Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 - 77210000-5 лісозаготівельні послуги в т.ч. Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-011183-a
Id Tender 46cb271e56f3415fb6c81fa98d6ee2db
План UA-P-2025-07-07-013900-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.07.2025 17:43
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 330 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49.58 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
102 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 17:41 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 17:41
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 17:41
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00
до 21.07.2025 13:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 10:11
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 13:13
-
Період уточнень
з 07.07.2025 17:41 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 17:41 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 21.07.2025 13:13
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 21.07.2025 13:13
Основні параметри
ДК 021:2015 - 77210000-5 лісозаготівельні послуги в т.ч. Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Вага критерію «ціна без ПДВ» дорівнює 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, під час укладання договору про закупівлю, ПДВ буде нараховуватися відповідно до законодавства України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 291 грн.
Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Очікувана вартість
18 291 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Горенко Андрій Володимирович"
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 291 грн.
Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Назва предмета закупівлі
Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Очікувана вартість
18 291 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАПОНЕНКО ГЕННАДІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
18 291 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 17:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Климко
Електронна пошта
Телефон
+380506540980
Сайт:
https://klavlis.com.ua/golovna.html
Замовник
ЄДРПОУ
00992065
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Поштовий індекс
07850
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський р-н, селище міського типу Клавдієво-Тарасове
Адреса
вул.Вербна будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Лот № 2 Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 17.07.2025 10:11 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Лот № 3 Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:09 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:09
Повідомлення про рішення
15.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав документи на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, копію (ї) інвентарної (их) картки (ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або договори оренди, або договори суборенди, або договори про надання послуг, тощо).2. Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав копії документів про присвоєння відповідного розряду на працівників Безручко Максима Олександровича та Вишняка Олександра Йосиповича, також не надано копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначених у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, а саме Бкзручко Максима Олександровича, Вишняка Олександра Йосиповича та Зубка Олександра Олексійовича. 3. Надана копія Виписки з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.2.2. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.2.2. Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації. 2. Пункт 1.3.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.3.2. Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації. 3. Пункт 3 Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації (для учасників фізичної особи). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати копії документів для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, копію (ї) інвентарної (их) картки (ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або договори оренди, або договори суборенди, або договори про надання послуг, тощо). 2. Надати копії документів про присвоєння відповідного розряду на працівників Безручко Максима Олександровича та Вишняк Олександра Йосиповича, а також надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначених у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, а саме Безручко Максима Олександровича, Вишняк Олександра Йосиповича та Зубка Олександра Олексійовича. 3. Надати копію Витягу з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань сформовану не раніше дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
Створено
17.07.2025 10:55
Надати до
18.07.2025 10:55
Лот № 4 Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:13 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:13
Повідомлення про рішення
15.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав документи на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, копію (ї) інвентарної (их) картки (ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або договори оренди, або договори суборенди, або договори про надання послуг, тощо).2. Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав копії документів про присвоєння відповідного розряду на працівників Безручко Максима Олександровича та Вишняка Олександра Йосиповича, також не надано копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначених у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, а саме Бкзручко Максима Олександровича, Вишняка Олександра Йосиповича та Зубка Олександра Олексійовича. 3. Надана копія Виписки з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 4. Учасник у Додатку 11 «Тендерна пропозиція» зазначив Клавдієвське лісництво, що не відповідає місцю надання послуг . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.2.2. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.2.2. Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації. 2. Пункт 1.3.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.3.2. Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації. 3. Пункт 3 Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом» до Тендерної документації (для учасників фізичної особи). 4. Додаток 11 «Тендерна пропозиція» . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати копії документів для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, копію (ї) інвентарної (их) картки (ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або договори оренди, або договори суборенди, або договори про надання послуг, тощо). 2. Надати копії документів про присвоєння відповідного розряду на працівників Безручко Максима Олександровича та Вишняка Олександра Йосиповича, а також надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначених у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, а саме Безручко Максима Олександровича, Вишняк Олександра Йосиповича та Зубко Олександра Олексійовича. 3. Надати копію Витягу з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань сформовану не раніше дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 4. Надати Додаток 11 «Тендерна пропозиція» з виправленим місцем надання послуг «Луб’янське лісництво».
Створено
17.07.2025 12:26
Надати до
18.07.2025 12:26
Лот № 5 Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Період вимог/скарг з 17.07.2025 12:20 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
66 330 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Контактний телефон:
+380506540980
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
66 330 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Контактний телефон:
+380506540980
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності