Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-008695-a
Id Tender a165b53f54dd49549ecfa494517401f4
План UA-P-2025-07-07-011012-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 15:37
Остання зміна 31.07.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 15:36 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 15:36
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 15:36
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 14:21
до 18.07.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 10:31
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 10:31
до 31.07.2025 15:59
Період уточнень
з 07.07.2025 15:36 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 15:36 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 14:21 до 18.07.2025 10:31
Період кваліфікації
з 15.07.2025 14:21 до 18.07.2025 10:31
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі проводиться з метою належного прибирання адміністративної будівлі та забезпечення санітарних норм.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
160 000 грн.
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.07.2025 13:58
Закінчення аукціону
15.07.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Код ДК 021:2015
90919000-2 - Послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка. Ціна договору формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань та відшкодування суми коштів орендарями приміщень у будівлі Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Новосад Лілія Олександрівна"
Пропозиція:
155 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФІРМА САТУРІ"
Пропозиція:
158 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.07.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Період вимог/скарг з 18.07.2025 10:31 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 14:21 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 10:31
Довідка НАЗК
18.07.2025 10:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.07.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Новосад Лілія Олександрівна по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) (оголошення № UA-2025-07-07-008695-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі, зокрема, на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Так, в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка вих. №01/25 від 13.07.2025, в якій учасником зазначається про наявність, зокрема, власного обладнання та механізмів. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня бухгалтерська довідка про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - вимогами пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. Так, учасник у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено що учасник, а саме ФОП Новосад Лілія Олександрівна є працівником що має необхідну кваліфікацію, знання та досвід. Інша інформація відсутня. Також, в складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія штатного розпису ФОП Новосад Л.О. затверджений наказом від 28.02.2025 №2, який вводиться з 01.03.2025 року, в якому зазначено, що в учасника наявна 1 (одна) штатна одиниця, а саме директор з посадовим окладом 8 000,00 грн, надбавки 0,00 грн. Поряд з цим, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника розрахунку вартості надання послуг вих. №02/36 від 13.07.2025, учасником передбачено кошти на заробітну плату за 1 місяць в розмірі 19 520,00 грн. Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах, а саме щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі та розрахунку місячного фонду оплати праці. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, наступними документами: скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). Так, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію договору №15/Т/24 від 28.02.2024 з усіма додатками до даного договору, укладеного між Шевченківською районною адміністрацією та ФОП Новосад Л.О. Слід зазначити, що відповідно до інформації що міститься у електронній системі закупівель (оголошення № UA-2024-02-01-013978-a) Сторонами договору №15/Т/24 від 28.02.2024 були укладені додаткові угоди до даного договору, а саме 30.12.2024, 31.12.2024 15.01.2025. Однак, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні вказані вище додаткові угоди до договору №15/Т/24 від 28.02.2024. Також, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копiя (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - надати у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі; - надати скан-копії додаткових угод до договору №15/Т/24 від 28.02.2024; - надати скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо).
Створено
17.07.2025 09:35
Надати до
18.07.2025 09:35
Договір
UA-2025-07-07-008695-a-c1
Підписаний і діє
Номер
141/Т/25
155 000 грн.
155 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Номенклатура
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Новосад Лілія Олександрівна"
Повна назва
ФОП "Новосад Лілія Олександрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2842513220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 15:58
-
31.07.2025 15:57
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності