Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8 від Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-002269-a
Id Tender 8c90e2d4dab84ddfb4066701aae52045
План UA-P-2025-07-07-009863-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.07.2025 10:58
Остання зміна 30.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 545 493.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 727.47 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 10:57 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 10:57
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 10:57
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00
до 22.07.2025 10:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 10:26
до 28.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.07.2025 10:26
-
Період уточнень
з 08.07.2025 10:57 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 10:57 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 22.07.2025 10:26
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 22.07.2025 10:26
Основні параметри
Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 545 493.6 грн.
Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
Очікувана вартість
3 545 493.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17727,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61115, Україна, Харківська область, Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Акту наданих послуг (виконаних робіт (форма № КБ-2в)) та за умови надходження коштів подає доручення на здійснення платежу.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
3 196 166 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
30.08.2025 00:00
Невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). А саме: пунктом 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» обумовлено, що «До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку». Проте, учасником ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» до Договірної ціни №1 включено витрати «Кошти на проведення процедури закупівлі -0,2% з посиланням на п.48 Додатку 8 Настанови 281.
13.08.2025 17:43
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Халіна Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380501877383
Замовник
ЄДРПОУ
02146328
Назва (англійською мовою)
The Department of education of administration of Industrial region of Kharkiv city Council
Повна назва
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
The Department of education of administration of Industrial region of Kharkiv city Council
Поштовий індекс
61007
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Біблика, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8
Період вимог/скарг з 22.07.2025 10:26 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 00:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 10:26
Довідка НАЗК
22.07.2025 10:26
Повідомлення про рішення
16.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-25-000015
Дата створення проекту
25.07.2025 20:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.07.2025 21:50
Дата публікації висновку про результати
11.08.2025 14:08
Дата завершення усунення порушень
26.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-07-08-002269-a 08.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.07.2025 00:00
Документи рішення
25.07.2025 21:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-08-002269-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.07.2025 №114 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА», повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.07.2025; пояснення Замовника, отримане 04.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» встановлено наступне. Пунктом 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» обумовлено, що «До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку». Проте, учасником ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» до Договірної ціни №1 включено витрати «Кошти на проведення процедури закупівлі -0,2% з посиланням на п.48 Додатку 8 Настанови 281». З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 04.08.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «учасником ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» до Договірної ціни №1 помилково включено витрати «Кошти на проведення процедури закупівлі -0,2% з посиланням на п.48 Додатку 8 Настанови 281», так як кошторисна документація розраховувалася інженером-проєктувальником на базі спеціального програмного комплексу, що використовується для розрахунку вартості будівництва, зокрема й поточного ремонту… Під час укладання договору …дана стаття витрат буде виключена з Договірної ціни №1 та сума договору буде зменшена на 5795,00 грн й складатиме 3 190 371,00 грн…» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушень і тендерна пропозиція ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» підлягала відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону Украі?ни «Про основні засади здіи?снення державного фінансового контролю в Украі?ні», статтею 8 Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» Північно-східнии? офіс Держаудитслужби зобов’язує здіи?снити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.08.2025 00:00
Дата публікації
11.08.2025 14:08
Документи висновку
11.08.2025 14:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-07-08-002269-a, повідомляємо про наступне. Оскільки учасник процедури Закупівлі ФО-П Кузнєцова Ірина Володимирівна набула статусу Переможець, а скасувати рішення щодо визначення переможця замовник може лише за вимогою Антимонопольного комітету України, Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури Закупівлі в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей)». До Інформації про усунення порушення додається Протокол про відміну процедури закупівлі.
Дата публікації
13.08.2025 17:50
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Протокол №124 від 13.08.2025 про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни процедури закупівлі UA-2025-07-08-002269-a
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.09.2025 09:31
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.09.2025 09:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61115, м. Харків, вул. Генерала Момота, буд. 8» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-08-002269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Пунктом 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» обумовлено, що «До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку». Проте, учасником ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» до Договірної ціни №1 включено витрати «Кошти на проведення процедури закупівлі -0,2% з посиланням на п.48 Додатку 8 Настанови 281». Надати документи на підставі яких документів до договірної вартості включено вищевказані витрати. 4. В порушення вимог підпункту 7.13 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано «Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів....». Надати пояснення щодо причин ненадання вищевказаної довідки. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.07.2025 19:54
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 19:57
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Щодо питання першого: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі дефектного акту від 16.06.2025 «Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61205, м. Харків, вул. Генерала Момота, 8» з урахуванням нормативно-правових актів: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та промислової безпеки у будівництві, природоохоронного законодавства, державних будівельних норм (ДБН), правил безпечного зведення споруд, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним у Технічному регламенті щодо споруд, в яких вони застосовуються, зокрема, національним стандартам ДСТУ і гармонізованими європейськими ДСТУ Б EN, будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61205, м. Харків, вул. Генерала Момота, 8», розробленого на підставі договору про надання послуг з виготовлення проєктно-кошторисної документації від 16.06.2025 № 88/25 пкд з урахуванням змін, внесених під час проведення експертизи проєктно-кошторисної документації відповідно до договору від 25.06.2025 №51569. 2. Щодо питання другого: Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://ind-ruo.kh.sch.in.ua/upravlinnya/publichni_zakupivli/obgruntuvannya/ (файл Обґрунтування технiчних та якiсних xapaктеристик предмета закупівлі, розміpy бюджетного призначення, очiкуваної вартості предмета закупівлі (закупiвля UА-2025-07-08-002269-а)). Посилання на файл Обґрунтування: https://drive.google.com/file/d/1hq6RBRNbuS2w5BTalp1zXGKIFuRj5mUJ/view. 3. Щодо питання третього: Пунктом 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» обумовлено, що «До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку». Проте, учасником ФОП «КУЗНЄЦОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» до Договірної ціни №1 помилково включено витрати «Кошти на проведення процедури закупівлі -0,2% з посиланням на п.48 Додатку 8 Настанови 281», так як кошторисна документація розраховувалася інженером-проєктувальником на базі спеціального програмного комплексу, що використовується для розрахунку вартості будівництва, зокрема й поточного ремонту, формування необхідного пакету документів встановленого зразка, для планування і розподілу витрат тощо. Кошти на проведення процедури закупівлі є однією із статей витрат та включаються до розрахунку вартості будівництва. Під час укладання договору за результатами процедури закупівлі Поточний ремонт частини будівлі комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» за адресою: 61205, м. Харків, вул. Генерала Момота, 8» дана стаття витрат буде виключена з Договірної ціни №1 та сума договору буде зменшена на 5795,00 грн. й складатиме 3190371,00 грн., на підставі абзацу 3 пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (перерахунок ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі). 4. Щодо питання четвертого: На виконання вимог п. 7.13. Додатку №1 до тендерної документації учаснику необхідно надати «довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із змовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Між замовником та учасником ФО-П Кузнєцова Ірина Володимирівна вже укладалися договори, в зв’язку з цим нею була надана довідка про те, що вона, як учасник процедури закупівлі, виконала свої зобов’язання за раніше укладеним із змовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було (файл Довідка_виконання зобов’язань.pdf). Отже учасником ФО-П Кузнєцовою Іриною Володимирівною повною мірою виконано вимоги п. 7.13 Додатку №1 до тендерної документації.
Рішеня
04.08.2025 10:13
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 545 493.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380501877383
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 545 493.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380501877383
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності