Показати схожі тендери

Закупівля Кухонний комбайн від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-010432-a
Id Tender 6186ae987f974986a0523fdb09e632db
План UA-P-2025-07-08-011111-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 16:22
Остання зміна 31.07.2025 08:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 16:22 до 16.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 16:22
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 16:22
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 16:20
до 23.07.2025 13:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 15:07
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 13:09
до 31.07.2025 08:29
Період уточнень
з 08.07.2025 16:22 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 16:22 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 16:20 до 23.07.2025 13:09
Період кваліфікації
з 17.07.2025 16:20 до 23.07.2025 13:09
Основні параметри
Кухонний комбайн
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
105 000 грн.
Кухонний комбайн
Назва предмета закупівлі
Кухонний комбайн
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
105 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 15:57
Закінчення аукціону
17.07.2025 16:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кухонний комбайн
Код ДК 021:2015
39711200-1 - Кухонні комбайни
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товарів. Підставою для оплати вважається рахунок (рахунок-фактура) та видаткова накладна Постачальника (акт приймання-передачі товарів), до них додаються документи, що підтверджують якість поставлених Товарів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язуються поставити Замовнику Товар, в будь якому випадку до 15.09.2025 року включно. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, яка зазначена в реквізитах Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
89 779.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕТСО
Пропозиція:
57 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адам?як Лілія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів
Кваліфікація
Лот № 1 Кухонний комбайн
Період вимог/скарг з 22.07.2025 15:07 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 16:20 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ ЕТСО (ЄДРПОУ 43052392) у процедурі відкриті торги на закупівлю кухонного комбайну за кодом ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-08-010432-a, на підставі: абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей «тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». 2. Оприлюднити необхідну інформацію в електронній системі закупівель
Документи кваліфікації
22.07.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.07.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.07.2025 16:20
Надати до
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ ЕТСО (ЄДРПОУ 43052392) необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на надання аналогічних послуг, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти надання послуг та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.07.2025 13:23
Надати до
22.07.2025 13:23
Період вимог/скарг з 23.07.2025 13:09 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 15:07 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем процедури закупівлі та оприлюднити рішення в електронній системі закупівель 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з учасником ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" (ЄДРПОУ 41272101).
Документи кваліфікації
23.07.2025 13:09
Довідка НАЗК
23.07.2025 13:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.07.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-08-010432-a-b1
Підписаний і діє
Номер
388-25
89 779.8 грн.
74 816.5 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Кухонний комбайн
Номенклатура
Кухонний комбайн
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8 977.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2144
Повна назва
Військова частина 2144
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321653

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
Повна назва
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41272101

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 08:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності