобто учасник вчасно не виправив невідповідності. На підставі п.п.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Слід зазначити, що достовірність доданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ"" документів виконання аналогічного договору, як і надані документи в складі тендерної пропозиції, викликали сумніви. Відповідно до а.1 п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так, 19.08.2025 року замовником здійснено звернення у Головне управління ДПС у Дніпропетровській області на підтвердження даних, наданих учасником. Замовником отримано відповідь від 22.08.2025року №4/006/04-36-04-01-09 (додається за текстом), у якій вказано, що жодної інформації щодо підтвердження поставки предмету закупівлі учасником вказаним контрангентам немає. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. На підставі п.п.1 п.44 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей. На підставі вищевикладеного у відповідності п.п.1 п.44 Особливостей , за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ" у відкритих торгах з особливостями на закупівлю Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 44211000-2 - Збірні споруди) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-001452-a 44bc857997f948c28ac79fbc9a8719e2) на підставі п.п.1 п.44 Особливостей та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення.
Документи кваліфікації
26.08.2025 14:27
Повідомлення про рішення
26.08.2025 14:23
-
26.08.2025 14:23
-
19.08.2025 14:32
Електроний протокол про продовження строку
12.08.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу № 1022/УО від 15 серпня 2025 року Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції надав файл «1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf», «1.3 Відгук.pdf». Однак Тендерною документацією визначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку конструкцій збірно-розбірних , каркасно-тентових, утеплених. Надана ж Учасником Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимогам п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації . 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності –п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: ? найменування контрагента; ? предмету договору; ? номеру та дати укладення договору; ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); ? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку конструкцій збірно-розбірних , каркасно-тентових, утеплених. _________________________________________________________________________________ Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Уповноваженій особі ЛКП "РАТУША-СЕРВІС" ДОВІДКА (Назва учасника), як учасник тендеру підтверджуємо відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконано/ частково виконано) Контактні дані осіб замовника (контрагента) Прізвище та ім’я Контактний телефон Прізвище____ Ім’я_______ ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка прізвище, ініціали 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Примітка: у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів.
Створено
15.08.2025 18:17
Надати до
16.08.2025 18:17
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 19 серпня 2025 року м. Львів №1250/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений (ДК 021:2015: 44211000-2 - Збірні споруди) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-001452-a та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ" , у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ" замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений (ДК 021:2015: 44211000-2 - Збірні споруди) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-001452-a на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа І.Дуда ЛКП «Ратуша-сервіс»
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 14:31
Дата кінця розгляду
10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 14:27 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:35
Електроний протокол про продовження строку
26.08.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:58
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 02 вересня 2025 року м. Львів №1290/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений (ДК 021:2015: 44211000-2 - Збірні споруди) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-001452-a та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації ТОВ "Виробнича компанія "МТК" , у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника ТОВ "Виробнича компанія "МТК" замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Ангар збірно-розбірний, каркасно-тентовий, утеплений (ДК 021:2015: 44211000-2 - Збірні споруди) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-001452-a на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа І.Дуда ЛКП «Ратуша-сервіс»
Дата продовження строку розгляду
02.09.2025 15:33
Дата кінця розгляду
24.09.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 390 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 390 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності