Показати схожі тендери

Закупівля Сходовий підіймач від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-003801-a
Id Tender 1aefcb1cec2b43c9b4e2c0f9211b4f2b
План UA-P-2025-07-04-006975-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.07.2025 11:54
Остання зміна 12.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
194 169.46 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
970.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 11:54 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 11:54
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 11:54
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 16:04
до 06.08.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 15:55
до 12.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.08.2025 16:56
-
Період уточнень
з 08.07.2025 11:54 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 11:54 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 16:04 до 06.08.2025 16:56
Період кваліфікації
з 16.07.2025 16:04 до 06.08.2025 16:56
Основні параметри
Сходовий підіймач
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
194 169.46 грн.
Сходовий підіймач
Назва предмета закупівлі
Сходовий підіймач
Очікувана вартість
194 169.46 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
970,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 15:41
Закінчення аукціону
16.07.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сходовий підіймач
Код ДК 021:2015
42416300-8 - Підіймачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49057, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-кт. Богдана Хмельницького, 229
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДЕНІСОВ ЮРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"
Пропозиція:
174 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Міняйло Сергій Петрович
Пропозиція:
174 550 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2025 15:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 11:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Іванова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Сходовий підіймач
Період вимог/скарг з 25.07.2025 15:55 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 16:04 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.07.2025 15:55
Повідомлення про рішення
23.07.2025 10:59
Електроний протокол про продовження строку
16.07.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-07-08-003801-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.07.2025 10:58
Дата кінця розгляду
14.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 24.07.2025 року Сходовий підіймач ДК 021:2015:42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Сходовий підіймач ДК 021:2015: 42416300-8 Підіймачі) 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано документ «3.Лист_погодження з проектом Договору» (Вих. б/н від 14.07.2025 року), в складі якого міститься незрозумілий договір між Учасником і Управлінням освіти Миколаївської міської ради. 1.2. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 1.3. Прохання надати відкорегований документ. 2.1 Учасником надано документ «15.лист_бенефіциар» (Вих. б/н від 14.07.2025 року), в складі якого міститься незрозумілий договір між Учасником і Управлінням освіти Миколаївської міської ради. 2.2 Вимога пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 2.3 Прохання надати відкорегований документ.
Створено
24.07.2025 14:57
Надати до
25.07.2025 14:57
Період вимог/скарг з 25.07.2025 16:00 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 15:55 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:01
Довідка НАЗК
25.07.2025 16:00
Повідомлення про рішення
25.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.08.2025 16:56 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 16:54 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
06.08.2025 16:56
Повідомлення про рішення
06.08.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
194 169.46 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
194 169.46 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності