Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи». від Комунальне підприємство "Міські дороги".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-08-000776-a
Id Tender 4cb2c6e12f294474a7aa33039ab5e1b4
План UA-P-2025-07-08-001156-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.07.2025 09:34
Остання зміна 29.10.2025 08:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 145 206 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 726.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2025 09:33 до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2025 09:33
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2025 09:33
до 01.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.08.2025 12:58
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 09:43
до 12.10.2025 00:00
Період уточнень
з 08.07.2025 09:33 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.07.2025 09:33 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 12:58
Основні параметри
Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 145 206 грн.
Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Очікувана вартість
3 145 206 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15726,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 12:23
Закінчення аукціону
05.08.2025 12:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані Послуги на підставі форми № КБ-2в (УПВ) – акту приймання виконаних будівельних робіт, форми № КБ – 3 довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання зазначених форм
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНИЙ ПОЖЕЖНИЙ ОФІС"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
3 142 534.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 099 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.08.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Скасування
14.10.2025 08:54
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
14.10.2025 08:54
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Можаровська Тетяна
Електронна пошта
Телефон
+380487882089
Замовник
ЄДРПОУ
32642110
Повна назва
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Промислова, 38
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу «Система автоматичної пожежної сигналізації (АСПС), система оповіщення та керуванням евакуацією людей (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (СО), система передавання тривожних сповіщень (СПТС) в адміністративних будівлях за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 7А, (ВСП-3, ВСП-4); м. Одеса, вул. Промислова, 38 (ВСП-8, ВСП-7); м. Одеса, вул. Кошелевська (Кутузова), 25 (СП-9) м. Одеса, вул. 43 Лінія, 17 (ВСП-5); м. Одеса, вул. Боровського (Промислова), 43 (ВСП-2) за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Період вимог/скарг з 07.08.2025 09:43 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 12:58 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
07.08.2025 09:43
Повідомлення про рішення
05.08.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
05.08.2025 12:58
Надати до
07.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 13.08.2025 12:01 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 09:43 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 12:01
Довідка НАЗК
13.08.2025 12:01
Повідомлення про рішення
07.08.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
07.08.2025 09:43
Надати до
09.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Для усунення невідповідності учаснику необхідно надати документ, яким підтверджує, що він дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства України, та гарантує їх дотримання під час виконання договору (додаток 1 до Тендерної документації)
Створено
11.08.2025 12:36
Надати до
12.08.2025 12:36
Період вимог/скарг з 02.10.2025 10:05 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 13:16 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.10.2025 10:05
Повідомлення про рішення
30.09.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.09.2025 13:16
Надати до
02.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.10.2025 13:13 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 10:05 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
06.10.2025 13:13
Повідомлення про рішення
02.10.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
02.10.2025 10:05
Надати до
04.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:13 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції шляхом розміщення документів та інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пункту 2 Додатка 1 до тендерної документації, а саме: у довідках від 30.07.2025 №№ ПОС – 1680/25, ПОС – 1681/25 щодо керівника робіт Штеренберга Ю.М. зазначити назву посади відповідно до затвердженого штатного розпису та підтвердити стаж роботи керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Згідно наданої трудової книжки Штеренберга Ю.М. стаж роботи керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років не підтверджено. Крім того, відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. У разі якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, крім випадків, коли в тендерній документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів такого документа. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник. Так, нормативними актами, що встановлюють порядок ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання й обліку є: - Кодекс законів про працю України (КЗпП); - постанова КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.1993 № 301 (далі — Постанова № 301); - Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Запис у трудовій книжці відповідно до п. 2.14 Інструкції № 58 про назву роботи (професії, посади), на яку приймається або переводиться працівник, обов’язково має відповідати Класифікатору професій. Запису щодо наявності працевлаштування інженером не достатньо, бо існує безліч видів інженерів, які спеціалізуються в різних галузях, зокрема інженери-будівельники, інженери-механіки, інженери-електрики, інженери-хіміки, інженери-програмісти, інженери-економісти та аерокосмічні інженери, кожен з яких займається проектуванням, розробкою, виготовленням та обслуговуванням технічних систем та пристроїв у своїй сфері. Вимога наведена у тендерній документації сформована чітко та свідчить про підтвердження стажу роботи за конкретним видом робіт. Враховуючи вищезазначене, учасник повинен підтвердити наявність інженера саме у галузі протипожежного захисту – це повинен бути фахівець, який займається проектуванням, встановленням та обслуговуванням систем протипожежного захисту, забезпеченням працездатності протипожежного обладнання, а також контролем за дотриманням норм і правил пожежної безпеки на підприємстві, навчанням персоналу тощо.
Створено
08.10.2025 10:17
Надати до
09.10.2025 10:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 145 206 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Контактний телефон:
+380487882089
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 145 206 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міські дороги"
Контактний телефон:
+380487882089
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності