Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-007313-a
Id Tender 2a63dc9c7252431f831191a8a9bbc1b3
План UA-P-2025-07-09-008820-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 14:28
Остання зміна 28.07.2025 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 14:27 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 14:27
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 14:27
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 15:02
до 22.07.2025 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 09:41
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 09:41
до 28.07.2025 16:29
Період уточнень
з 09.07.2025 14:27 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 14:27 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 15:02 до 22.07.2025 09:41
Період кваліфікації
з 17.07.2025 15:02 до 22.07.2025 09:41
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 14:33
Закінчення аукціону
17.07.2025 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45261000-4 - Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57154, Україна, Миколаївська область, с.Крива Балка, вул.Одеська, 8
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2025 році, в термін протягом 20 (двадцяти ) робочих днів. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати , що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків , зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРСИБСТРОЙ"
Пропозиція:
1 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
1 179 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТІМКРАВ-БУД"
Пропозиція:
1 334 121.21 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
09.07.2025 14:28
Тендерна документація
09.07.2025 14:28
Проект договору
09.07.2025 14:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Житник
Електронна пошта
Телефон
+380954307129
Замовник
ЄДРПОУ
20883438
Повна назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
57134
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
сел. Весняне
Адреса
вул. Центральна, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 22.07.2025 09:41 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 15:02 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 09:41
Довідка НАЗК
22.07.2025 09:41
Повідомлення про рішення
17.07.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Дробуш Є.В невідповідностей 1.перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав Довідку №8 від 14.07.2025 р.,згідно форми 1,позиція № 1,2 довідки підстава використання указана трудова угода , а потрібно трудовий договір, відповідно до наданих документів. - Учасник надав Довідку № 7 від 15.07.2025 р., згідно форми 2, але у стовпчик (Документи, що підтверджують виконання договору) не додав наданий лист-відгук від 03.07.2025 № 2548/13.01-01-12/14 - Учасник надав Довідку №8 від 14.07.2025 року про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою Замовником формою.Серед зазначених працівників фігурує Дробуш Євген Васильович – інженер з охорони праці. Для підтвердження його кваліфікації надано такі документи: • Посвідчення №1-3 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Регіональний учбовий центр» на підставі протоколу засідання комісії з перевірки знань №1 від 24.01.2025 року; • Витяг з протоколу №1 від 24.01.2025 року, виданий ТОВ «Регіональний учбовий центр»; • Посвідчення №2-1 про допуск до роботи в електроустановках до 1000 В, видане 24.01.2025 року ТОВ «Регіональний учбовий центр»; • Витяг з протоколу №2 засідання комісії з перевірки знань від 24.01.2025 року ТОВ «Регіональний учбовий центр». Однак жоден з поданих документів не містить підтвердження факту проходження перевірки знань: • з гігієни праці; • з надання першої медичної допомоги потерпілим, як це вимагається у тендерній документації Замовника. Таким чином, документи, подані учасником щодо інженера з охорони праці Дробуша Євгена Васильовича, не відповідають вимогам, установленим тендерною документацією, і не підтверджують належну кваліфікацію в повному обсязі. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додаток № 1 до тендерної документації: - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: - довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, та Лист – відгук (позитивний) від контрагента, згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на капітальний/ поточний / аварійний ремонт покрівлі. -На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасники обов’язково включають до інформаційної довідки фахівця за посадою: - покрівельник ; -інженера-проектувальника, в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці. Також учасник повинен надати: - діючі протоколи та посвідчення з перевірки знань законодавства з питань охорони праці, основ електробезпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим: НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 на інженера з охорони праці; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, в частині кошторисної документації. 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати виправлену Довідку №8 від 14.07.2025 р.,згідно форми 1, а саме привести у відповідність позиції № 1,2 довідки - підстава використання- трудовий договір , а не трудова угода, відповідно до наданих документів. - Учасник повинен надати виправлену Довідку № 7 від 15.07.2025 р., згідно форми 2, а саме привести у відповідність стовпчик (Документи, що підтверджують виконання договору) –додати у перелік наданий лист-відгук від 03.07.2025 № 2548/13.01-01-12/14 - Також учасник повинен надати: діючі протоколи та посвідчення з перевірки знань законодавства з питань охорони праці, основ електробезпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим: НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 на інженера з охорони праці, заявленого Учасником. А саме підтвердження факту проходження перевірки знань: з гігієни праці; з надання першої медичної допомоги потерпілим, як це вимагається у тендерній документації Замовника
Створено
21.07.2025 08:52
Надати до
22.07.2025 08:52
Договір
UA-2025-07-09-007313-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28
1 179 999.99 грн.
1 179 999.99 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Номенклатура
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Одеська, № 8, село Крива Балка, район Миколаївський, Миколаївська область за Кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20883438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3005918273

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 16:29
-
28.07.2025 16:29
Підписаний договір
28.07.2025 16:29
-
28.07.2025 16:29
-
28.07.2025 16:29
-
28.07.2025 16:29
-
28.07.2025 16:28
-
28.07.2025 16:28
-
28.07.2025 16:28
-
28.07.2025 16:28
-
28.07.2025 16:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності