Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи від ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-010452-a
Id Tender 33148d15dfd640bb8e6860f2067a5927
План UA-P-2025-07-07-012539-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 16:40
Остання зміна 29.07.2025 15:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
460 123 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 601.23 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 16:39 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 16:39
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 16:39
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 14:34
до 18.07.2025 12:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 12:37
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 12:37
до 29.07.2025 15:16
Період уточнень
з 07.07.2025 16:39 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 16:39 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 14:34 до 18.07.2025 12:37
Період кваліфікації
з 16.07.2025 14:34 до 18.07.2025 12:37
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ВККСУ передбачають заміну 20 вікон у робочих кабінетах та 2 зламаних дверей адміністративної будівлі
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
460 123 грн.
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Примітки
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ВККСУ передбачають заміну 20 вікон у робочих кабінетах та 2 зламаних дверей адміністративної будівлі
Очікувана вартість
460 123 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4601,23
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 14:11
Закінчення аукціону
16.07.2025 14:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03110, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі акту приймання наданих Послуг за формою № КБ-2в (далі – Акт) і довідки про вартість наданих Послуг та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка), підписаними Сторонами та скріпленими печатками (у разі їх використання). Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника якісно наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту і Довідки. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на рахунок Підрядника у межах відповідного бюджетного асигнування.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
399 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2025 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кулеш Ольга Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501886210
Сайт:
http://www.vkksu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37316378
Повна назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
03109
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Період вимог/скарг з 18.07.2025 12:37 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 14:34 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (ЄДРПОУ 41716575), яка становить 399 999,00 грн. з ПДВ, на відповідність її вимогам до тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції.
Документи кваліфікації
18.07.2025 12:37
Довідка НАЗК
18.07.2025 12:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.07.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
16.07.2025 відбулися відкриті торги (UA-2025-07-07-010452-a) на закупівлю «Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи на очікувану вартість – 460123,00 грн. В результаті аукціону електронною системою визначено переможною пропозицію учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (ЄДРПОУ 41716575), ціна якої становить 399 999,00 грн. з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема Додаток № 6 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та інформації, які подає учасник, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, а саме: На підтвердження критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надається Довідка в довільній формі, яка містить дату та інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеному в даній тендерній документації, в якій вказати: предмет договору, замовника, його контактні реквізити (місцезнаходження, контактні телефони, ПІБ відповідальної особи, тощо). Учасник надав довідку від 11.07.2025 №11.07-3, в якій відсутня частина обов’язкової інформації зокрема контактні реквізити замовника (місцезнаходження, контактні телефони, ПІБ відповідальної особи, тощо) як того вимагала тендерна документація. Враховуючи викладене, учаснику має бути надано можливість усунути невідповідності згідно пункту 43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.07.2025 12:15
Надати до
18.07.2025 12:15
Договір
UA-2025-07-07-010452-a-b1
Підписаний і діє
Номер
70
399 999 грн.
333 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Повна назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37316378

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Повна назва
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41716575

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 15:16
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 123 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380501886210
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 123 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380501886210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності