Показати схожі тендери

Закупівля Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади» від Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-010947-a
Id Tender 96ec6ccfe44e4dd1863cc153370cac57
План UA-P-2025-07-07-013353-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 17:17
Остання зміна 06.08.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 17:11 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 17:11
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 17:11
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 30.07.2025 10:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 10:16
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 10:16
до 06.08.2025 15:17
Період уточнень
з 07.07.2025 17:11 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 17:11 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 30.07.2025 10:16
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 30.07.2025 10:16
Основні параметри
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 000 000 грн.
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади»
Назва предмета закупівлі
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади»
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71241000-9 - Техніко-економічне обґрунтування, консультаційні послуги, аналіз
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ділянка 1: вул. Юрія Кондратюка (в районі діючого полігону ТОВ «ЕКО Дніпро»); ділянка 2: вул. Гаванська (в районі золовідвалів Придніпровської ТЕС)
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних обома Сторонами актів здачі-приймання (далі – Акт) та наданих рахунків. Оплата проводиться шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, поетапно, за фактично виконані роботи згідно з Календарним планом виконання робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
-
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"
Пропозиція:
11 899 296 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 10:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Макогонова
Електронна пошта
Телефон
+380678810486
Замовник
ЄДРПОУ
41156601
Повна назва
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади»
Період вимог/скарг з 30.07.2025 10:16 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 10:16
Довідка НАЗК
30.07.2025 10:16
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо усунути наступні невідповідності: 1. В п. 9.1. Тендерної пропозиції Учасника (довідка № 1 від 21.07.2025) –– вказати ціну пропозиції без ПДВ. Уточнену тендерну пропозицію завантажити в електронну систему закупівель. 2. Відповідно до п. 4.1. Додатку 3 тендерної документації Замовника (Проєкт договору - нова редакція від 18.07.25) Виконавець розпочинає виконання робіт не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання Договору Сторонами і завершає виконання робіт до 01.12.2025 року. Враховуючи це, вимагаємо оновити Календарний план (довідка № 12 від 21.07.2025) – початок робіт привести у відповідність вищезазначених вимог. Уточнений календарний план завантажити в електронну систему закупівель. 3. Внести уточнення до Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (довідка № 9 від 21.07.2025, далі – Довідка № 9) шляхом завантаження уточненої такої довідки: 3.1. По працівнику Хижнякова О.В. – в колонці 4 «Спеціальність» Довідки 9 зазначити спеціальність відповідно до наданих кваліфікаційних документів інженера-проектувальника. 3.2. Зазначити інформацію в Довідці 9 щодо наявності працівника, а саме інженера проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва. В довідці має бути зазначено прізвище, ім’я та по-батькові (без скорочень), посада, форми відносин з учасником (працює на підприємстві (в організації) учасника постійно/за сумісництвом), спеціальність, загального стажу роботи такого працівника. 3.3. Надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником, а саме інженером проектувальником у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва (оригінал або завірена копія першої сторінки трудової книжки такого працівника та сторінки із записом про прийняття на відповідну посаду, та/або оригінал або завірені копії наказу про прийняття на роботу такого працівника на відповідну посаду, та/або оригінал або завірена копія договору про надання послуг відповідним спеціалістом, та/або оригінал або завірена копія цивільно-правові угоди на такого працівника тощо; 3.4. Надати кваліфікаційні документи (дипломи про освіту та сертифікати або посвідчення, тощо) на працівника, а саме інженера проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва та надати кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єкта. 3.5. Виправити ім’я працівника Понізовного; 3.6. По працівнику Полоннікова О.М – зазначити інформацію в колонці 1 «Посада» відповідно до наказу про призначення такого працівника. Зазначити інформацію в колонці 4 «Спеціальність» - відповідно до наданого диплому про освіту такого працівника; 3.7. По працівнику Радковська О.О – зазначити інформацію в колонці 1 «Посада» відповідно до наказу про призначення такого працівника. 3.8. По працівнику Нитка І.І. – надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та таким працівником, а саме як з кваліфікованим фахівцем зі спеціалізацією екологічного спрямування. 4. На працівника Нитка І.І. надати кваліфікаційні сертифікати (кваліфікаційний сертифікат). 5. Надати для головного інженера проекту (Хижнякова О.В.) та інженера з проектно-кошторисної роботи (Радковської О.О.) діючі страхові поліси цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на суму не менше 10% очікуваної вартості предмета закупівлі. 6. Внести уточнення до Довідки № 11 від 21.07.2025 про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (далі – Довідка 11), шляхом завантаження уточненої такої довідки, а саме: 6.1. Зазначити в колонці 4 «Форма володіння». 6.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності, а саме на позиції 1-7, 9-11 такої довідки. У разі наявності власної матеріально –технічної бази необхідно надати документи, які підтверджують право власності/користування/володіння, у разі оренди матеріально –технічної бази, необхідно надати договір оренди та/або суборенди, тощо. Договір (оренди та/або суборенди, тощо) повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2025 року. У випадку надання Учасником договорів оренди, обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, з підтвердженням, що договір є діючим на момент проведення закупівлі, а також за необхідності такий договір буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 6.3. Учаснику для підтвердження наявності програмного забезпечення, зазначених в п.9-11 Довідки 11, необхідно надати договір та/або ліцензію у вигляді завіреної копії та/або оригіналу, виданий на Учасника процедури закупівлі. 6.4. До договорів оренди, наданих Учасником щодо офісного приміщення та автомобілю Volkswagen (п. 12-13 Довідки 11) надати лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, з підтвердженням, що договір є діючим на момент проведення закупівлі, а також за необхідності такий договір буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 6.5. Внести уточнення до Довідки 11 в колонці 2 «Назва та тип (марка) обладнання, матеріально-технічної бази», а саме зазначити назву матеріально-технічної бази повністю по позиціям 1-13 у відповідності до наданих документів, що підтверджують право власності.
Створено
28.07.2025 17:26
Надати до
29.07.2025 17:26
Договір
UA-2025-07-07-010947-a-b1
Підписаний і діє
Номер
7/25
11 899 296 грн.
9 916 080 грн.
З ПДВ
Підписано
05.08.2025
Строк дії договору з
05.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади
Номенклатура
Проєктно-вишукувальні роботи, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об’єкту «Нове будівництво комплексу з оброблення відходів, утворених на території Дніпровської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41156601

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44128729

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 15:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380678810486
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380678810486
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності