Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований). від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-000533-a
Id Tender 77983a0af77b4aa8951b0540498b1885
План UA-P-2025-07-10-000553-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 09:10
Остання зміна 31.07.2025 08:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 140 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 09:06 до 21.07.2025 14:59
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 09:06
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 09:06
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:59
до 24.07.2025 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 14:31
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.07.2025 14:31
до 31.07.2025 08:37
Період уточнень
з 10.07.2025 09:06 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 09:06 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:59 до 24.07.2025 14:31
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:59 до 24.07.2025 14:31
Основні параметри
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 140 000 грн.
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
Примітки
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
Очікувана вартість
1 140 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований)
Код ДК 021:2015
44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару у розмірі 100% вартості такого товару на момент його передачі та не пізніше 10 календарних днів з дати отримання товару, що зафіксована в акті приймання-передачі товару або видатковій накладній на товар або в іншому документі, що фіксує умови, кількість та асортимент передачі товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін постачання: до 15.08.2025 року.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРМОНА-ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 011 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Андрійович Докієнко
Електронна пошта
Телефон
+380976888350
Замовник
ЄДРПОУ
44008915
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
28500
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Долинська
Адреса
вул.Соборності України, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований).
Період вимог/скарг з 24.07.2025 14:31 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 14:59 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 09:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам згідно із Додатком № 1 до тендерної документації. У розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток № 1 до тендерної документації») зазначено, що учасник повинен, надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні характеристики предмету закупівлі зазначені за змістом цього додатку до тендерної документації. Так, згідно з пунктом 4 таблиці, наведеної у розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації, однією з технічних характеристик товару котел опалювальний газовий, турбований, визначених замовником, є мінімальна потужність на опалення: 90 кВт. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОНАЦЕНТР», у файлі «2 Технічна специфікація. pdf» надано інформацію у формі Додатку № 1 до тендерної документації за підписом директора ТОВ «ТЕРМОНАЦЕНТР», якій зазначено: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОНАЦЕНТР»» надаємо інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», однак, не підтверджено відповідність запропонованого до постачання котла опалювального газового, турбованого, визначеній замовником технічній характеристиці товару – Мінімальній потужності на опалення: 90 кВт. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника у файлі «2 Технічна специфікація. pdf» надана порівняльна таблиця в якій зазначена невідповідна інформація тендерній документації, а саме Додатку 1, підтверджуюча відповідність запропонованого до постачання котла опалювального газового, турбованого, визначеній замовником технічній характеристиці товару - Мінімальній потужності на опалення: 90 кВт. Крім цього тендерною документацією розділом 6 пунктом 8 передбачено, що невід’ємною частиною до тендерної документації є Додаток 2. Проєкт Договору про закупівлю, який учасником не завантажено. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити Додаток 2 до тендерної документації, з урахуванням інформації зазначеної вище.
Створено
23.07.2025 10:08
Надати до
24.07.2025 10:08
Договір
UA-2025-07-10-000533-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48/2025
1 011 996 грн.
1 011 996 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований)
Номенклатура
ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008915

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕРМОНА-ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ "ТЕРМОНА-ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44396677

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 08:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000046
Дата створення проекту
04.08.2025 13:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 15:22
Дата публікації висновку про результати
15.08.2025 10:02
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 72-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 04.08.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-10-000533-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 15:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2025 № 49, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР»), вимогу про усунення невідповідностей до 24.07.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 24.07.2025 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2025, відповідь Замовника від 23.07.2025 на вимогу про усунення порушення, договір про закупівлю товару від 31.07.2025 № 48/2025 на суму 1 011 996,00 грн., укладений між Замовником та ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 06.08.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» установлено наступне. Згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в Додатку №3 «Перелік документів, які надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам чинного законодавства, та інші документи (дані), що надаються замовнику» до тендерної документації (далі – Додаток 3 до тендерної документації). Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропонованого товару Учасник надає порівняльну таблицю характеристик товару відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації). Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники наведені у цьому додатку. Так, відповідно до таблиці «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики до предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики до предмету закупівлі повинні відповідати наступним показникам: максимальна споживна потужність - 97,8 кВт, мінімальна потужність на опалення - 90,0 кВт. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» надано технічну специфікацію від 16.07.2025 № 1607/2 із порівняльною таблицею технічних характеристик запропонованого товару – котла газового THERM TRIO 90T, максимальна споживна потужність якого становить – 97,0 кВт, мінімальна потужність на опалення – 42,0 кВт. Таким чином, запропонований учасником ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 23.07.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідність, зокрема щодо технічної характеристики предмету закупівлі — мінімальна потужність на опалення. 23.07.2025 учасник ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» через електронну систему закупівель надав оновлену технічну специфікацію від 23.07.2025 № 2307/1 з виправленими показниками технічних характеристик, а саме: максимальна споживна потужність - 97,8 кВт, мінімальна потужність на опалення - 90,0 кВт. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовником, на порушення вимог пункту 43 Особливостей безпідставно надано учаснику ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей в інформації щодо показника мінімальної потужності на опалення запропонованого учасником предмета закупівлі. На запит Держаудитслужби від 05.08.2025 Замовником 06.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, що не спростовує суті установленого порушення. Внаслідок вищевказаного, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішенням від 24.07.2025 № 55 визнав ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» переможцем торгів. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими Особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОНА-ЦЕНТР» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.08.2025 00:00
Дата публікації
15.08.2025 10:02
Документи висновку
15.08.2025 10:02
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.09.2025 14:39
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
01.09.2025 14:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-000533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 11:43
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 11:44
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел опалювальний газовий, турбований)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-000533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Згідно з пунктом 3 Додатку 3 «Перелік документів, які надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам чинного законодавства, та інші документи (дані), що надаються замовнику» до тендерної документації для підтвердження відповідності пропонованого товару Учасник надає порівняльну таблицю характеристик товару відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації). Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники наведені у цьому додатку. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРМОНА-ЦЕНТР" надано технічну специфікацію від 16.07.2025 № 1607/2 із порівняльною таблицею технічних характеристик запропонованого товару (Котел газовий THERM TRIO 90T) відносно технічних вимог, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: показник максимальної споживної потужності повинен відповідати 97,8 кВт, натомість учасником запропоновано 97,0 кВт; мінімальна потужність на опалення повинна відповідати 90,0 кВт, натомість учасником запропоновано 42,0 кВт. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 23.07.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідність, зокрема щодо технічної характеристики — мінімальна потужність на опалення. Просимо обґрунтувати підстави надання учаснику ТОВ "ТЕРМОНА-ЦЕНТР" вимоги щодо усунення вищевказаної невідповідності. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 12:05
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:08
-
Відповідь
Пояснення
Щодо обгрунтування придбання газових котлів
Рішеня
06.08.2025 09:59
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Щодо усунення порушень
Щодо усунення невідповідностей
Рішеня
06.08.2025 10:46
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 14:59
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976888350
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 14:59
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976888350
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності