Зміст
ПРОТОКОЛ №531
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1»
Криворізької міської ради
«22» липня 2025 р. м. Кривий Ріг
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товару: ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Ковдра дитяча, Ковдра доросла, Наматрацники для матрацу дитячих ліжок, Наволочка дитяча, Наволочка доросла, Напівковдра дитяча, Напівковдра доросла, Подушка дитяча, Подушка доросла, Простирадло дитяче, Простирадло доросле, Рушники (UA-2025-07-09-010456-a) згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації.
2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару: ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Ковдра дитяча, Ковдра доросла, Наматрацники для матрацу дитячих ліжок, Наволочка дитяча, Наволочка доросла, Напівковдра дитяча, Напівковдра доросла, Подушка дитяча, Подушка доросла, Простирадло дитяче, Простирадло доросле, Рушники (UA-2025-07-09-010456-a) та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей.
Щодо першого питання:
«18» липня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів з особлиостями за предметом закупівлі товару: ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Ковдра дитяча, Ковдра доросла, Наматрацники для матрацу дитячих ліжок, Наволочка дитяча, Наволочка доросла, Напівковдра дитяча, Напівковдра доросла, Подушка дитяча, Подушка доросла, Простирадло дитяче, Простирадло доросле, Рушники (UA-2025-07-09-010456-a).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА".
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" процедурі закупівлі (UA-2025-07-09-010456-a) виявлено наступні невідповідності:
- згідно ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ Додатку №5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовник вимагає надати кожен гарантійний лист окремо, а саме:
1. Товар повинен бути новим, що не був в експлуатації, запакований в пакування виробника, поставлений у не пошкодженій тарі виробника. (надати гарантійний лист).
2. Постачання товару здійснюється транспортом Учасника за адресою: 50027, м. Кривий Ріг вул. Юрія Камінського, будинок 5. (надати гарантійний лист).
3. Строк поставки до 10 серпня 2025 року. Для підтвердження Учасник надає гарантійний лист.
4. Проведення доставки до місця поставки товару, навантаження та розвантаження (з заносом до приміщення та підняттям на поверх (у разі необхідності)), здійснюється за рахунок Учасника (надати гарантійний лист).
Щодо другого питання:
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене,
ВИРІШЕНО:
1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару: ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Ковдра дитяча, Ковдра доросла, Наматрацники для матрацу дитячих ліжок, Наволочка дитяча, Наволочка доросла, Напівковдра дитяча, Напівковдра доросла, Подушка дитяча, Подушка доросла, Простирадло дитяче, Простирадло доросле, Рушники (UA-2025-07-09-010456-a).
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Уповноважена особа Ірина ТЕРНАВСЬКА