Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70 від Національна академія правових наук України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-005420-a
Id Tender ec89f254cbfa41d99c2ab1f3208b8aa3
План UA-P-2025-07-03-008142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.07.2025 13:22
Остання зміна 12.08.2025 12:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
42 865 046 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
428 650.46 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 13:20 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 13:20
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 13:20
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00
до 28.07.2025 09:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 09:46
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.07.2025 09:46
до 12.08.2025 12:15
Період уточнень
з 08.07.2025 13:20 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 13:20 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 28.07.2025 09:46
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 28.07.2025 09:46
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
42 865 046 грн.
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Назва предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Очікувана вартість
42 865 046 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
428650,46
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК КОНСТРАКШН»
Пропозиція:
40 740 269.35 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Журавель
Електронна пошта
Телефон
+380577004889
Сайт:
https://nals.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00065028
Повна назва
Національна академія правових наук України
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Григорія Сковороди, 70
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Період вимог/скарг з 28.07.2025 09:46 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 00:00 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 09:46
Довідка НАЗК
28.07.2025 09:46
Повідомлення про рішення
24.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Замовником оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70». На виконання вимог наведених у п.1 Розділ ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні копії свідоцтв про реєстрацію машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі машини, механізми та транспортні засоби. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт.1 ч Розділ ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії свідоцтв про реєстрацію машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі машини, механізми та транспортні засоби. Якщо механізми, обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника виробничих потужностей, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії свідоцтв про реєстрацію машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі машини, механізми та транспортні засоби, які наведені у довідці про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі.
Створено
25.07.2025 08:53
Надати до
26.07.2025 08:53
Договір
UA-2025-07-08-005420-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1
40 740 269.35 грн.
33 950 224.46 грн.
З ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Номенклатура
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національна академія правових наук України
Повна назва
Національна академія правових наук України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00065028

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК КОНСТРАКШН»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК КОНСТРАКШН»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45548717

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.08.2025 12:15
-
12.08.2025 12:13
-
12.08.2025 12:13
-
12.08.2025 12:13
-
12.08.2025 12:13
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000052
Дата створення проекту
12.08.2025 11:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 12:16
Дата публікації висновку про результати
03.09.2025 16:44
Дата завершення усунення порушень
18.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 813-34-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2025-07-08-005420-a 08.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 12:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії правових наук України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08 липня 2025 № 43 зі змінами від 10 липня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «СК КОНСТРАКШН»), вимогу про усунення невідповідності до 26 липня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 28 липня 2025 року, договір про закупівлю від 11 серпня 2025 року № 1 (далі – Договір) на суму 40 740 269,35 гривень з ПДВ, додаткову угоду до Договору від 15 серпня 2025 року №1, додаткову угоду до Договору від 18 серпня 2025 року №2, додаткову угоду до Договору від 19 серпня 2025 року №3, додаткову угоду до Договору від 20 серпня 2025 року №4, пояснення та документи від 20 серпня 2025 року, від 22 серпня 2025 року та від 22 серпня 2025, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1.1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 1 Розділ ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідка та документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг, за формою Додатку 3 до тендерної документації. На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВ «СК КОНСТРАКШН» у складі пропозиції надав Довідку від 21.07.2025 року №21/07/25/7 (файл Довідка МММ.pdf), але не за формою встановлену Замовником. А саме, відсутня текстова частина яка має містити наступні зобов’язання, зокрема: «Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем». Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 19 серпня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, зокрема: «текстова частина, яка наведена у Додатку 3 є інформаційною для заповнення типової форми, та не є обов’язковою для внесення до Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, оскільки ця інформація визначена у Локальному кошторисі учасника процедури закупівлі». Надане пояснення не спростовує того, що Замовник не виявив невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику усунути невідповідність в цій частині. 1.2. Згідно з пунктом 2 Розділ ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку та документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Додатку 4 до тендерної документації. На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВ «СК КОНСТРАКШН» у складі пропозиції надав Довідку від 21.07.2025 року №21/07/25/8 (файл Довідка працівники.pdf), але не за формою встановлену Замовником. А саме, відсутня текстова частина яка має містити наступні зобов’язання, зокрема: «Виконавець є відповідальним за додержання своїми працівниками вимог законодавства та договору на об’єкті обслуговування, вживає заходів, спрямованих на попередження порушень його працівниками технологічної і виробничої дисципліни, громадського порядку, недопущення протизаконної поведінки або бездіяльності на об’єкті обслуговування». Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 19 серпня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, зокрема: «текстова частина є інформаційною для заповнення типової форми, та не є обов’язковою для внесення до Таблиці 2 Додатку 4 тендерної документації, оскільки відповідні зобов’язання Виконавця підтверджені в його статутних, та інших дозвільних». Надане пояснення не спростовує того, що Замовник не виявив невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику усунути невідповідність в цій частині. 1.3. Під час моніторингу встановлено, що проект договору Замовника (файл 08.07 проект договору (перевірено).doc) та укладений з переможцем ТОВ «СК КОНСТРАКШН» договір про закупівлю від 11.08.2025 року №1 (файл договір - 1.pdf), містить зокрема у підпункті 7.1 пункту 7 «ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ» гарантійний строк терміном на 36 місяців з дати підписання Актів № КБ-2в. Проте, пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду. На запит Держаудитслужби щодо виконання зазначених вимог законодавства Замовник 15 серпня 2025 року надав пояснення, що «гарантійний строк, встановлений у п.7.1 ч.7 договору №1 від 11 серпня 2025 року було змінено та оприлюднено додатковою угодою №2 від 18.08.2025р. до даного договору». Отже, Замовних в ході моніторингу усунув виявлене порушення. 1.4. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 12 серпня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди,70, додатки до нього у форматі PDF. На запит Держаудитслужби щодо виконання зазначених вимог законодавства Замовник 20 серпня 2025 року надав пояснення, зокрема, що «у зв’язку з великим обсягом інформації, яка завантажувалась у електронну систему закупівель під час укладання договору, замовником допущено технічну помилку щодо завантаження документів у машинозчитувальному форматі. Дана технічна помилка була виправлена шляхом додавання документів до електронної системи закупівель у машинозчитувальному форматі». Отже, Замовних в ході моніторингу усунув виявлене порушення. 1.5. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова № 668). Відповідно до пунктів 17 та 84 Постанови № 668 невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва, передбачених договором підряду. Під час моніторингу установлено, що в укладеному Договорі про закупівлю від 11.08.2025 року № 1 відсутній «Календарний графік виконання робіт», а у «Плані фінансування робіт» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктами 17 та 84 Постанови № 668. Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 15 серпня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, зокрема: «План фінансування робіт (Додаток №4) до договору про закупівлю від 11.08.2025 №1 був відкоригований відповідно до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року та оприлюднений у електронній системі закупівель згідно Додаткової угоди №3. Календарний графік виконання робіт (Додаток №5) до Договору про закупівлю від 11.08.2025 №1 був відкоригований, узгоджений та оприлюднений у електронній системі закупівель згідно Додаткової угоди №3». Отже, Замовних в ході моніторингу усунув виявлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК КОНСТРАКШН» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.09.2025 00:00
Дата публікації
03.09.2025 16:44
Документи висновку
03.09.2025 16:44
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Усі вимоги та зауважження які бкло виявлено ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ виконнаті в повному обсязі та прийняті міри щодо недопущення даних помилок у подальшому.
Дата публікації
08.09.2025 18:54
Документи інформації про усунення порушення
08.09.2025 18:54
-
09.09.2025 11:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 70 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-005420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати нормативно-правові, розпорядчі документи тощо, згідно яких здійснюватиметься фінансування даної закупівлі (із зазначенням відповідних кодів програмної класифікації видатків). 4. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду. Просимо надати пояснення, яким чином у договорі від 11.08.2025 № 1 забезпечено виконання вимог пункту 103 Постанови № 668 в частині гарантійних строків якості закінчених робіт, що є предметом цієї закупівлі. 5. Підстави щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (договірна ціна, дефектний акт, план фінансування виконання робіт, дефектний акт, інформація про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, графік фінансування) у форматі PDF, враховуючи вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 6. Пояснення щодо невідповідності плану фінансування робіт (Додаток № 4) до договору про закупівлю від 11.08.2025 №1 до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668) в частині складання його на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом капітального ремонту. 7. Згідно Постанови № 668 невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, складений відповідно до пункту 17 Постанови № 668 в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Надати пояснення, відсутності в укладеному Договорі про закупівлю від 11.08.2025 №1, календарного графіку виконання робіт згідно з Постановою № 668. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.08.2025 10:13
Орган перевірки
21.08.2025 00:00
Документи повідомлення
15.08.2025 10:13
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 70 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-005420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином учасником ТОВ «СК КОНСТРАКШН» виконано вимоги пункту 1 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання, зокрема, довідки за формою Додатку 3 тендерної документації, якщо у наданій довідці від 21.07.2025 року №21/07/25/7 (файл Довідка МММ.pdf) відсутня текстова частина яка має містити наступні зобов’язання, зокрема: «Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем». 2. Яким чином учасником ТОВ «СК КОНСТРАКШН» виконано вимоги Додатку 3 тендерної документації в частині подання завірених копії дійсних та чинних, ПРОТЯГОМ ВСЬОГО СТРОКУ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та інше на транспортні засоби для виконання технічного завдання, якщо в наданих договорах оренди автотранспортного засобу (файли: Договір оренди ГАЗ 1.pdf, Договір оренди ГАЗ.pdf, Договір оренди МАЗ.pdf, Договір оренди навантажувач 1.pdf, Договір оренди навантажувач.pdf, Догорів оренди КРАЗ.pdf) термін дії договору вказаний до 31.12.2026 року без зазначення про пролонгацію. 3. Яким чином учасником ТОВ «СК КОНСТРАКШН» виконано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання, зокрема, довідки за формою Додатку 4 до тендерної документації, якщо у наданій довідці від 21.07.2025 року №21/07/25/8 (файл Довідка працівники.pdf) відсутня текстова частина яка має містити наступні зобов’язання, зокрема: «Виконавець є відповідальним за додержання своїми працівниками вимог законодавства та договору на об’єкті обслуговування, вживає заходів, спрямованих на попередження порушень його працівниками технологічної і виробничої дисципліни, громадського порядку, недопущення протизаконної поведінки або бездіяльності на об’єкті обслуговування». 4. Надати пояснення щодо невідповідності підпункту 5.3.1 пункту 5.3 проекту договору (файл 08.07 проект договору (перевірено).doc) та підпункту 5.3.1 пункту 5.3 укладеного Договору про закупівлю від 11.08.2025 року №1 (файл договір - 1.pdf). 5. Надати пояснення щодо яких видів робіт (вказати посилання на номер у «Відомості обсягів робіт») віднесено вимоги у пунктах 1, 2, 3, 4 в технічному завданні (Додаток 8 тендерної документації). 6. Надати пояснення, щодо невідповідності кількості (обсягу) робіт визначених у «Відомості обсягів робіт» Додаток 8 тендерної документації, щодо пункту 264 «Навантаження сміття вручну» та пункту 265 «Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)» до пунктів 760, 761 Локального кошторису №02-001-001 (файл Розрахунки до ДЦ ч.1.pdf). 7. Надати пояснення, щодо невідповідності назви робіт визначеної у «Відомості обсягів робіт» Додаток 8 тендерної документації, а саме пункт 306 «Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стiнi або колонi, струм до 25 А» до пункт 1 Локального кошторису №02-001-006 «Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25А». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.08.2025 14:40
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 14:41
-
Відповідь
Відповідь на запит ДДЕРЖАВНОЇ АУЛИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 15.08.2025р.
Надсилаємо відповідь на запит віл 15.08.2025р. у вигляді протоколу Уповноваженої особи №51 від 19.08.2025року с додатками
Рішеня
20.08.2025 14:43
Замовник
Документи повідомлення
20.08.2025 14:43
-
20.08.2025 14:45
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) нежитлової будівлі (Президії НАПрН України) за адресою: м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 70 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-005420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином учасником ТОВ «СК КОНСТРАКШН» виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, гарантійного листа про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.08.2025 14:41
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 14:42
-
Відповідь
Відповідь НАПрН України на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 19.08.2025
Протокол УО №52
Рішеня
22.08.2025 12:24
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь НАПрН України на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 21.08.2025
Протокол УО №53 + Додатки
Рішеня
22.08.2025 12:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 865 046 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Національна академія правових наук України
Контактний телефон:
+380577004889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 865 046 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Національна академія правових наук України
Контактний телефон:
+380577004889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності