Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШОСТКИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-011853-a
Id Tender 53b9c7da8fdd4e8ebd712098fd00f258
План UA-P-2025-07-09-014651-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.07.2025 20:56
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
416 025 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 160.25 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 20:51 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 20:51
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 20:51
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:22
до 23.07.2025 09:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 13:28
до 29.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.07.2025 09:49
-
Період уточнень
з 09.07.2025 20:51 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 20:51 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:22 до 23.07.2025 09:49
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:22 до 23.07.2025 09:49
Основні параметри
Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
416 025 грн.
Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням
Очікувана вартість
416 025 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4160,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 11:59
Закінчення аукціону
17.07.2025 12:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
277.35
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОВСЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
332 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
347 796.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 20:55
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
09.07.2025 20:50
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шило Євгенія
Електронна пошта
Телефон
380669255513
Замовник
ЄДРПОУ
42264820
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO «ShOSTKINSKII MISKII TsENTR PERVINNOYi MEDIKO-SANITARNOYi DOPOMOGI» ShOSTKINSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШОСТКИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO «ShOSTKINSKII MISKII TsENTR PERVINNOYi MEDIKO-SANITARNOYi DOPOMOGI» ShOSTKINSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Свободи буд. 14.
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна для непромислового використання ІІ групи (хвойних порід) з навантаженням та транспортуванням
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:28 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 12:22 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:28
Повідомлення про рішення
21.07.2025 13:26
Скарги та рішення
17.07.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 20:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 20:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Невідповідність електронного підпису – п.1 Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; Тендерна пропозиція учасника підписана УЕП. 2. Невідповідність гарантійного листа - п.4. Додаток 4 до тендерної документації. Гарантійний лист відповідає вимогам іншого Замовника. 3. Не підтверджено легальність походження товару п.5 Додаток 4 до тендерної документації (З метою підтвердження легального походження товару, що пропонуються для постачання Замовнику. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї чинного договору(ів) з постійним лісокористувачем та/або з іншім постачальником (з відповідним підтвердженням правовідносин іншого постачальника з постійним лісокористувачем) на весь обсяг цієї закупівлі. У разі, якщо Учасник є постійним лісокористувачем, в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням даного факту) – Учасник у складі Тендерної пропозиції надав Договір укладений між ДСГП «Ліси України та ПП «Завод «САТЕЛ» до 31.03.2025р. та договір ПП «Завод «САТЕЛ» та ФОП Овсюк О.М. на 450 куб. м. деревини дров’яної. Гарантійний лист на поставку деревини для КНП «Шосткинська ЦРЛ» в кількості 350 куб.м. 4. Довідка відповідно до п.8 Додаток 4 до тендерної документації надана не повному обсязі. 5. Довідка відповідно до п.13 Додаток 4 до тендерної документації не надана.
Створено
18.07.2025 14:57
Надати до
19.07.2025 14:57
Період вимог/скарг з 23.07.2025 09:49 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 13:28 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
23.07.2025 09:48
Повідомлення про рішення
23.07.2025 09:45
Скарги та рішення
21.07.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 20:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 20:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Невідповідність електронного підпису – п.1 Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 2. Додаток 4 до тендерної документації п 7.- відсутня копія Статуту підприємства. Відповідно до Положення Філії директор діє на підставі довіреності та у межах свої повноважень. Довіреність від 17.12.2024р. зареєстрована в реєстрі №7324- Директор філії має право здійснювати інші повноваження та виконувати інші дії в межах та в обсязі згідно норм чинного законодавства, визначених Статутом Довірителя, Положенням про філію, внутрішніми документами Довірителя.
Створено
21.07.2025 17:57
Надати до
22.07.2025 17:57
Торги не відбулися
Очікувана вартість
416 025 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШОСТКИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380669255513
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
416 025 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШОСТКИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380669255513
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності