Показати схожі тендери
Закупівля Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки) від КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-003421-a
Id Tender 8c82320b6ea542639bf78a1319dab8f6
План UA-P-2025-07-09-003556-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 11:17
Остання зміна 23.07.2025 09:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 11:16 до 17.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 11:16
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 11:16
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00
до 17.07.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 14:50
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 14:50
до 23.07.2025 09:55
Період уточнень
з 09.07.2025 11:16 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 11:16 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00 до 17.07.2025 14:50
Період кваліфікації
з 17.07.2025 00:00 до 17.07.2025 14:50
Основні параметри
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Назва предмета закупівлі
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Примітки
Закупівля здійснюється вцілому, без поділу на лоти
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08400, Україна, Київська область, м. Переяслав, вулично-дорожня мережа Переяславської МТГ
Дата постачання по
20.08.2025 11:17
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Пропозиція:
994 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 08:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петровець Віра Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380456753894
Замовник
ЄДРПОУ
05473594
Назва (англійською мовою)
ME VUKG
Повна назва
КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME VUKG
Поштовий індекс
08402
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Переяслав
Адреса
вулиця Солонці, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:50 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 00:00 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:50
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:49
Повідомлення про рішення
17.07.2025 14:48
Пропозиція, що перемогла
17.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-09-003421-a-c1
Підписаний і діє
Номер
206
994 000 грн.
828 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Номенклатура
Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
994 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради
Повна назва
КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05473594

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34880481

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 09:55
Повідомлення про договір
23.07.2025 09:53
-
23.07.2025 09:53
-
23.07.2025 09:53
-
23.07.2025 09:53
-
23.07.2025 09:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000123
Дата створення проекту
28.07.2025 17:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.07.2025 12:30
Дата публікації висновку про результати
12.08.2025 18:32
Дата завершення усунення порушень
16.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.07.2025 № 272 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-07-09-003421-a 09.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
29.07.2025 12:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2025 № 57 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «УКРКВАРЦ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «УКРКВАРЦ» від 17.07.2025 № 61 та повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2025, договір від 23.07.2025 № 206, пояснення та документи надані Замовником від 04.08.2025 та від 08.08.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «УКРКВАРЦ» з остаточною ціновою пропозицією 994 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 23.07.2025 № 206.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозицій ТОВ «УКРКВАРЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.08.2025 00:00
Дата публікації
12.08.2025 18:32
Документи висновку
12.08.2025 18:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-003421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.07.2025 15:30
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 15:31
-
Відповідь
Відповідь від 04.08.2025 № 241 на запит від 30.07.2025
На Ваш запит про надання пояснень/інформації/документів від 30 липня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-003421-a, повідомляємо наступне. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки є засобом організації дорожнього руху. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі та з врахуванням наступних документів: - ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; - Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; - ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; - ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; - СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості»; - СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт», тощо. Вказані нормативні документи наявні в загальному доступі в мережі Інтернет на офіційних державних ресурсах. Дефектний акт та обсяги по нанесенню розмітки у 2025 році надаємо у додатку до вказаної відповіді. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень по КПКВК МБ 1516030 КЕКВ 2610 на 2025 рік, затверджених рішенням Переяславської міської ради від 19.12.2024р. № 01-92-VІІІ «Про бюджет Переяславської міської територіальної громади на 2025 рік» (розрахунок поточних витрат по КПКВК МБ 1516030 КЕКВ 2610 на 2025 рік), згідно якого із загального фонду міського бюджету Переяславської міської територіальної громади виділено кошти на послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області на загальну суму 1 000 000,00 грн. Обсяги закупівлі визначені згідно фактичної потреби та протяжності (об’ємів) дорожньої розмітки на дорогах Переяславської міської територіальної громади. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності до порядку пункту 1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Керуючись вищевказаною Методикою, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було використано один із методів розрахунку, а саме: проведення моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на аналогічні послуги (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», зокрема досліджено аналогічні завершені закупівлі 2025 року, тощо). 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. https://phm.gov.ua/?page_id=453 Оскільки у КП ВУКГ відсутній власний веб-сайт, уся інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщується на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Переяславської міської територіальної громади. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Переяславської міської територіальної громади. КПКВК МБ 1516030 КЕКВ 2610 Підтверджуючі документи: рішення Переяславської міської ради від 19.12.2024р. № 01-92-VІІІ «Про бюджет Переяславської міської територіальної громади на 2025 рік» (додаток № 3, додаток № 7); розрахунок поточних витрат по КПКВК МБ 1516030 КЕКВ 2610 на 2025 рік (Завдання 1. Забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства); Реєстр змін № 8 від 29.05.2025р. розподілу показників зведених кошторисів та зведених планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів на 2025 рік; Довідка про зміну до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2025 рік № 2 від 29.05.2025р. (додаються). 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Дана закупівля не передбачала фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
04.08.2025 08:59
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1 Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «УКРКВАРЦ», вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сертифікату випробування для білої та жовтої фарби відповідно до ДСТУ EN 1436:2020 «Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань»? 2 Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «УКРКВАРЦ», вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які засвідчують право власності на транспортні засоби, машини та механізми, обладнання та устаткування, інформація про які зазначена в наданій в складі тендерної пропозиції довідці про наявність техніки від 14.07.2025№ 1/10 ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.08.2025 14:56
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 15:05
-
Відповідь
Відповідь на запит від 07.08.2025
На Ваш запит про надання пояснень/інформації/документів від 07 серпня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - Послуги по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки в м. Переяслав Київської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-003421-a, повідомляємо наступне. 1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «УКРКВАРЦ», вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сертифікату випробування для білої та жовтої фарби відповідно до ДСТУ EN 1436:2020 «Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань»? Відповідно до вимог п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів: «- для білої, жовтої фарби, у складі тендерної пропозиції учасник має надати сертифікат випробування відповідно ДСТУ EN 1436:2020 «Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційній властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань» або EN 1436:2018 або (DIN, UNE, тощо) EN 1436 показники, яких мають відповідати вимогам та показникам п. 6.2 розділу 6 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». Тобто, Учасники для підтвердження даної вимоги, мають надати сертифікат випробування відповідно ДСТУ EN 1436:2020 АБО EN 1436:2018 АБО (DIN, UNE, тощо) EN 1436, а не виключно ДСТУ EN 1436:2020. На підтвердження вказаної вимоги, учасником ТОВ «УКРКВАРЦ» у складі тендерної пропозиції надано файл «1.2 ТЯК хар-ки.rar» (продубльовано у файл «1.2 ТЯК хар-ки(2).rar» та у загальному переліку документів тендерної пропозиції) у складі якого міститься: - файл «AETEC Signocryl HS_P7 2.pdf» та файл з офіційним його перекладом «HS P7 переклад.pdf», а саме - Сертифікат випробувань на стійкість № 5074/P-RR-II/A1 віл 03.12.2020 року. У пункті А) розділу 1 «Система для дорожньої розмітки, яка тестується» даного сертифікату зазначено назву та тип матеріалу, який тестується, зокрема - Біла акрилова фарба; характеристика дорожньої розмітки - відповідно до EN 1436:2018. У пункті В) «Результати випробувань» розділу 1 Сертифікату визначено вимоги до системи розмітки доріг відповідно до EN 1436:2018. У розділі 3 Сертифікату визначено результати випробувань відповідно до EN 1436:2018. - файл «5692-P-RW-II-A1 Сертифікат HS ;jdnbq EN 1436.pdf» та файл з офіційним його перекладом «Переклад АЕТЕС Signocryl HS жовтии? Р6.pdf», а саме - Сертифікат випробувань на стійкість № 5692/P-RW-II/A1 віл 30.10.2023 року. У пункті А) розділу 1 «Система дорожньої розмітки, яка підлягала випробуванню» даного сертифікату зазначено назву та тип матеріалу, який тестується, зокрема - Жовта акрилова фарба; характеристика дорожньої розмітки - відповідно до EN 1436:2018. У пункті В) «Результати випробувань» розділу 1 Сертифікату визначено вимоги до системи розмітки доріг відповідно до EN 1436:2018. У розділі 3 Сертифікату визначено результати випробувань відповідно до UNE-EN 1436:2018. Усі надані Учасником у складі тендерної пропозиції документи і файли, містять накладений електронний цифровий підпис (КЕП) директора ТОВ «УКРКВАРЦ» та розміщені у складі тендерної пропозиції учасника у вільному доступі. 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «УКРКВАРЦ», вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які засвідчують право власності на транспортні засоби, машини та механізми, обладнання та устаткування, інформація про які зазначена в наданій в складі тендерної пропозиції довідці про наявність техніки від 14.07.2025№ 1/10 ? Відповідно до вимог п. 4.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання учасниками інформація та/або документи, що підтверджують його відповідність встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «Для підтвердження можливості надання послуг, визначених предметом даної закупівлі, учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді тощо) обладнання, машин та механізми, а саме - Машини маркірувальні для нанесення повздовжної горизонтальної дорожньої розмітки, для нанесення поперечно-горизонтальної дорожньої розмітки, маркірувальні ручні машини, обладнання для видалення (демаркування) дорожньої розмітки, про що надається довідка в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням: назви, марки, типу, кількості, приналежності (власне/оренда/надане співвиконавцем), - у підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає засвідчені копії/оригінал свідоцтв про реєстрацію машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку); - якщо транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: 1) завірені копії/оригінали дійсних договорів: оренди (лізингу) та інших (договори, що посвідчують право користування на всі, вказані у довідці транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції); 2) завірені копії/оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів тощо, інший документ, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі чи перебування його на обліку». На підтвердження вказаної вимоги, учасником ТОВ «УКРКВАРЦ» у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність техніки від 14.07.2025р. № 1/10 (файл «6. Довідка про наявність обладнання, мтб.docx», продубльовано у файлі «6. Довідка про наявність обладнання, мтб(2).docx»); - Лист-пояснення від 14.07.2025р. № 1/11 (файл «6.1 Лист-пояснення (техніка).docx», продубльовано у файлі «6.1 Лист-пояснення (техніка)(2).docx»); - Свідоцтва про реєстрацію ТЗ (файл «6.2 Документи на мтб.pdf», продубльовано у файлі «6.2 Документи на мтб(2).pdf»); - Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 2025 рік (файл «6.3 Оборотно-сальдова 13.05.2025 р..pdf», продубльовано у файлі «6.3 Оборотно-сальдова 13.05.2025 р.(2).pdf»). Оборотно-сальдова відомість — один із стандартних (загальних) звітів, який містить для кожного рахунку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Рахунок 10 "Основні засоби" призначено для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух власних або отриманих на умовах фінансової оренди об'єктів і орендованих цілісних майнових комплексів, які віднесені до складу основних засобів, а також об'єктів інвестиційної нерухомості. До основних засобів належать матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів і послуг, надання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про основні засоби визначені в Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" (наказ Мінфіну від 27.04.2000 № 92, зі змінами). За дебетом рахунку 10 "Основні засоби" відображається надходження (придбаних, створених, безоплатно отриманих) основних засобів на баланс підприємства, які обліковуються за первісною вартістю, сума витрат, яка пов'язана з поліпшенням об'єкта (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що призводить до збільшення майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об'єкта; сума дооцінки вартості об'єкта основних засобів, за кредитом - вибуття основних засобів внаслідок продажу, безоплатної передачі або невідповідності критеріям визнання активом, а також у разі часткової ліквідації об'єкта основних засобів, сума уцінки основних засобів. За дебетом рахунку 10 "Основні засоби" також відображається сума створеного забезпечення, зокрема на передбачену законодавством рекультивацію порушених земель. Отже, Учасник ТОВ «УКРКВАРЦ» наданням у складі тендерної пропозиції Оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 2025 рік, підтвердив облік основних засобів (зокрема вказаних у довідці про наявність техніки від 14.07.2025р. № 1/10) на балансі товариства, тобто у власності. Наявність у власності транспортних засобів, що підлягають державній реєстрації - підтверджено наданням сканованих з оригіналів свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Усі надані Учасником у складі тендерної пропозиції документи і файли, містять накладений електронний цифровий підпис (КЕП) директора ТОВ «УКРКВАРЦ» та розміщені у складі тендерної пропозиції учасника у вільному доступі. Замовником було встановлено вимогу для підтвердження наявності обладнання, машин та механізмів, які не підлягають державній реєстрації – шляхом надання іншого документа, що посвідчує право власності (обліку), що і було виконано учасником ТОВ «УКРКВАРЦ», наданням Оборотно-сальдової відомості по рахунку 10. Надані учасником ТОВ «УКРКВАРЦ» у складі тендерної пропозиції документи та інформація є достатнім підтвердженням його відповідності вимогам тендерної документації Замовника.
Рішеня
08.08.2025 14:41
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради
Контактний телефон:
+380456753894
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:00
Замовник:
КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради
Контактний телефон:
+380456753894
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності