Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-010066-a
Id Tender 7e6ba6abafe543979f9e9ea6bef329a0
План UA-P-2025-06-04-007097-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 16:25
Остання зміна 01.08.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 680 633 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 806.33 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 16:22 до 15.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 16:22
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 16:22
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:44
до 25.07.2025 12:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 16:43
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2025 12:32
до 01.08.2025 13:50
Період уточнень
з 07.07.2025 16:22 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 16:22 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:44 до 25.07.2025 12:32
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:44 до 25.07.2025 12:32
Основні параметри
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 680 633 грн.
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
1 680 633 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16806,33
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 418.99
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 11:21
Закінчення аукціону
16.07.2025 11:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86а
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Каюн Олександр Анатолійович"
Пропозиція:
1 680 617 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
1 578 275.63 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2025 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 16:25
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Анатоліївна Чередніченко
Електронна пошта
Телефон
+380989869445
Сайт:
https://litsei-dzherelo.org.ua/prozorist-ta-informacijna-vidkritist-zakladu-16-18-05-13-11-2020/
Замовник
ЄДРПОУ
20204696
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
50047
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Період вимог/скарг з 18.07.2025 16:43 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 11:44 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.07.2025 16:43
Повідомлення про рішення
16.07.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.07.2025 12:32 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 16:43 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 12:32
Довідка НАЗК
25.07.2025 12:32
Повідомлення про рішення
18.07.2025 16:43
Витяг з ЄДР
18.07.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№12 від «08» липня 2025 р. відсутня інформація щодо терміну експлуатації обладнання, відомості про технічний стан обладнання. 1.2. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№11 від «08» липня 2025 р. в колонці Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця рядок 1 Каюн Олександр Анатолійович відсутня інформація. Виходячи з вище наведеного відсутній документ який засвідчує можливість використання праці такого працівника. 1.3. В тендерній пропозиції Учасника відсутня відомість ресурсів, надання якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. «1.1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо).»(Додаток1 до тендерної документації) 1.2. «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ППІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).» (Додаток1 до тендерної документації) 1.3. «10. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Кошторисну документацію, яка повинна містити дефектний акт, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, відомость ресурсів, розрахунок загальновировиробничих витрат до локального кошторису, тощо в програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Кошторисна документація повинна бути надана у форматі pdf, підписана уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції із зазначенням найменування посади, власного імені, прізвища, підпису та відбитки печатки (у разі її використання) або накладений КЕП. Примітки: якщо кошторисна документація учасника містить не всі види послуг/робіт або заміну обсягів та складу послуг/робіт згідно з тендерною документацією, така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється замовником» ).»(Додаток1 до тендерної документації) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати протягом 24 годин: 1.1. Учаснику надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). 1.2. Учаснику надати Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, з заповненою інформацією на Каюн Олександра Анатолійович в колонці Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця рядок 1 До довідки додати документ на працівника Каюн Олександр Анатолійович (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника. 1.3 Учаснику надати відомість ресурсів до наданої кошторисної документації, яка містить локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, пояснювальну записку, розрахунок загальновиробничих витрат, підсумкову відомість ресурсів.
Створено
23.07.2025 14:50
Надати до
24.07.2025 14:50
Договір
UA-2025-07-07-010066-a-b1
Підписаний і діє
Номер
010066-а
1 680 617 грн.
1 680 617 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Номенклатура
Поточний ремонт частини підвальних приміщень спального корпусу комунального закладу освіти "Криворізький ліцей "Джерело" Дніпропетровської обласної ради», вул. Сергія Колачевського,86а,м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, які використовуються як найпростіше укриття, згідно коду ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20204696

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Каюн Олександр Анатолійович"
Повна назва
ФОП "Каюн Олександр Анатолійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2558705039

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 633 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380989869445
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 633 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380989869445
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності