Показати схожі тендери

Закупівля «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-011372-a
Id Tender e9bccfc241c64ccd88ecbb39639b4485
План UA-P-2025-07-08-013652-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 17:23
Остання зміна 28.07.2025 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 17:19 до 16.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 17:19
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 17:19
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00
до 17.07.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 15:27
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 15:27
до 28.07.2025 10:37
Період уточнень
з 08.07.2025 17:19 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 17:19 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 17.07.2025 15:27
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 17.07.2025 15:27
Основні параметри
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» № 3786-IX від 06.06.2024
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 000 грн.
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Назва предмета закупівлі
«Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Примітки
Відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» № 3786-IX від 06.06.2024 Основними вимогами до учасників закупівель і виконавців договору (у т. ч. субпідрядників, кінцевих бенефіціарних власників) є: - бути зареєстрованим у прийнятних країнах https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain; - не бути особами, до яких застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій ЄС або які перебувають у санкційному списку ЄС https://www.sanctionsmap.eu/#/main; - походження товару і матеріалів з прийнятних країн https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений)
Опис предмета закупівлі
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений)
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60400, Україна, Чернівецька область, Глибоцька ТГ, • 60400, вул. Героїв Небесної Сотні, буд.71, смт. Глибока (Глибоцька гімназія)
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (базовий)
Опис предмета закупівлі
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (базовий)
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60444, Україна, Чернівецька область, Глибоцька ТГ, 60444, вул. Головна, 39, с. Черепківці, (Черепковецький ОЗО)
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування товару, зазначеного в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 17:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380509517970
Сайт:
https://hlyboka-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42788771
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
60400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
смт.Глибока
Адреса
вул. Шевченка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Період вимог/скарг з 17.07.2025 15:27 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 10:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 15:27
Довідка НАЗК
17.07.2025 15:27
Повідомлення про рішення
17.07.2025 15:26
-
16.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-08-011372-a-a1
Підписаний і діє
Номер
357
150 000 грн.
125 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений)
Номенклатура
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (базовий)
Номенклатура
Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (базовий)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42788771

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45440077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 10:37
-
28.07.2025 10:35
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000019
Дата створення проекту
28.07.2025 10:51
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 10:58
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 73-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 липня 2025 року № 73-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2025-07-08-011372-a від 08.07.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 10:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-011372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, та з огляду на здійснення Вами даної закупівлі за кошти Європейського Союзу «Ukraine Facility», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Яким чином учасник ТОВ «Еліз Лабс» підтвердив відповідність товару, що поставляється, технічним вимогам, якщо ним у Порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника вих. № 4 від 14.07.2025 для комплекту дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений) не зазначено термін дії ліцензії 12 місяців відповідно до вимог Замовника? 5. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Вами вимагалось у складі пропозиції надати наступні документи: - скан-копію титульної сторінки технічних умов на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів для кабінету хімії з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України»; - скан-копію сертифікату відповідності на запропоновані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) чинний на момент подання пропозиції учасником. Яким чином учасник ТОВ «Еліз Лабс» підтвердив дані вимоги, якщо у складі своєї пропозиції надав Титульну сторінку Технічних умов (документ - Титульна ТУ.PDF) та сертифікат відповідності (документ - Cертифікат_відповідності_Засоби_навчання_та_обладнання.PDF) на запропоновані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів, де не вказано, що дані засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів належать саме до кабінету хімії? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 17:22
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 17:23
-
Відповідь
пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надає пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-011372-a). 1. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Відповідно до пункту 9 Постанови КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 “ Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” (далі - Порядок та умови) визначено, що закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку. Пунктом 4 Порядку та умов визначено закупівлі, на які спрямовується субвенція на реалізацію публічного інвестиційного проекту “Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”. Закупівля товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. Відповідно до п.8 ч.1 ст.1 Закону електронний каталог - систематизована база актуальних пропозицій, що формується та супроводжується централізованою закупівельною організацією в електронній системі закупівель та використовується замовником з метою відбору постачальника товару (товарів). Тобто, в електронному каталозі «PROZORRO MARKET» передбачено тільки закупівля певних видів товарів, а у нашому випадку предметом закупівлі є комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії, проте така категорія в електронному каталозі відсутня. Відділ освіти, культури, молоді та спорту не порушив вимоги п.1 ч.1 ст.5 Закону та п.10 Особливостей, в частині застосування вартісних меж для застосування відкритих торгів. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» здійснювалось на підставі наявної потреби, до якої було залучено підпорядковані заклади загальної середньої освіти з метою більш точного визначення технічних, якісних, кількісних та вартісних показників, а також відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Для того, щоб не порушити вимоги п.11 Особливостей, в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, уповноваженою особою 02.06.2025 року було направлено запити цінових пропозицій (лист-запит додається) засобами електронної пошти постачальникам, які здійснюють свою діяльність у сфері освіти згідно з потребами підпорядкованих установ з акцентуванням запиту саме на товари згідно з вимогами Ukraine Facility , в результаті отримано цінові пропозиції від ПП «Кобзар» та ТОВ «Українська школа». Також проведено аналіз інтернет ресурсів та сайтів постачальників навчального приладдя та обладнання, а саме : - https://b-pro.com.ua/katalog/kabinetipidklyuch/kabinethimiyi; - https://stemclass.com.ua/catalog/kabinety-pod-klyuch; - https://elizlabs.com.ua/nush-5-7-klas/himiya-7-klas. Замовником встановлено, що основним критерієм оцінки є ціна. За результатами розгляду отриманих цінових пропозицій та даних з сайтів (копії додаються) , провівши співставлення цін та виведенням середньостатистичного числа математичним способом, додавши 155,0тис.грн. (середня ціна трьох схожих пропозицій) та 206,0тис.грн. (найбільша цінова пропозиція) і поділивши на два, визначено медійну ціну у розмірі 180,0тис.грн. як очікувану вартість предмета закупівель. Отже, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів, якому надано повноваження, яке має кількісні, часові і цільові обмеження, дозволяє надавати бюджетні асигнування, керуючись кошторисними призначеннями при плануванні та контролю за використанням бюджетних коштів. Кошторисні призначення по КПКВК 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» КЕКВ 3110 були надані Відділу освіти при затвердженні бюджету на 2025рік (кошторис КПКВ 0611184 на 2025рік додається ). Суму співфінансування по КПКВ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» КЕКВ 3110 в сумі 122100,0грн. отримано по рішенню сесії Глибоцької селищної ради від 20.03.2025року №2795-61/25 (рішення сесії та лист Відділу від 04 березня 2025р. №129 про виділення додаткових коштів додається). Відділ освіти, культури, молоді та спорту при оголошенні закупівлі керувався Постановою КМУ від 14 березня 2025 р. № 290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору», оскільки джерелом фінансування є субвенція НУШ та кошти місцевого бюджету як співфінансування. Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням у частині співфінансування (п.4 Постанови), тому в даній закупівлі спрямована більша частка співфінансування, щоб дотриматись вимог постанови і першочергово витратити кошти місцевого бюджету в частині співфінансування. Джерелом фінансування даної закупівлі у плані закупівлі визначено місцевий бюджет (ідентифікатор плану UA-P-2025-07-08-013652-a), КПКВ 1183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» в сумі 69870грн. та КПКВ 1184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» в сумі 110130грн., що разом дає очікувану вартість закупівлі 180 000,0грн. 3. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надається посилання на офіційний веб -сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому було опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у строки згідно чинного законодавства, а саме 11 липня 2025року, на четвертий день після оголошення закупівлі: https://hlyboka-gromada.gov.ua/news/1752042288/. 4. Уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді та спорту здійснено розгляд поданої тендерної пропозиції ТОВ «Еліз Лабс» відповідно до технічних вимог Додатку 2. Оскільки в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, поданого Учасником, шляхом завантаження документу Вих.№4 від 14.07.2025 для комплекту дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії (розширений) не зазначено термін дії ліцензії 12 місяців відповідно до вимог Замовника, проте опис цього електронного ресурсу співпадає з описом в комплекті базовий із зазначенням строку дії ліцензії 12місяців, а також на основі поданого авторизаційного листа ТОВ «АР БУК ЮА» № 14/07-25.1 від 14.07.2025р. про гарантування постачання програмного забезпечення у кількості 5 штук, зроблено висновок про технічну помилку зі сторони Учасника при заповненні порівняльної таблиці, та віднесено дану опечатку до формальних помилок. Так, ТОВ «Еліз Лабс» не вказало термін дії ліцензії 12 міс., однак інші документи свідчать про відповідність експлуатаційного ресурсу. Враховано вимоги п. 28 Особливостей (Постанова №1178) щодо оцінки сукупності документів. Також згідно з пунктом 39 "Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану", замовник має право звертатися до різних установ для підтвердження інформації, наданої учасником. Цей пункт дозволяє замовнику перевіряти достовірність даних, наданих учасниками, шляхом звернень до відповідних органів державної влади, підприємств, установ та організацій, в межах їх компетенції. На наш запит стосовно терміну дії ліцензії, було отримано підтвердження від офіційного дистриб’ютора виробника запропонованого учасником ТОВ «Еліз Лабс» програмного забезпечення. (Лист підтвердження ліцензії додається). 5. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Комплект дослідного приладдя для шкільного кабінету хімії у рамках реалізації Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility» здійснювалось на підставі наявної потреби, а також відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання. Дійсно, ТОВ «Еліз Лабс» надало ТУ та сертифікат відповідності, однак без прямої згадки “для кабінету хімії”. Згідно з роз’ясненням МОН, сертифікати видаються на тип продукції, а не на конкретний кабінет. Таким чином, подані документи вважаються належними. Щоб впевнитись, що запропонована продукція орієнтована саме для кабінету хімії, ми запросили в учасника повний документ “Технічні умови”, перелік продукції якого відповідає чинному законодавству і Наказу МОН від 29 квітня 2020 року № 574, в переліку якого є чітке розподілення засобів навчання та обладнання по навчальним кабінетам (технічні умови повні додаються).
Рішеня
31.07.2025 17:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380509517970
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380509517970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності