При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:40
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:40
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:40
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:40
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
Оскаржувані вимоги документації:
У складі тендерної пропозиції учасники зобов’язані надати:
1. Лист від виробника про гарантію постачання або погодження на використання сертифіката.
2. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на надання допоміжних послуг у лісовому господарстві – обов’язково виданий:
- або на виробника товару, + два звіти з аудиту;
- або на учасника, + два звіти з аудиту.
Обґрунтування дискримінаційності:
1. Вимога щодо ISO 9001:2018 на “допоміжні послуги в лісовому господарстві” є непропорційною.
Вимога щодо обов’язкової наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2018 саме по певному виду діяльності, а саме — «надання допоміжних послуг у лісовому господарстві», є дискримінаційною, оскільки:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості обмеження виду сертифікованої діяльності, якщо такий вид діяльності не впливає безпосередньо на предмет закупівлі або не належить до критичної інфраструктури.
2. Обмеження сертифікованого виду діяльності (наприклад, тільки надання допоміжних послуг у лісовому господарстві) звужує коло учасників і створює штучні бар’єри, які не мають зв’язку із якісним виконанням договору поставки деревини.
3. Сертифікат ISO 9001:2018 підтверджує впроваджену систему управління якістю на підприємстві загалом, а не лише за окремим видом діяльності.
Таким чином, вимога про надання ISO 9001:2018 саме щодо “допоміжних послуг у лісовому господарстві” є безпідставною, такою, що не відповідає суті предмета закупівлі (деревина як товар), та є дискримінаційною у розумінні ст. 5 і 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. Вимога про два звіти з технічного нагляду на виробника є надмірною
Ця вимога щодо обов’язкового надання не менше двох Звітів за результатами технічного нагляду за системою управління якістю ISO 9001:2018 на ім’я виробника — також є дискримінаційною та такою, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Дана вимога не передбачена жодною нормою законодавства як обов’язкова частина тендерної пропозиції; не впливає на якість поставки товару (деревини), а стосується внутрішнього управління підприємством;створює перевагу тим учасникам, які співпрацюють з конкретними сертифікованими виробниками, які мають історію щонайменше двох аудитів (тобто мають не менш як 3-річний строк сертифікації). Таким чином, вимога дискримінує нових або добросовісних учасників, які співпрацюють з новими виробниками.
3. Вимога про надання гарантійного листа від виробника обмежує права дистриб’юторів
Закон не передбачає обов’язковості надання листа-відмови/згоди від виробника. Це унеможливлює участь легальних постачальників, які працюють через біржу або мають опосередкований доступ до товару. Крім того, така вимога порушує свободу економічної діяльності, обмежує законні способи закупівлі через біржі та контракти. А також дана вимога, створює перешкоду для участі у закупівлі добросовісних торговельних посередників та дистриб’юторів, які мають законні відносини з виробником, але не мають доступу до його внутрішньої документації або не можуть вплинути на його волю.
Також хочу звернути увагу на наступне. Проаналізувавши попередні торги Замовника за період 2022-2024 роки, нами було встановлено, що єдиний переможець є КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради, який завжди приймає участь у відповідності до бюджету та не приймає участь в аукціоні, бо впевнений, що він єдиний виробник в якого є документи, що вимагає Замовник в тендерній документації.
Попередні торги: UA-2022-07-14-001610-a, UA-2022-07-27-004413-a, UA-2023-02-08-008541-a, UA-2023-03-22-011169-a, UA-2023-09-07-002999-a, UA-2024-01-29-008273-a.