Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-011528-a
Id Tender 65238ff255cf4724b294cb0558c3d297
План UA-P-2025-07-08-014039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 17:41
Остання зміна 29.07.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
627 782.22 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1,59 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 17:40 до 17.07.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 17:40
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 17:40
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:04
до 23.07.2025 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 11:04
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 11:04
до 29.07.2025 16:38
Період уточнень
з 08.07.2025 17:40 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 17:40 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:04 до 23.07.2025 11:04
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:04 до 23.07.2025 11:04
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
627 782.22 грн.
Багатофункціональні пристрої
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
627 782.22 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,59 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 14:41
Закінчення аукціону
18.07.2025 15:04
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Багатофункціональний кольоровий пристрій А3 формату
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний кольоровий пристрій А3 формату
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.10.2025 00:00
Позиція : №2 35 (штуки)
Багатофункціональний пристрій Pantum BM5100ADW або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій Pantum BM5100ADW або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АНВІ-КОМ"
Пропозиція:
569 446.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
570 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 17:41
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
-
08.07.2025 17:40
Тендерна документація
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дегтярева
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональні пристрої
Період вимог/скарг з 23.07.2025 11:04 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 15:04 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 11:04
Довідка НАЗК
23.07.2025 11:04
Повідомлення про рішення
23.07.2025 11:03
-
18.07.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "АНВІ-КОМ": - учасник не надав авторизаційний лист від виробника запропонованого багатофункціонального кольорового пристрою А3 формату або його офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-тендеру в електронній системі закупівель), що підтверджує партнерський статус та повноваження учасника на постачання товару на території України. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "АНВІ-КОМ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - авторизаційний лист від виробника запропонованого багатофункціонального кольорового пристрою А3 формату або його офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-тендеру в електронній системі закупівель), що підтверджує партнерський статус та повноваження учасника на постачання товару на території України, відповідно до підпункту 3 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Створено
22.07.2025 09:17
Надати до
23.07.2025 09:17
Договір
UA-2025-07-08-011528-a-b1
Підписаний і діє
Номер
623
569 446.8 грн.
474 539 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний кольоровий пристрій А3 формату
Номенклатура
Багатофункціональний кольоровий пристрій А3 формату
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
103 089.3
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 5 жовтня 2025 р.
Номенклатура
35 (штуки)
Багатофункціональний пристрій Pantum BM5100ADW або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій Pantum BM5100ADW або еквівалент
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13 324.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 5 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АНВІ-КОМ"
Повна назва
ТОВ "АНВІ-КОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39526219

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 16:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
627 782.22 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
627 782.22 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності