Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF) від ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-009970-a
Id Tender 353ac6b50cba414cb68443993b6aa327
План UA-P-2025-07-08-010586-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.07.2025 16:48
Остання зміна 25.07.2025 13:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 16:46 до 16.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 16:46
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 16:46
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 09:00
до 16.07.2025 20:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 20:46
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.07.2025 20:46
-
Період уточнень
з 08.07.2025 16:46 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 16:46 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 09:00 до 16.07.2025 20:46
Період кваліфікації
з 16.07.2025 09:00 до 16.07.2025 20:46
Основні параметри
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 450 000 грн.
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Назва предмета закупівлі
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Очікувана вартість
1 450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Код ДК 021:2015
72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, проспект Грицаєнка Віталія, будинок 18
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 18,0 %
Опис:
Оплата здійснюється після отримання траншу від УКФ
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 82,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
1 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 16:48
Оголошення про проведення закупівлі
08.07.2025 16:05
Тендерна документація
documentType.tender.billOfQuantity
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
25.07.2025 13:26
замовником технічно було зазначено не відповідний КЕКВ при оприлюдненні закупівлі; допущені помилки при виборі переможця процедури закупівлі
25.07.2025 13:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Мороз
Електронна пошта
Телефон
+380507530212
Замовник
ЄДРПОУ
02223879
Повна назва
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Поштовий індекс
36011
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
Шевченківський район ПРОСПЕКТ ГРИЦАЄНКА ВІТАЛІЯ будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Період вимог/скарг з 16.07.2025 20:46 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 09:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 20:46
Довідка НАЗК
16.07.2025 20:46
Повідомлення про рішення
16.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-08-009970-a-b1
Очікує підписання
1 450 000 грн.
1 450 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Номенклатура
Послуги зі створення VR-квесту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського” з глибоким ступенем занурення (6DOF)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Повна назва
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02223879

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3234017973

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-18-000038
Дата створення проекту
18.07.2025 14:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.07.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 14:38
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.07.2025 № 85-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 18.07.2025 № 85-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-07-08-009970-a, 08.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
18.07.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПОЛТАВСЬКОГО ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНОГО МУЗЕЮ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО (далі – замовник) UA-P-2025-07-08-010586-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 08.07.2025 № 2; тендерну пропозицію учасника ФОП «ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі – учасник); протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 16.07.2025 № 3; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 24.07.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей; - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації. Так, вимогою пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації замовника встановлено, що «на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг учасник має надати довідку за формою 3. При цьому формою 3 Додатку 1 визначено 1. «* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)» та 2. «** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)». Однак відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником надано заповнену форму 3 (файл: Форма 3 підписаний.pdf) без зазначення у ній відповідної інформації, як це вимагалось тендерною документацією замовника. Також, вимогою підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.». При цьому, як свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель учасником ФОП «ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ» не було надано відповідної довідки, отже тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Абзацом 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 24.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «4. Замовником переглянуто повторно документацію Учасника (на момент проведення моніторингу - «Переможця»), і дійсно допущені помилки при виборі. Дані помилки не можливо вже виправити, і в подальшому буде скасовано Закупівлю.», яка не спростовує вказаного порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, чим порушено вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації. Так, встановлено, що відповідно пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічного завдання» Додатку 1 до тендерної документації замовника визначено: «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації.». В порушення вищевказаної вимоги пункту 2 Додатку 1 учасником ФОП «ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ» не надано підписаного технічного завдання за формою, викладеною в Додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що ним не забезпечено. Таким чином, замовником на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. Натомість, учасника ФОП «ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ» визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі відмінена, чим усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 14:38
Документи висновку
29.07.2025 14:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 450 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-08-009970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП "ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (далі – учасник) на відповідність вимог п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації в частині: «надання документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників»? - формою 3 Додатку 1 визначено «** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)», однак відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником надано заповнену Форму 3 (файл: Форма 3 підписаний.pdf) без зазначення відповідної інформації. Поясніть вищезазначене. - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимоги пп.2 п. 4 Додатку 1 в частині надання довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків? На підставі вищевказаного надайте пояснення чому замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів)? 5. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність п. 2 Додатку 1 в частині надання учасником підписаного технічного завдання за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. 6. Як замовником перевірено ФОП "ГОЛОТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" на відповідність вимоги п. 3 Додатку 2 в частині надання заповненого Додатку 2.1? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.07.2025 15:48
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 15:49
-
Відповідь
Інформація на запит за процедурою UA-2025-07-08-009970-a
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Інформація на запит за процедурою UA-2025-07-08-009970-a ПОЯСНЕННЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО, розглянувши запит на пояснення згідно Рішення від 18.07.2025 року, Наказ № 18.07.2025 № 85-З, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 1. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Запланована закупівля та очікувана вартість предмета даної закупівлі закупівлі, передбачена згідно грантової угоди з Українським культурним фондом №8CUH21-37880 від 01.07.2025 року культурно – мистецького проекту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського”». Замовнику було надано комерційні пропозиції, стосовно закупівлі, з чого і формувалася очікувана вартість (Додатки додаються). Очікувана вартість формувалася виходячи з найбільш економічно вигідної вартості. 2. Підписано грантову угоду з Українським культурним фондом №8CUH21-37880 від 01.07.2025 року культурно – мистецького проекту «Віртуальна подорож “У пошуках скарбу Івана Котляревського”». Фінансування здійснюватиметься з Державного бюджету • КПКВ: 1014040 — Забезпечення діяльності музеїв i виставок • КЕКВ: 3160 — Придбання землі та нематеріальних активів Так, як Замовником технічно було зазначено не відповідний КЕКВ при оприлюдненні закупівлі (було зазначено КЕКВ 2240 - 2240 Оплата послуг (крім комунальних)), закупівлю буде відмінено 3. Замовник не здійснив публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки на даний час не має власного веб-сайту. В той же час Замовником було затверджено протокольно під час оприлюднення .(Протокол та обґрунтування додається) 4. Замовником переглянуто повторно документацію Учасника (на момент проведення моніторингу - «Переможця»), і дійсно допущені помилки при виборі. Дані помилки не можливо вже виправити, і в подальшому буде скасовано Закупівлю. Уповноважена особа Артем МОРОЗ
Рішеня
24.07.2025 15:16
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 09:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Контактний телефон:
+380507530212
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 09:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНО-МЕМОРІАЛЬНИЙ МУЗЕЙ І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Контактний телефон:
+380507530212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності