Показати схожі тендери

Закупівля Графічні планшети від Луцький національний технічний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-005003-a
Id Tender 53ba0b84bf384de5826e1a5c6d781b6c
План UA-P-2025-06-25-013135-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 12:16
Остання зміна 02.08.2025 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
298 629 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 986.29 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 12:16 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 12:16
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 12:16
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:05
до 24.07.2025 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 13:16
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.07.2025 16:43
до 02.08.2025 09:46
Період уточнень
з 09.07.2025 12:16 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 12:16 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:05 до 24.07.2025 16:43
Період кваліфікації
з 17.07.2025 12:05 до 24.07.2025 16:43
Основні параметри
Графічні планшети
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
298 629 грн.
Графічні планшети
Назва предмета закупівлі
Графічні планшети
Очікувана вартість
298 629 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2986,29
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 11:42
Закінчення аукціону
17.07.2025 12:05
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 (штуки)
Безекранний графічний планшет
Опис предмета закупівлі
Безекранний графічний планшет
Код ДК 021:2015
30237450-8 - Графічні планшети
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43018, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Екранний графічний планшет
Опис предмета закупівлі
Екранний графічний планшет
Код ДК 021:2015
30237450-8 - Графічні планшети
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43018, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
222 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
298 620 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 11:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 12:16
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бородай Олена Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380332746154
Замовник
ЄДРПОУ
05477296
Повна назва
Луцький національний технічний університет
Поштовий індекс
43018
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вулиця Львівська, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Графічні планшети
Період вимог/скарг з 18.07.2025 13:16 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 12:05 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
У Додатку№4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» зазначались технічні характеристики, які вимагались в Учасників закупівлі. Окрім того, у вищезазначеному додатку містились Інші вимоги, а саме: 1. Технічні та якісні характеристики пропонованого учасником Товару мають відповідати вимогам замовника або бути кращими. Учасник не повинен пропонувати Товар зі спрощеними характеристиками (для зниження ціни тендерної пропозиції) та/або такими, що погіршують показники щодо якості (міцності, продуктивності, тощо) Товару у порівнянні з вимогами замовника даної закупівлі, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає порівняльню Таблицю відповідності запропонованого учасником Товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовника.». Так, учасником ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА у складі тендерної пропозицію надано Порівняльну таблицю відповідності запропонованого учасником Товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовником (вих №15/07-29 від 15.07.2025 р.), відповідно до якої характеристики запропонованого Товару учасником ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА не відповідають вимогам замовника, зазначеним у Додатку №4 до тендерної документації, а саме: Комплектація безекранного графічного планшету відповідно до вимог Замовника: - Планшет - Бездротове перо - Кабель USB-microUSB 1.5 м з Г-подібним роз’ємом і чохлом; - Три додаткових стандартних наконечника - Пінцет для заміни наконечників - документація Комплектація безекранного графічного планшета, відповідно до Тендерної пропозиції Учасника ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА: - Планшет - Бездротове перо - Кабель USB-microUSB 1.5 м з Г-подібним роз’ємом; - Вісм додаткових стандартних наконечника - Підставка для пера - Документація Отже, комплектація Товару, що пропонується Учасником ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА щодо безекранного графічного планшету НЕ відповідає умовах технічної специфікації, зазначеним у Тендерній документації Замовника, оскільки Учасником не дотримано вимог щодо наявності чохла та пінцета для заміни наконечників. Комплектація екранного графічного планшету відповідно до вимог Замовника: - Графічний монітор - Перо - Кабель 3в1 на 2хUSB-A та HDMI подовжувач USB-A - Пристрій для вилучення наконечників - Змінні наконечники - Підставка для пера - Рукавичка - Серветка - документація Комплектація екранного графічного планшета, відповідно до Тендерної пропозиції Учасника ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА: - графічний планшет - Перо PW600L - Тримач пера - 10 змінних наконечників пера - Кабель 3-в-1 USB-C на 2xUSB-A та HDMI -USB-A подовжувач - Рукавичка - Серветка для очищення - Документація Отже, комплектація Товару, що пропонується Учасником ФОП ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА щодо екранного графічного планшету НЕ відповідає умовах технічної специфікації, зазначеним у Тендерній документації Замовника, оскільки Учасником не дотримано вимог щодо наявності пристрою для вилучення наконечників.
Документи кваліфікації
18.07.2025 13:11
Повідомлення про рішення
17.07.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.07.2025 16:43 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 13:16 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 16:43
Довідка НАЗК
24.07.2025 16:42
Повідомлення про рішення
18.07.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА на закупівлю Графічні планшети за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30237450-8 Графічні планшети), UA-2025-07-09-005003-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступну невідповідность. 1. перелік виявлених невідповідностей: - не подано документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" подано договір № 263 від 25.09.2023р., UA -2023-08-11-009256-a та договір № 83 від 14.09.2023р., UA-2023-08-23-012672-a, згідно яких предметом даних договорів є Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 30210000-4 (Комп'ютери і планшети), що не відповідає заявленому предмету закупівлі Графічні планшети за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30237450-8 Графічні планшети). Окрім того, згідно з договором № 263 від 25.09.2023р учасник постачає Планшет Lenovo Yoga Tab 11 8/256 LTE Storm Grey, YT-J706K та згідно з договором № 83 від 14.09.2023р. учасник постачає Планшет Lenovo Tab M10 Plus 3rd Gen 4/128 LTE Storm Grey, які є звичайними мультимедійними планшетами. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток №2 «Кваліфікаційні критерії» п. 1 «Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію» «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним договором вважається договір щодо поставки аналогічного за предметом закупівлі товару»; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1; - Аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Створено
23.07.2025 15:55
Надати до
24.07.2025 15:55
Договір
UA-2025-07-09-005003-a-b1
Підписаний і діє
Номер
220-ЗУ
298 620 грн.
298 620 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.08.2025
Строк дії договору з
02.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Безекранний графічний планшет
Номенклатура
Безекранний графічний планшет
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 968
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Екранний графічний планшет
Номенклатура
Екранний графічний планшет
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
17 940
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Луцький національний технічний університет
Повна назва
Луцький національний технічний університет
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05477296

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
Повна назва
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2378916847

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.08.2025 09:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 629 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Луцький національний технічний університет
Контактний телефон:
380332746154
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 629 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Луцький національний технічний університет
Контактний телефон:
380332746154
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності