Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області від Станіславчицька сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-09-002050-a
Id Tender 4da4a88036e14c418defa4824528cc4d
План UA-P-2025-07-09-002191-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.07.2025 10:23
Остання зміна 14.08.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 483 893.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2025 10:22 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2025 10:22
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2025 10:22
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:14
до 01.08.2025 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 17:20
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.08.2025 10:28
до 14.08.2025 16:55
Період уточнень
з 09.07.2025 10:22 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.07.2025 10:22 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:14 до 01.08.2025 10:28
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:14 до 01.08.2025 10:28
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 483 893.4 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Очікувана вартість
4 483 893.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
22 000
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 13:45
Закінчення аукціону
24.07.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23160, Україна, Вінницька область, Жмеринський район, село Станіславчик, вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища)
Дата постачання по
01.11.2025 10:24
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
3 499 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ІНВЕСТ ХОЛДИНГ»
Пропозиція:
4 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЄВРОАВТОБАН
Пропозиція:
3 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.07.2025 13:44
Оголошення про проведення закупівлі
19.07.2025 11:15
Тендерна документація
19.07.2025 11:15
Тендерна документація
19.07.2025 11:15
Проект договору
19.07.2025 11:15
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.07.2025 11:15
Тендерна документація
19.07.2025 11:15
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Ольга Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433234231
Факс
+380433234242
Замовник
ЄДРПОУ
04330450
Повна назва
Станіславчицька сільська рада
Поштовий індекс
23160
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
село Станіславчик
Адреса
вулиця Центральна 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Період вимог/скарг з 25.07.2025 17:20 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 14:14 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.07.2025 17:20
Повідомлення про рішення
25.07.2025 17:19
-
24.07.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
Період вимог/скарг з 29.07.2025 17:05 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 17:20 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
29.07.2025 17:05
Повідомлення про рішення
29.07.2025 16:57
-
25.07.2025 17:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
Період вимог/скарг з 01.08.2025 10:28 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 17:05 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 10:28
Довідка НАЗК
01.08.2025 10:27
Повідомлення про рішення
01.08.2025 10:03
-
29.07.2025 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.07.2025 10:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати, зокрема, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначений документ відсутній. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Створено
30.07.2025 13:14
Надати до
31.07.2025 13:14
Договір
UA-2025-07-09-002050-a-b1
Підписаний і діє
Номер
57
4 000 000 грн.
4 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станіславчицька сільська рада
Повна назва
Станіславчицька сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04330450

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ІНВЕСТ ХОЛДИНГ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ІНВЕСТ ХОЛДИНГ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45761045

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.08.2025 16:55
Повідомлення про договір
14.08.2025 16:52
-
14.08.2025 16:52
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000016
Дата створення проекту
25.08.2025 11:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 16:54
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 №119-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.08.2025 №119-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-09-002050-a 09.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 16:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Вишнева (від перехрестя з вул. Центральна до сільського кладовища) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-09-002050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.08.2025 15:21
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 15:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 483 893.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Станіславчицька сільська рада
Контактний телефон:
+380433234231
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 483 893.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Станіславчицька сільська рада
Контактний телефон:
+380433234231
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності