Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-012027-a
Id Tender b15fb4b0123f4ab1bea8530808743fb4
План UA-P-2025-07-08-014525-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.07.2025 20:56
Остання зміна 29.07.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
606 610 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 066.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 20:51 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 20:51
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 20:51
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 26.07.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.07.2025 11:20
до 01.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.07.2025 11:20
-
Період уточнень
з 08.07.2025 20:51 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 20:51 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 26.07.2025 11:20
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 26.07.2025 11:20
Основні параметри
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
606 610 грн.
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Очікувана вартість
606 610 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6066,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, перехрестя пр. Соборний - вул. Франка
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ"
Пропозиція:
585 722.87 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 20:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія Козицька
Електронна пошта
Телефон
+380617171852
Замовник
ЄДРПОУ
03345076
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Поштовий індекс
69032
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Південне шосе, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Період вимог/скарг з 26.07.2025 11:20 по 01.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.07.2025 11:20
Довідка НАЗК
26.07.2025 11:20
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 20:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 20:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій обов’язково зазначити автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів – не менше 2 одиниць, та обладнання/інструменти яке буде використовуватися під час надання послуг/виконання робіт. Для підтвердження зазначеної інформації учаснику необхідно надати на автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів договір оренди з актом прийому-передачі та договір на транспортні послуги; на обладнання надати документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі.» Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи на автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів – не менше 2 одиниць, та обладнання/інструменти яке буде використовуватися під час надання послуг/виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати підтверджуючі документи відповідно до вимог пунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - накази про прийняття на роботу, повідомлення про прийняття працівників на роботу (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом); - штатний розпис (разом з документом, яким затверджено штатний розпис).» Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам замовника, учасником не надано відповідні документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати відповідні документи які визначені пунктом 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Крім розрахунків договірної ціни з усіма необхідними документами, що входять до її складу, необхідно надати у форматі *.imd, *.ims, *.ibs, *.idc.». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам замовника, учасником не надано файл з відповідним форматом. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати розрахунок у форматі *.imd, *.ims, *.ibs, *.idc.
Створено
24.07.2025 18:40
Надати до
25.07.2025 18:40
Договір
UA-2025-07-08-012027-a-c1
Очікує підписання
585 722.87 грн.
585 722.87 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Номенклатура
«Реконструкція світлофорного об'єкту на перехресті пр. Соборний - вул. Франка у м. Запоріжжя. Забезпечення автономною системою живлення», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345076

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41841226

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
606 610 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
+380617171852
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
606 610 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
+380617171852
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності