Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги) від Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-009533-a
Id Tender 1b3ed6e551ac40e19febd267047f1be4
План UA-P-2025-07-08-009713-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 15:56
Остання зміна 11.08.2025 13:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 769 480 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 847.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 15:55 до 16.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 15:55
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 15:55
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2025 13:17
до 30.07.2025 12:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 11:36
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 12:05
до 11.08.2025 13:13
Період уточнень
з 08.07.2025 15:55 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 15:55 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.07.2025 13:17 до 30.07.2025 12:05
Період кваліфікації
з 17.07.2025 13:17 до 30.07.2025 12:05
Основні параметри
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 769 480 грн.
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
2 769 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13847,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
83 084.4
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 12:48
Закінчення аукціону
17.07.2025 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
88 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Максимовича, 2
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України – гривні Розрахунковим періодом є календарний місяць
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Харчування дітей забезпечується тричі на день: Сніданок – доставка до 08:15; Обід – доставка до 11:30; Полуденок – доставка до 14:45. Харчування здійснюється у робочі дні тижня (понеділок – п’ятниця)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЕЙТЕРІНГ ФУД"
Пропозиція:
2 549 862 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАЙНІ СТРАВИ"
Пропозиція:
2 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
2 549 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.07.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 19:42
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васюк Олена Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380956993200
Замовник
ЄДРПОУ
23890781
Повна назва
Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
Поштовий індекс
79031
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Максимовича,2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 11:36 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 13:17 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (код згідно ЄДРПОУ – 42233257) згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» — у зв’язку з неусуненням невідповідностей у встановлений строк
Документи кваліфікації
23.07.2025 11:36
Повідомлення про рішення
17.07.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 15:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пунктом 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, при перевірці завантажених у складі пропозиції учасником документів, встановлено відсутність документів, що підтверджують виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), а в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання аналогічного Договору. Просимо надати копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.) за договором № 8-УЛ, укладеного 21.10.2024 з «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ФІЛІЯ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО. 2. Пунктом 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг учасник має надати довідку за наведеною формою. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак у графі «Стаж роботи за відповідним фахом» не зазначено конкретного стажу роботи працівників, а у графі «Функції, які виконуватимуться в межах договору» не зазначено, які саме функції виконуватимуться в межах договору. Крім цього, у довідці відсутні відомості щодо працівників, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи, яка відповідає вимогам чинного законодавства України та міжнародним стандартам у сфері безпечності харчових продуктів) та отримали іменні сертифікати, а саме: Ганусової В.І. та Бараненко В.О. Отже, надана учасником довідка не відповідає вимогам Замовника, оскільки не містить конкретної інформації щодо стажу роботи працівників за відповідним фахом та не визначає функції, які ці працівники виконуватимуть у межах договору. Крім того, у довідці відсутні відомості про осіб, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи), а саме: Ганусова В.І. та Бараненко В.О., які відповідно до наданих сертифікатів мають підтверджуючі документи. У зв’язку з викладеним, просимо надати оновлену довідку з фактичним зазначенням: - стажу роботи кожного працівника за відповідним фахом; - функцій, які виконуватимуться в межах договору; - відомостей про працівників, які мають відповідне навчання та сертифікати щодо системи управління безпечністю харчових продуктів. 3. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг), а саме: витяги з документів, що передбачені законодавством, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво, трудовий договір, тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусової В.І. та Бараненко В.О.) також будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг, просимо надати копії медичних книжок, та копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж 4 кухарів відповідної кваліфікації. 4. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяний у наданні послуг, а саме: витяги з документів, передбачених законодавством, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, трудові договори тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусова В.І. та Бараненко В.О.), також будуть задіяні у наданні послуг, просимо надати копії їхніх медичних книжок. Крім того, просимо надати копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки, відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж чотирьох кухарів відповідної кваліфікації. 5. Пунктом 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документ, що підтверджує право користування транспортним засобом, зокрема: копію договору оренди або лізингу транспортного засобу; копію договору про надання послуг з транспортування готової їжі або іншого аналогічного договору, який передбачає фактичне користування транспортним засобом для виконання договору про закупівлю, за умови, що за своїм змістом та умовами такий договір забезпечує можливість учасника використовувати транспортний засіб відповідно до встановлених санітарних вимог. Надані документи повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції та підтверджувати, що учасник має можливість здійснювати транспортування готової їжі самостійно або із залученням суб'єкта господарювання. Під час перевірки документів, завантажених учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено наявність договору про надання послуг від 01.12.2021 № 21/Т, укладеного між учасником та фізичною особою-підприємцем Кравченком Віктором Миколайовичем. Згідно з умовами вказаного договору (в редакції додаткової угоди № 5 від 05.02.2024), для надання транспортних послуг ФОП Кравченко В.М. використовує транспортні засоби Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО). Водночас, згідно з наданими копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, їхніми власниками є Дембицький Руслан Вадимович та Лугина Роман Миколайович відповідно. Однак, документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування вказаними транспортними засобами (зокрема договори оренди, лізингу або інші правовстановлюючі документи), у складі тендерної пропозиції не надано, що не дозволяє вважати вимогу пункту 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації виконаною. Отже, враховуючи зазначене, просимо надати документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування транспортними засобами Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО).
Створено
22.07.2025 10:34
Надати до
23.07.2025 10:34
Період вимог/скарг з 30.07.2025 12:05 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 11:36 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 12:05
Довідка НАЗК
30.07.2025 12:05
Повідомлення про рішення
23.07.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-08-009533-a-a1
Підписаний і діє
Номер
62
2 549 862 грн.
2 549 862 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
88 200 (штуки)
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Номенклатура
Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
Кількість
88 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
28.91
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
Повна назва
Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23890781

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЕЙТЕРІНГ ФУД"
Повна назва
ТОВ "КЕЙТЕРІНГ ФУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44936760

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.08.2025 13:12
Повідомлення про договір
11.08.2025 13:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 769 480 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 08:00
Замовник:
Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380956993200
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 769 480 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 08:00
Замовник:
Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380956993200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності