Звернення:
За тендером : Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки.
Тема:
завищені ціни, завищена очікувана вартість
Зміст:
Шановний замовнику!
З попередніх публікацій – (Дивні тендери та гігантські переплати: ЗМІ пишуть про сумнівні договори при улаштуванні систем оповіщення - https://znaj.ua/kompromat/514917-divni-tenderi-ta-gigantski-pereplati-zmi-pishut-pro-sumnivni-dogovori-pri-ulashtuvanni-sistem-opovishchennya , СМИ: Коррупция, хищение бюджетных средств общинами при устройстве систем оповещения, приобрело масштабный характер - https://politeka.net/kompromat/454159-zmi-korupciya-rozkradannya-byudzhetnih-koshtiv-gromadami-pri-vlashtuvanni-sistem-opovishchennya-nabulo-masshtabnogo-harakteru ) і з останніх публікацій (Дивні тендери та гроші своїм: ЗМІ пишуть про можливу змову пожежних компаній з громадами заради "освоєння" коштів - https://znaj.ua/kompromat/514440-divni-tenderi-ta-groshi-svojim-zmi-pishut-pro-mozhlivu-zmovu-pozhezhnih-kompaniy-z-gromadami-zaradi-osvoyennya-koshtiv ), де описано злочинну схему закупівлі по завищеним цінам оповіщення явно вбачається, що в країні діє злочинне угрупування на чолі з ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» (директор, засновник - Котов Є.) і правоохоронні органи вже проводять розслідування. Далі кримінальні провадження. У вас завищені ціни, завищена очікувана вартість. Відповідальність на замовнику, відповідно до чинного законодавства.
Слобожанська громада опублікувала у відповідях на майданчику Prozorro, нібито їм ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» дав нові ціни. Хоча це договорняк. Але навіть, якщо їх порівняти з вашими, то вони нижче в рази.
Скасуйте тендер, встановіть реальну очікувану вартість, виходячи з комерційних пропозицій, аналізу ринку, аналізу закупівель АСО через майданчик Prozorro тощо.
Дата оприлюднення звернення:
10.07.2025 14:56
Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що Закупівля оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначеним законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель за державні кошти, з метою забезпечення прозорості, ефективності та конкуренції. Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням норм методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Відповідно до абз. 3 пункту 4 зазначеної методики Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (далі – Настанова № 281). На виконання вищезазначеної Настанови № 281, Очікувана вартість визначена на підставі Проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), кошторис котрої містить детальний перелік робіт, матеріалів, обладнання та інших витрат, необхідних для реалізації проекту. ПКД пройшла експертизу незалежної компанії та отримала експертний звіт. Відповідно до Експертного звіту № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:5517-4957-8607-9980 за результатами розгляду ПКД встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Крім того, у експертному звіті зазначено, що ПКД «Нове будівництво Місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Вербківської сільської територіальної громади» виконано відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, кошторисної частини проектної документації, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, енергозбереження. Таким чином, очікувану вартість закупівлі визначено у повній відповідності до вимог діючного законодавства.
Звертаємо увагу, що будь-який учасник, тендерна документація якого відповідає умовам , має повне право подати тендерну пропозицію із власною обґрунтованою вартістю. Згідно зі статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура здійснюється відкрито, прозоро, з рівним доступом для всіх постачальників незалежно від форми власності чи місця реєстрації.
Дата оприлюднення відповіді:
11.07.2025 11:34