Показати схожі тендери

Закупівля Сходові гусеничні підйомники від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-009578-a
Id Tender 92cb5ce56671487e9b1307f102c98769
План UA-P-2025-07-02-009530-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 16:06
Остання зміна 06.08.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
484 709.73 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 423.55 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 16:04 до 16.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 16:04
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 16:04
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00
до 22.07.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 10:51
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 10:51
до 06.08.2025 15:17
Період уточнень
з 07.07.2025 16:04 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 16:04 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 22.07.2025 10:51
Період кваліфікації
з 16.07.2025 10:00 до 22.07.2025 10:51
Основні параметри
Сходові гусеничні підйомники
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
484 709.73 грн.
Сходові гусеничні підйомники
Назва предмета закупівлі
Сходові гусеничні підйомники
Очікувана вартість
484 709.73 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2423,55
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сходовий гусеничний підйомник LG 2004/150/А008 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42416300-8 - Підіймачі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Біржова площа, 1
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари здійснюється на підставі підписаної сторонами накладної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Тип оплати за поставлений Товар – післяоплата. Оплата здійснюється на підставі підписаної накладної або видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Товару. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), або не проведенні оплати з вини третьої сторони. Будь які пеня або штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
Пропозиція:
442 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дранова Анастасія Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
0636425389
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Сходові гусеничні підйомники
Період вимог/скарг з 22.07.2025 10:51 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 10:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 10:51
Довідка НАЗК
22.07.2025 10:48
Повідомлення про рішення
16.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником) ***Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з продажу циркуляційних насосів. Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. **Якщо у Формі 1 учасник зазначає декілька договорів, кожен з них повинен відповідати встановленим у цьому розділі вимогам. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На виконання зазначеної вимоги учасником надано “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Вих. №236/10 від 15.07.2025 2025 року”, в якій у графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” необхідно було зазначити номер, дату аналогічного договору та предмет закупівлі, відповідно до аналогічних договорів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Однак, учасник зазначив у вищезазначеній графі номер договору, дату та код ДК, якому відповідає товар, що закуповується, тоді коли предметом закупівлі згідно пункту 34 частини 1 Закону України “Про публічні закупівлі” є товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. На усунення зазначеної невідповідності, учаснику ТОВ “НОРМА-ТРЕЙД” необхідно надати виправлену або нову “Довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше одного договору)” за Формою 1, відповідно до Додатку №1 тендерної документації, де в графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” зазначити предмет договору, відповідно до аналогічних договорів, що надаються учасником.
Створено
21.07.2025 10:35
Надати до
22.07.2025 10:35
Договір
UA-2025-07-07-009578-a-b1
Підписаний і діє
Номер
141-Д
442 980 грн.
414 000 грн.
З ПДВ
Підписано
05.08.2025
Строк дії договору з
05.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Сходовий гусеничний підйомник LG 2004/150/А008 (або еквівалент)
Номенклатура
Сходовий гусеничний підйомник LG 2004/150/А008 (або еквівалент)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
221 490
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31317122

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 15:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
484 709.73 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
484 709.73 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності