Показати схожі тендери

Закупівля Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-006764-a
Id Tender 13775bcc20c0463d879b0e998bbeb3b4
План UA-P-2025-07-08-007976-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 14:18
Остання зміна 23.07.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 14:17 до 16.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 14:17
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 14:17
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00
до 17.07.2025 09:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 09:55
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 09:55
до 23.07.2025 16:16
Період уточнень
з 08.07.2025 14:17 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 14:17 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 17.07.2025 09:55
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 17.07.2025 09:55
Основні параметри
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта форми КБ-2в та довідки КБ-3 здачі-приймання наданих Послуг
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Назва предмета закупівлі
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Примітки
розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта форми КБ-2в та довідки КБ-3 здачі-приймання наданих Послуг
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51100, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівка, Захисників України, 41
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
з ПДВ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР
Пропозиція:
947 961.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
10.07.2025 16:12
Тендерна документація
Проект договору
10.07.2025 16:12
Тендерна документація
08.07.2025 14:17
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.07.2025 14:17
Тендерна документація
08.07.2025 14:17
Тендерна документація
08.07.2025 14:17
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Манойло
Електронна пошта
Телефон
+380681369037
Замовник
ЄДРПОУ
03342385
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Поштовий індекс
51100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський р-н., селище Магдалинівка
Адреса
вул. Захисників України, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Період вимог/скарг з 17.07.2025 09:55 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 10:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 09:55
Довідка НАЗК
17.07.2025 09:55
Повідомлення про рішення
16.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-08-006764-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23-07/25
947 961.74 грн.
947 961.74 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Номенклатура
Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03342385

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР
Повна назва
ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3084626916

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 16:15
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-23-000002
Дата створення проекту
23.07.2025 16:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 17:17
Дата публікації висновку про результати
18.08.2025 10:00
Дата завершення усунення порушень
02.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
28.07.2025 № 217 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-07-08-006764-a 08.07.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 17:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" (далі - Замовник) UA-P-2025-07-08-007976-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 22 від 08 липня 2025 року, тендерну пропозицію учасника ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР (далі – ФОП МАРТИРОСЯН Ж.), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 17.07.2025, договір від 23.07.2025 №23-07/25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.08.2025 та від 11.08.2025 на запит про надання пояснень від 31.07.2025та 06.08.2025 року. Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 23.07.2025 №23-07/25, ФОП МАРТИРОСЯН Ж. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 5519,37 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП МАРТИРОСЯН Ж. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП МАРТИРОСЯН Ж. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 5519,37 грн. (без урахування податків) ФОП МАРТИРОСЯН Ж. завищено вартість тендерної пропозиції та не відповідає п.5.17 Настанови №281. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП МАРТИРОСЯН Ж., не відповідає пункту 5.17 Настанови №281.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5.17 Настанови №281. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому та усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 23.07.2025 №23-07/25 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.08.2025 00:00
Дата публікації
18.08.2025 10:00
Документи висновку
18.08.2025 10:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Виконуючи зобов’язання Східного офісу Держаудитслужби, викладене у висновку від 18.08.2025 року, на підставі пункту 12.1 Договору про закупівлю № 23-07/25 від 23.07.2025 року було укладено Додаткову Угоду № 1 від 20.08.2025 року в якій було погоджено зміну ціни по договору про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості обсягу робіт і послуг. Виключено суму адміністративних витрат будівельної організації в розмірі 5519,37 грн. та податків в розмірі 290,50 грн. Додаткова Угода № 1 від 20.08.2025 року була опублікована на майданчику PROZORRO 20 серпня 2025 року.
Дата публікації
20.08.2025 13:06
Документи інформації про усунення порушення
20.08.2025 13:06
-
20.08.2025 13:08
-
21.08.2025 09:46
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл. за ДК 021:2015 код 45233142-6 — Ремонт доріг (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-006764-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до пункту 1.1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено, що Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, учасник процедури закупівлі має надати Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг/ виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. До довідки включаються лише обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав довідку від 15.07.2024 №35-10, в якій зазначається перелік матеріально-технічної бази. Однак, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Так, у підсумковій відомості ресурсів у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначені: Автомобілі бортові вантажопідйомність 5 т та Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, які відсутні у довідці, як власні так і за договорами оренди або надання послуг. Надайте пояснення щодо вищезазначеного питання. 3. Відповідно до пункту 7 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено, що Учасник надає Інформацію про ціни на матеріальні ресурси за формою. При цьому, у тендерній пропозиції, Учасник надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси, проте не зазначив вартість їх транспортування та заготівельно-складські витрати, які передбачені формою. Крім того, у пп.2 визначений матеріальний ресурс – вода, у кількості 3,7 м3. Однак, відсутня ціна за одиницю, вартість її транспортування та заготівельно-складські витрати. Надайте пояснення щодо вищезазначеного питання. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
31.07.2025 14:54
Орган перевірки
06.08.2025 00:00
Документи повідомлення
31.07.2025 14:55
-
Відповідь
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ» НАДАЄ ПОЯСНЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.» за ДК 021:2015 код 45233142-6- Ремонт доріг.
із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення
Рішеня
05.08.2025 09:39
Замовник
Документи повідомлення
05.08.2025 09:39
-
05.08.2025 10:31
-
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл. за ДК 021:2015 код 45233142-6 — Ремонт доріг (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-006764-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): Відповідно до пункту 6.4 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати завірену належним чином копію чинної ліцензії або документу дозвільного характеру. Для підтвердження вищезазначеного учасник надав довідку від 17.07.2024 №35-24, в якій зазначається про наявність у учасника документу дозвільного характеру, виданого дозвільним органом, на провадження господарської діяльності з будівництва доріг і автострад, передбаченої класифікатором видів економічної діяльності КВЕД 42.11. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань і Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надані у складі пропозиції та що ФОП Мартиросян Жирайр не має власної ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми або середніми та значними наслідками, не надає вказаний документ під час укладення договору про закупівлю. Проте, відповідно до п.15 Групи Б Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» спорудження та обслуговування доріг, відносяться до робіт з підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Надайте пояснення щодо вищезазначеного питання. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.08.2025 17:16
Орган перевірки
12.08.2025 00:00
Документи повідомлення
06.08.2025 17:16
-
Відповідь
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ» НАДАЄ ПОЯСНЕННЯ № 2 відповідно ЗАКУПІВЛІ «Поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вул. Шкільна, с. Олександрівка, Самарівського р-н, Дніпропетровської обл.» за ДК 021:2015 код 45233142-6- Ремонт доріг. Відповідно Предмету закупівлі є послуги з ремонту доріг за ДК 021: 2015: 45233142-6. Також за ДК 021: 2015: 45233141-9 передбачено Технічне обслуговування доріг. Відповідно не лише згідно Постанови, а й відповідно до ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник ОБСЛУГОВУВАННЯ і РЕМОНТ – різні технологічні процеси.
із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості)
Рішеня
11.08.2025 13:35
Замовник
Документи повідомлення
-
11.08.2025 13:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+380681369037
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+380681369037
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності