Показати схожі тендери

Закупівля Плащ (пончо) анти-тепловізор (код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) від КП "Горянин" Гірської сільської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-007578-a
Id Tender 15d412b20460408b9162dcf217485326
План UA-P-2025-07-07-014603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.07.2025 14:47
Остання зміна 24.07.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 001 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 14:46 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 14:46
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 14:46
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00
до 24.07.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 10:02
до 30.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.07.2025 10:02
-
Період уточнень
з 08.07.2025 14:46 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 14:46 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 24.07.2025 10:02
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 24.07.2025 10:02
Основні параметри
Плащ (пончо) анти-тепловізор (код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 33678185 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плащ (пончо) анти-тепловізор (код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товарів: с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область; точна адреса поставки вказуватиметься у Замовленні. Доставка товару до Покупця здійснюється за рахунок Постачальника власним транспортом або за допомогою служби доставки Кількість товарів: 1. Плащ (пончо) анти-тепловізор, ТИП 1 – 87 шт.; 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 200 100,00 грн. (Двісті тисяч сто гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.08.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 16.07.2025 00:00 7) умови оплати: Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцять) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 100 грн.
Плащ (пончо) анти-тепловізор
Назва предмета закупівлі
Плащ (пончо) анти-тепловізор
Очікувана вартість
200 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2001,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плащ (пончо) анти-тепловізор, ТИП 1
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
87
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОРОШЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
195 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380956130024
Замовник
ЄДРПОУ
33678185
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Плащ (пончо) анти-тепловізор
Період вимог/скарг з 24.07.2025 10:02 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 00:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 10:03
Довідка НАЗК
24.07.2025 10:02
Повідомлення про рішення
16.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
16.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
16.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ПОРОШЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ Плащ (пончо) анти-тепловізор (код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів з зазначенням двох сторін. - копії відповідних накладних або рахунків-фактур, які підтверджують повну суму виконання усіх зазначених у довідці аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник надав Акт виконаних робіт.pdf документ виданий, від 29.02.2025 року, в той час як кількість днів у лютому 28 днів, що суперечить п.1. Додатку 1 тендерної документації. Учаснику необхідно надати Акт виконаних робіт з правильною датою. 3.6. Довідка у довільній формі з інформацією про країну походження товару (Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України) та найменуванням виробника товару (із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо)). Наданий документ «Довідка про країну походження товару.pdf» не містить інформацію про країну походження, що суперечить п.3.6. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. Учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі з інформацією про країну походження товару (Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України) та найменуванням виробника товару (із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо)). 1.12. Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського кодексу України. Даний документ відсутній, що суперечить п.1.12. розділу 4 Додатку 1 тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського кодексу України. 1.13. Гарантійний лист, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Даний документ відсутній, що суперечить п.1.13. розділу 4 Додатку 1 тендерної документації. Учаснику необхідно надати Гарантійний лист, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. 1.17. Для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист-гарантію, яким учасник гарантує, що: - витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не включені в ціну тендерної пропозиції, а Учасник несе такі витрати самостійно; - вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів; - приймає та погоджується з усіма умовами тендерної документації, технічними вимогами (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічної специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі); - тендерна пропозиція відповідає визначеним технічним вимогам (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - приймає та погоджується з істотними умовами договору, а також згоден на укладання договору за проектом, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. Даний документ відсутній, що суперечить п.1.17. розділу 4 Додатку 1 тендерної документації. Лист-гарантію, яким учасник гарантує, що: - витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не включені в ціну тендерної пропозиції, а Учасник несе такі витрати самостійно; - вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів; - приймає та погоджується з усіма умовами тендерної документації, технічними вимогами (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічної специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі); - тендерна пропозиція відповідає визначеним технічним вимогам (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - приймає та погоджується з істотними умовами договору, а також згоден на укладання договору за проектом, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. Подана тендерна пропозиція учасника ФОП ПОРОШЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
21.07.2025 23:40
Надати до
22.07.2025 23:40
Договір
UA-2025-07-08-007578-a-a1
Очікує підписання
195 750 грн.
195 750 грн.
З ПДВ
Номенклатура
87 (штуки)
Плащ (пончо) анти-тепловізор, ТИП 1
Номенклатура
Плащ (пончо) анти-тепловізор, ТИП 1
Кількість
87
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33678185

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПОРОШЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП ПОРОШЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2821914999

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 100 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 100 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності