Показати схожі тендери

Закупівля Столи та стільці, для облаштування кабінету фізики у закладі загальної середньої освіти Гатненського ліцею Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області від ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-002252-a
Id Tender b949175fd40e4f288db3393eef22fb60
План UA-P-2025-07-09-001717-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 10:28
Остання зміна 29.07.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
275 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 375 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 10:26 до 17.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 10:26
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 10:26
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 17:00
до 22.07.2025 18:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 18:10
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 18:10
до 29.07.2025 14:28
Період уточнень
з 09.07.2025 10:26 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 10:26 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 17:00 до 22.07.2025 18:10
Період кваліфікації
з 17.07.2025 17:00 до 22.07.2025 18:10
Основні параметри
Столи та стільці, для облаштування кабінету фізики у закладі загальної середньої освіти Гатненського ліцею Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
275 000 грн.
Столи та стільці, для облаштування кабінету фізики у закладі загальної середньої освіти Гатненського ліцею Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Столи та стільці, для облаштування кабінету фізики у закладі загальної середньої освіти Гатненського ліцею Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
275 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1375,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 36 (штуки)
Стіл
Опис предмета закупівлі
Стіл
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08160, Україна, Київська область, гатне, Космонавтів 1
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №2 36 (штуки)
Крісло
Опис предмета закупівлі
Крісло
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08160, Україна, Київська область, гатне, Космонавтів 1
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИДЛ»
Пропозиція:
272 881.44 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Шевчук
Електронна пошта
Телефон
+380675072919
Сайт:
https://www.gatneliceum.com
Замовник
ЄДРПОУ
19420226
Повна назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, село Гатне
Адреса
вул. Космонавтів 1
Кваліфікація
Лот № 1 Столи та стільці, для облаштування кабінету фізики у закладі загальної середньої освіти Гатненського ліцею Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області
Період вимог/скарг з 22.07.2025 18:10 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 17:00 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 18:10
Довідка НАЗК
22.07.2025 18:10
Повідомлення про рішення
17.07.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 09.07.2025 №09-07/2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 39160000 – 1 Шкільні меблі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-002252-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИДЛ». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИДЛ», виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: Довідка в довільній формі з інформацією про працівників, де зазначено – директора Калюжного Андрія Олександровича, що не відповідає Наказу №1-к. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть долучені до виконання умов Договору, містить несуміжну інформацію відповідно інших документів, що додані учасником на вимогу замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до Тендерної документації. Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про: • працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає їхні: • копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, накази) Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про: • працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає їхні: • копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, накази) Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.07.2025 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 21.07.2025 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
21.07.2025 13:47
Надати до
22.07.2025 13:47
Договір
UA-2025-07-09-002252-a-c1
Підписаний і діє
Номер
40
272 881.44 грн.
272 881.44 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
36 (штуки)
Стіл
Номенклатура
Стіл
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Крісло
Номенклатура
Крісло
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19420226

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИДЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИДЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45754169

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 14:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 17:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675072919
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 17:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675072919
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності