Показати схожі тендери

Закупівля Частини до комп’ютерів від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-011256-a
Id Tender c666e004031c4d0185eead67b60bdebc
План UA-P-2025-07-09-001786-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.07.2025 17:20
Остання зміна 16.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 942 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 579.42 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 17:20 до 17.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 17:20
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 17:20
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 14:02
до 10.09.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 12:34
до 16.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 12:51
-
Період уточнень
з 09.07.2025 17:20 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 17:20 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 14:02 до 10.09.2025 12:51
Період кваліфікації
з 18.07.2025 14:02 до 10.09.2025 12:51
Основні параметри
Частини до комп’ютерів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
357 942 грн.
Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 )
Назва предмета закупівлі
Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 )
Очікувана вартість
357 942 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3579,42
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 13:39
Закінчення аукціону
18.07.2025 14:02
Позиція : №1 2 (штуки)
Кулер Sunon EE80251BX-A99 (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Кулер Sunon EE80251BX-A99 (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Кулер AFB1224SH (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Кулер AFB1224SH (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (пачок)
Конектор RJ-45 Ritar Premium(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Конектор RJ-45 Ritar Premium(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 20 (штуки)
Модуль Panduit RJ45 cat.5e CJS5E88TGY(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Модуль Panduit RJ45 cat.5e CJS5E88TGY(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 40 (штуки)
Патч-корд Ritar (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Патч-корд Ritar (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 12 (штуки)
Комутатор некерований TP-LINK TL-SF1008D(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Комутатор некерований TP-LINK TL-SF1008D(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 48 (штуки)
Накопичувач Samsung 870 EVO MZ-77E500B/EU (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач Samsung 870 EVO MZ-77E500B/EU (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 8 (штуки)
Накопичувач SSD Kingston KC3000 (SKC3000S/1024G)(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач SSD Kingston KC3000 (SKC3000S/1024G)(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 40 (штуки)
Миша Logitech B100 (910-003357) (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Миша Logitech B100 (910-003357) (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 40 (штуки)
Клавіатура Logitech К120 (920-002643) (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Клавіатура Logitech К120 (920-002643) (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 3 (штуки)
Материнська плата Asus TUF GAMING B760-PLUS WIFI D4(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Материнська плата Asus TUF GAMING B760-PLUS WIFI D4(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 3 (штуки)
Процесор INTEL Core i5 12400 (BX8071512400)(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Процесор INTEL Core i5 12400 (BX8071512400)(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 3 (комплект)
Оперативна пам'ять Kingston Fury Beast DDR4 2x16Gb KF432C16BB1K2/32 (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Оперативна пам'ять Kingston Fury Beast DDR4 2x16Gb KF432C16BB1K2/32 (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 40 (штуки)
Батарейка Panasonic CR2032 (CR-2032EL/1B)(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Батарейка Panasonic CR2032 (CR-2032EL/1B)(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 2 (штуки)
Накопичувач Seagate Exos 7E10 2TB ST2000NM017B(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач Seagate Exos 7E10 2TB ST2000NM017B(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 2 (штуки)
Накопичувач Seagate Exos 7E10 2TB ST2000NM018B(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач Seagate Exos 7E10 2TB ST2000NM018B(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 2 (штуки)
Накопичувач HPE 1.2TB SAS 10K(P28586-B21)(або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач HPE 1.2TB SAS 10K(P28586-B21)(або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 1 (штуки)
Накопичувач Seagate SSD 400GB (ST400FM0233) (або еквівалент*)
Опис предмета закупівлі
Накопичувач Seagate SSD 400GB (ST400FM0233) (або еквівалент*)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів після підписання видаткової накладної протягом 20 календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника *(у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
349 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЮХИМОВ БОРИС ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
357 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 13:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 17:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
09.07.2025 17:20
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 )
Період вимог/скарг з 23.07.2025 12:34 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 14:02 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
18.07.2025 року відбувся аукціон із процедури закупівлі: Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 ). На виконання вимог п.2.4 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції наданий документ: ПАРАМЕТРИ ЯКІ ПРОПОНУЄ ПОСТАЧАЛЬНИК № 9 від 16.07.2025 року, відповідно до якого, встановлені наступні невідповідності умовам тендерної документації Замовника. Згідно вимог Замовника, викладених у Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати наступну інформацію: - згідно п.5 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: Патч -корд Ritar (або еквівалент*) Загальна кількість товару за пропозицією: 40 Одиниця виміру: шт. Натомість, учасник згідно п. 5 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації не вказав у колонці «Загальна кількість товару за пропозицією» кількість товару, а у колонці під назвою «Одиниця виміру» не зазначив одиницю виміру запропонованого товару. Окрім наведеного, в документі «ПАРАМЕТРИ ЯКІ ПРОПОНУЄ ПОСТАЧАЛЬНИК» № 9 від 16.07.2025 року, відсутня інформація стосовно якості Товару, яка повинна відповідати вимогам чинного законодавства України, що вимагається Замовником. Також в документі «ПАРАМЕТРИ ЯКІ ПРОПОНУЄ ПОСТАЧАЛЬНИК» № 9 від 16.07.2025 року відсутня наступна інформація, яка вимагається Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: - Товар, що поставляється, повинен бути новим, та не повинен бути у попередній експлуатації, в зібраному (якщо таке передбачено), перевіреному і готовому до використання за призначенням стані у комплектації. - Учасник повинен гарантувати належну якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару ( _______ (зазначається учасником самостійно) місяців (але не менше 12 (дванадцять) місяців) з дати поставки Товару на склад Покупця) та не менш, ніж встановлено виробником Товару. Разом із поставкою (передачею), Товар повинен супроводжуватись гарантійним листом, підтверджуючим гарантійні зобов’язання. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей)
Документи кваліфікації
23.07.2025 12:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 13.08.2025 17:11 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 12:34 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Документи кваліфікації
13.08.2025 17:11
Довідка НАЗК
13.08.2025 17:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 09:36
Електроний протокол про продовження строку
23.07.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
29.07.2025 09:36
Дата кінця розгляду
21.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Разом з тим, Учасник ФОП ЮХИМОВ БОРИС ВІКТОРОВИЧ здійснив підпис своєї пропозиції та підпис кожного електронного документу шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 1.2. В порушення вимог пп.2.3.1. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надана довідка «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» № 100725/2.3.1 від 10 липня 2025 року, у якій учасником вказана наступна інформація: - Уповноважена на підписання цінової пропозиції особа Юхимов Борис Вікторович. Але відповідно до вимог пп.2.3.1. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: - прізвище, ім’я та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі. 1.3. На виконання вимог п.2.2 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надана копія паспорту громадянина України, серія – КЕ 944923 та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, але в недотримання вимог п.1. р. ІІІ Тендерної документації дані копії не засвідчені підписом та печаткою Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1 р. ІІІ та п. 2.10 Розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог пп.2.3.1. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Відповідно до вимог п.2.2 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації та п.1. р. ІІІ Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП ЮХИМОВ БОРИС ВІКТОРОВИЧ надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Підписати тендерну пропозицію та кожен електронний документ тендерної пропозиції шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 3.2. На виконання вимог пп.2.3.1. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, надати довідку, яка буде містити інформацію щодо прізвища, ім’я та посади особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі. 3.3. Надати копію паспорту громадянина України та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, засвідчені підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи учасника.
Створено
12.08.2025 16:27
Надати до
13.08.2025 16:27
Період вимог/скарг з 10.09.2025 12:51 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 12:51 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відповідно до абзацу 3 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. 5. Перед спливом строку підписання договору відповідальний підрозділ звернувся до учасника ФОП ЮХИМОВ БОРИС ВІКТОРОВИЧ, на що було отримано його відмову у підписанні договору в усній формі, надати письмову відмову щодо незгоди підписувати договір учасник відмовився, згідно службового листа відповідального підрозділу № 4714/19-03-14 від 03.09.2025 року. Таким чином, відповідно до пункту 3 Розділу V до Тендерної документації Замовника, переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації у наступному випадку: мовчазної відмови переможця від підписання та/або укладання договору про закупівлю, а саме ненадання Замовнику підписаного зі свого боку договору про закупівлю у встановлений Законом, з урахуванням пункту 49 Особливостей, строк для укладання договору. Відповідно до абзацу 1 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція переможця ФОП ЮХИМОВ БОРИС ВІКТОРОВИЧ не відповідає вимогам замовника.
Документи кваліфікації
10.09.2025 12:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
10.09.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
357 942 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
357 942 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності