Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм від Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-004184-a
Id Tender 66e69034228742c7ab8fa8f941cf84eb
План UA-P-2025-07-09-000908-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 11:40
Остання зміна 24.07.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 004 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 020 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 11:39 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 11:39
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 11:39
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00
до 18.07.2025 11:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 11:00
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 11:00
до 24.07.2025 11:47
Період уточнень
з 09.07.2025 11:39 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 11:39 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00 до 18.07.2025 11:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00 до 18.07.2025 11:00
Основні параметри
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм
Щебінь не може бути із гравійного (річкового), колотого річкового, вапнякового каменю та доломіту, а повинен бути із природного каменю гірських порід, без вмісту сторонніх домішок та шкідливих компонентів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 004 000 грн.
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм
Назва предмета закупівлі
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм
Очікувана вартість
2 004 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10020,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм (ДК 021:2015: 14212300-3 – Колотий камінь і щебінь)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Пропозиція:
1 998 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовчук Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380958573950
Замовник
ЄДРПОУ
40270150
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Поштовий індекс
76006
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Максимовича, 13,
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм
Період вимог/скарг з 18.07.2025 11:00 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 00:00 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Надана Учасником інформація та документи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, та вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Документи кваліфікації
18.07.2025 11:00
Довідка НАЗК
18.07.2025 11:00
Повідомлення про рішення
17.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-09-004184-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Т-100/25
1 998 000 грн.
1 665 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 000 (тонни)
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм (ДК 021:2015: 14212300-3 – Колотий камінь і щебінь)
Номенклатура
Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм (ДК 021:2015: 14212300-3 – Колотий камінь і щебінь)
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
666
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40270150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Повна назва
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39053510

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 11:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000001
Дата створення проекту
28.07.2025 09:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 09:42
Дата публікації висновку про результати
07.08.2025 10:45
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 №53-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.07.2025 №53-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-09-004184-a 09.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 09:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Муніципальна дорожня компанія" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 09.07.2025 №204 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 18.07.2025 №213, повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2025 року, договір на закупівлю товару від 24.07.2025 №Т-100/25, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 29.07.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.08.2025 00:00
Дата публікації
07.08.2025 10:45
Документи висновку
07.08.2025 10:45
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-004184-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 10:07
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 10:07
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2025-07-29 10:07:21)
Надаємо пояснення на отриманий 29 липня 2025 року 10:07:21 Запит замовнику на пояснення (Запит замовнику про надання пояснення) наступного змісту: 1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) постачальникам товару. Зокрема замовником на електронні адреси було відправлено запити цінової пропозиції потенційним постачальникам даного товару, задля розрахунку очікуваної вартості даного виду товару, зокрема: ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», ТОВ «Домінант-Транс», ПП «ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ» (копії запитів та копії скріншотів з робочої електронної пошти уповноваженої особи [email protected] про надсилання додаються). Так, на робочу електронну пошту уповноваженої особи [email protected] надійшли цінові пропозиції (копії цінових пропозицій додаються) із інформацією про ціни від: - ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» вих. № 08/07/25 від 08.07.2025 р. - зазначено, що згідно вашого звернення повідомляємо, що станом на 08.07.2025 р. ціна на товар: щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм становить 666,00 грн. з ПДВ за 1 тону. - ТОВ «Домінант-Транс» вих. № 8-07 від 08.07.2025 р. у якому зазначено наступну ціну: щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм - 670,00 грн. з ПДВ за 1 тону. - ПП «ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ» вих. № 1 від 08.07.2025 р. у якому зазначено наступну ціну: щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм - 670,00 грн. з ПДВ за 1 тону. Встановлених форм надання потенційними постачальниками товарів цінових пропозицій не визначено чинним законодавством. Тому, замовником взято до уваги отримані від потенційних постачальників товарів цінові пропозицій у тій формі в якій вони складені та надані (надіслані) замовнику. Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції встановлено конкурентну ціну за 1 тону: - Щебня із природного каменю фракції 20-40 мм – 668,00 грн. з ПДВ ((666,00 грн. + 670,00 грн. + 670,00 грн.) / 3 = 668,66 грн.- Замовником вирішено брати за основу конкурентну ціну за 1 т.: 668,00 грн.). Отже, встановлена загальна очікувана вартість закупівлі зазначеного вище товару: Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм: 2 004 000,00 грн. (668,00 грн. з ПДВ ? 3 000 т. = 2 004 000,00 грн. з ПДВ). 1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно для додаткових потреб замовника у закупівлі щебня із природного каменю фракції 20-40 мм для виконання робіт з влаштування дорожньо-щебеневого покриття вулиць населених пунктів Івано-Франківської міської територіальної громади протягом 2025 року, та у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-75-98. Кількість необхідного товару доводиться до відома головним інженером підприємства службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі (головним інженером КП «Муніципальна дорожня компанія» Куртяк Богданом Дмитровичем на ім’я директора підприємства Бурка В.М. написано службову записку від 03.07.2025 р., в якій просить, у зв’язку з додатковою потребою у закупівлі щебня із природного каменю фракції 20-40 мм для виконання робіт з влаштування дорожньо-щебеневого покриття вулиць населених пунктів Івано-Франківської міської територіальної громади протягом 2025 року, провести закупівлю наступного товару: - Щебінь із природного каменю фракції 20-40 мм – 3 000 т. Директором підприємства Бурком В.М. із своїм підписом зазначену вище службову записку направлено уповноваженій особі для проведення закупівлі).
Рішеня
29.07.2025 14:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 004 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 004 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності