Закупівля «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» № 3786-IX від 06.06.2024
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Примітки
Відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» № 3786-IX від 06.06.2024
Основними вимогами до учасників закупівель і виконавців договору (у т. ч. субпідрядників, кінцевих бенефіціарних власників) є:
- бути зареєстрованим у прийнятних країнах https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain;
- не бути особами, до яких застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій ЄС або які перебувають у санкційному списку ЄС https://www.sanctionsmap.eu/#/main;
- походження товару і матеріалів з прийнятних країн https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (базовий)
Код ДК 021:2015
39162200-7 -
Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60444, Україна, Чернівецька область, Глибоцька ТГ, 60444, вул. Головна, 39, с. Черепківці, (Черепковецький ОЗО)
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування товару, зазначеного в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір постачання наборів для кабінетів хімії чи навчального приладдя для ЗЗСО.
Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
та/ або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір постачання наборів для кабінетів хімії чи навчального приладдя для ЗЗСО.
Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
та/ або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
60400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
смт.Глибока
Адреса
вул. Шевченка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 17:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір постачання наборів для кабінетів хімії чи навчального приладдя для ЗЗСО.
Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
та/ або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.07.2025 № 73-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 липня 2025 року № 73-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
2. UA-2025-07-08-011372-a від 08.07.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-011372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, та з огляду на здійснення Вами даної закупівлі за кошти Європейського Союзу «Ukraine Facility», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. Яким чином учасник ТОВ «Еліз Лабс» підтвердив відповідність товару, що поставляється, технічним вимогам, якщо ним у Порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника вих. № 4 від 14.07.2025 для комплекту дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений) не зазначено термін дії ліцензії 12 місяців відповідно до вимог Замовника?
5. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Вами вимагалось у складі пропозиції надати наступні документи:
- скан-копію титульної сторінки технічних умов на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів для кабінету хімії з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України»;
- скан-копію сертифікату відповідності на запропоновані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) чинний на момент подання пропозиції учасником.
Яким чином учасник ТОВ «Еліз Лабс» підтвердив дані вимоги, якщо у складі своєї пропозиції надав Титульну сторінку Технічних умов (документ - Титульна ТУ.PDF) та сертифікат відповідності (документ - Cертифікат_відповідності_Засоби_навчання_та_обладнання.PDF) на запропоновані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів, де не вказано, що дані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів належать саме до кабінету хімії?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надає пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-011372-a).
1. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до пункту 9 Постанови КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 “ Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” (далі - Порядок та умови) визначено, що закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку.
Пунктом 4 Порядку та умов визначено закупівлі, на які спрямовується субвенція на реалізацію публічного інвестиційного проекту “Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”.
Закупівля товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.1 Закону електронний каталог - систематизована база актуальних пропозицій, що формується та супроводжується централізованою закупівельною організацією в електронній системі закупівель та використовується замовником з метою відбору постачальника товару (товарів).
Тобто, в електронному каталозі «PROZORRO MARKET» передбачено тільки закупівля певних видів товарів, а у нашому випадку предметом закупівлі є комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії, проте така категорія в електронному каталозі відсутня.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту не порушив вимоги п.1 ч.1 ст.5 Закону та п.10 Особливостей, в частині застосування вартісних меж для застосування відкритих торгів.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» здійснювалось на підставі наявної потреби, до якої було залучено підпорядковані заклади загальної середньої освіти з метою більш точного визначення технічних, якісних, кількісних та вартісних показників, а також відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Для того, щоб не порушити вимоги п.11 Особливостей, в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, уповноваженою особою 02.06.2025 року було направлено запити цінових пропозицій (лист-запит додається) засобами електронної пошти постачальникам, які здійснюють свою діяльність у сфері освіти згідно з потребами підпорядкованих установ з акцентуванням запиту саме на товари згідно з вимогами Ukraine Facility , в результаті отримано цінові пропозиції від ПП «Кобзар» та ТОВ «Українська школа». Також проведено аналіз інтернет ресурсів та сайтів постачальників навчального приладдя та обладнання, а саме :
- https://b-pro.com.ua/katalog/kabinetipidklyuch/kabinethimiyi;
- https://stemclass.com.ua/catalog/kabinety-pod-klyuch;
- https://elizlabs.com.ua/nush-5-7-klas/himiya-7-klas.
Замовником встановлено, що основним критерієм оцінки є ціна.
За результатами розгляду отриманих цінових пропозицій та даних з сайтів (копії додаються) , провівши співставлення цін та виведенням середньостатистичного числа математичним способом, додавши 155,0тис.грн. (середня ціна трьох схожих пропозицій) та 206,0тис.грн. (найбільша цінова пропозиція) і поділивши на два, визначено медійну ціну у розмірі 180,0тис.грн. як очікувану вартість предмета закупівель.
Отже, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів, якому надано повноваження, яке має кількісні, часові і цільові обмеження, дозволяє надавати бюджетні асигнування, керуючись кошторисними призначеннями при плануванні та контролю за використанням бюджетних коштів.
Кошторисні призначення по КПКВК 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» КЕКВ 3110 були надані Відділу освіти при затвердженні бюджету на 2025рік (кошторис КПКВ 0611184 на 2025рік додається ).
Суму співфінансування по КПКВ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» КЕКВ 3110 в сумі 122100,0грн. отримано по рішенню сесії Глибоцької селищної ради від 20.03.2025року №2795-61/25 (рішення сесії та лист Відділу від 04 березня 2025р. №129 про виділення додаткових коштів додається).
Відділ освіти, культури, молоді та спорту при оголошенні закупівлі керувався Постановою КМУ від 14 березня 2025 р. № 290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору», оскільки джерелом фінансування є субвенція НУШ та кошти місцевого бюджету як співфінансування.
Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням у частині співфінансування (п.4 Постанови), тому в даній закупівлі спрямована більша частка співфінансування, щоб дотриматись вимог постанови і першочергово витратити кошти місцевого бюджету в частині співфінансування.
Джерелом фінансування даної закупівлі у плані закупівлі визначено місцевий бюджет (ідентифікатор плану UA-P-2025-07-08-013652-a), КПКВ 1183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» в сумі 69870грн. та КПКВ 1184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» в сумі 110130грн., що разом дає очікувану вартість закупівлі 180 000,0грн.
3. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надається посилання на офіційний веб -сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому було опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у строки згідно чинного законодавства, а саме 11 липня 2025року, на четвертий день після оголошення закупівлі: https://hlyboka-gromada.gov.ua/news/1752042288/.
4. Уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді та спорту здійснено розгляд поданої тендерної пропозиції ТОВ «Еліз Лабс» відповідно до технічних вимог Додатку 2. Оскільки в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, поданого Учасником, шляхом завантаження документу Вих.№4 від 14.07.2025 для комплекту дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений) не зазначено термін дії ліцензії 12 місяців відповідно до вимог Замовника, проте опис цього електронного ресурсу співпадає з описом в комплекті базовий із зазначенням строку дії ліцензії 12місяців, а також на основі поданого авторизаційного листа ТОВ «АР БУК ЮА» № 14/07-25.1 від 14.07.2025р. про гарантування постачання програмного забезпечення у кількості 5 штук, зроблено висновок про технічну помилку зі сторони Учасника при заповненні порівняльної таблиці, та віднесено дану опечатку до формальних помилок.
Так, ТОВ «Еліз Лабс» не вказало термін дії ліцензії 12 міс., однак інші документи свідчать про відповідність експлуатаційного ресурсу. Враховано вимоги п. 28 Особливостей (Постанова №1178) щодо оцінки сукупності документів.
Також згідно з пунктом 39 "Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану", замовник має право звертатися до різних установ для підтвердження інформації, наданої учасником. Цей пункт дозволяє замовнику перевіряти достовірність даних, наданих учасниками, шляхом звернень до відповідних органів державної влади, підприємств, установ та організацій, в межах їх компетенції. На наш запит стосовно терміну дії ліцензії, було отримано підтвердження від офіційного дистриб’ютора виробника запропонованого учасником ТОВ «Еліз Лабс» програмного забезпечення. (Лист підтвердження ліцензії додається).
5. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» здійснювалось на підставі наявної потреби, а також відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання.
Дійсно, ТОВ «Еліз Лабс» надало ТУ та сертифікат відповідності, однак без прямої згадки “для кабінету хімії”. Згідно з роз’ясненням МОН, сертифікати видаються на тип продукції, а не на конкретний кабінет. Таким чином, подані документи вважаються належними. Щоб впевнитись, що запропонована продукція орієнтована саме для кабінету хімії, ми запросили в учасника повний документ “Технічні умови”, перелік продукції якого відповідає чинному законодавству і Наказу МОН від 29 квітня 2020 року № 574, в переліку якого є чітке розподілення засобів навчання та обладнання по навчальним кабінетам (технічні умови повні додаються).