Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) від Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-011505-a
Id Tender 2f477065705546789c5bae7b277f9af6
План UA-P-2025-07-09-001094-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.07.2025 17:57
Остання зміна 18.08.2025 09:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 929 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 295 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 17:55 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 17:55
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 17:55
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 14:56
до 18.08.2025 09:54
Залишилось 5 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 17:00
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.08.2025 09:54
-
Період уточнень
з 09.07.2025 17:55 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 17:55 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 14:56 до 18.08.2025 09:54
Період кваліфікації
з 17.07.2025 14:56 до 18.08.2025 09:54
Основні параметри
Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 43997225; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки – 89640, Україна, Закарпатська обл., Мукачівський р-н., заклади освіти Чинадіївської СР (детальніше в додатку №3 до тендерної документації) Кількість – 945 куб.м. (детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації). Найменування Одиниця виміру Кількість Паливна деревина: м3 945 довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку - від 10 см до 30 см м3 400 порізані (довжиною 0,3 метра) та обов’язково колоті м3 545 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 929 500,00 (Два мільйони дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.11.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 17.07.2025 00:00 7) умови оплати: Післяоплата 100%. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготів-ковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Ро-зрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 90 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бю-джетного фінансування на розрахунковий рахунок. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. 13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: ЗАМОВНИК Код ЄДРПОУ 43997225 UA738201720355149006011109205 в ГУДКСУ в Закарпатській області Призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю: «Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей..
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 929 500 грн.
Паливна деревина
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина
Очікувана вартість
2 929 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29295,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 14:15
Закінчення аукціону
17.07.2025 14:56
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 400 (метри кубічні)
Паливна деревина: довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку - від 10 см до 30 см
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина: довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку - від 10 см до 30 см
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 545 (метри кубічні)
Паливна деревина: порізані (довжиною 0,3 мет-ра) та обов’язково колоті
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина: порізані (довжиною 0,3 мет-ра) та обов’язково колоті
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
545
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Павлик Микола Анатолійович"
Пропозиція:
2 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГУЗЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
2 579 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ФІЛІМОНОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
2 211 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
2 260 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Волошин Степан Михайлович"
Пропозиція:
2 210 355 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 14:15
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Ващенок
Електронна пошта
Телефон
+380313149998
Сайт:
https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/
Замовник
ЄДРПОУ
43997225
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Поштовий індекс
89640
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
селище міського типу Чинадійово
Адреса
вул.Волошина, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина
Період вимог/скарг з 24.07.2025 17:00 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 14:56 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 17:00
Довідка НАЗК
24.07.2025 17:00
Повідомлення про рішення
17.07.2025 14:59
Витяг з ЄДР
17.07.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП "Волошин Степан Михайлович". Предмет закупівлі Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1.1. Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. (довіреність не в повному обсязі) Документ «02.1. Довіреність.pdf» наданий не в повному обсязі, що суперечить п.1.1.п.1 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довіреність, в повному обсязі; 3.1. З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного(-их) договору(-ів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) (не менше двох). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару; Документ 23.1. Договір № 232 від 17.10.2024.PDF, договір з ДСГП Свалявське лісове господарство завершився 31.12.2024 року, пролонгації не надано що суперечить п.3.1. п.3 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати договір з копію чинного(-их) договору(-ів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) (не менше двох). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. 1.12. Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського кодексу України. Документ відсутній, що суперечить п.1.12.п.4 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського кодексу України. 1.14. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Документ відсутній, що суперечить п.1.14.п.4 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку про кінцевого бенефіціарного власника. Подана тендерна пропозиція учасника ФОП "Волошин Степан Михайлович" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
22.07.2025 22:34
Надати до
23.07.2025 22:34
Період вимог/скарг з 13.08.2025 17:02 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 16:25 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.08.2025 17:02
Повідомлення про рішення
13.08.2025 16:25
Витяг з ЄДР
13.08.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.08.2025 09:54 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 17:02 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 09:55
Довідка НАЗК
18.08.2025 09:54
Повідомлення про рішення
13.08.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ФІЛІМОНОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ. Предмет закупівлі Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна, також не вказано дату договору в колонці 3. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів з зазначенням двох сторін. 2) Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці ________________________ ______________ ____________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 6 колонці не зазначено Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **. Учаснику необхідно надати Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з зазначенням Назва та реквізити документа, що підтверджує належність. 3) Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи: 1.1. Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. Документ відсутній, що суперечить п.1.1.п.2 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію.. 4) Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше). Документ відсутній, що суперечить п.1.1.п.2 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).. 5) 1.2. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо). Документ відсутній, що суперечить п.1.2.п.2 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо). 3.1. З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного(-их) договору(-ів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) (не менше двох). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару; Документ Contract_UEEX_10390_4.pdf, договір з Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 в особі підписувача– уповноваженої особи філії "Подільський лісовий офіс" державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" завершився 31.03.2025 року, договір № UUB-19980-8 (Contract_UUB_19980_8.pdf) з Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 в особі підписувача– уповноваженої особи філії "Центральний лісовий офіс" державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України", завершився 30.06.2025 року, пролонгації не надано що суперечить п.3.1. п.3 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати договір з копію чинного(-их) договору(-ів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) (не менше двох). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. 1.12. 3.6. Надати в складі тендерної пропозиції інформацію про зовнішній вигляд товару (фотоматеріали, буклети тощо).Документ відсутній, що суперечить п.3.6 .п.3 додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію про зовнішній вигляд товару (фотоматеріали, буклети тощо). Подана тендерна пропозиція учасника ФОП ФІЛІМОНОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
14.08.2025 22:51
Надати до
15.08.2025 22:51
Угоди
UA-2025-07-09-011505-a-c2
Очікує підписання
2 211 300 грн.
2 211 300 грн.
З ПДВ
Номенклатура
400 (метри кубічні)
Паливна деревина: довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку - від 10 см до 30 см
Номенклатура
Паливна деревина: довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку - від 10 см до 30 см
Кількість
400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
545 (метри кубічні)
Паливна деревина: порізані (довжиною 0,3 мет-ра) та обов’язково колоті
Номенклатура
Паливна деревина: порізані (довжиною 0,3 мет-ра) та обов’язково колоті
Кількість
545
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43997225

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ФІЛІМОНОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФОП ФІЛІМОНОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3220204698

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 929 500 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контактний телефон:
+380313149998
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 929 500 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контактний телефон:
+380313149998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності