Звернення:
За тендером : Постачання устаткування, матеріалів, виробів та конструкцій для системи збереження енергії та сонячної генерації
Тема:
Проект договору
Зміст:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 4.2 проекту договору "Розрахунки за Товар Замовник здійснює на протязі 1000 (тисячі) календарних днів з моменту підписання актів пуско наладки."
Підскажіть, чи коректний такий термін оплати? Якщо так, то поясніть причини такого довгого терміну для оплати. Як буде здійснюватись поставка обладнання: частково партіями чи відразу вся кількість?
Дата оприлюднення звернення:
08.07.2025 16:09
Доброго дня.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює умови оплати по договору. КП «Тепловик» було прийнято рішення про впровадження енергозберігаючих технологій, які мають бути синхронізовані з КГУ.
Переможець закупівлі має встановити енергозберігаючі технології, провести їх синхронізацію, показати результат синхронізації, показати результат позитивної роботи, і лише після того буде проводитись оплата за надані послуги, частково саме тому вказаний період 1000 днів.
Також це є дороговартісний та довготривалий проект саме тому нами прийнято рішення оплату проводити з доходів даного проекту.
Поставка товару має здійснюватись відразу однією партією.
Дата оприлюднення відповіді:
09.07.2025 15:53