Показати схожі тендери

Закупівля Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-007904-a
Id Tender 21813cc3887347a2ae7a45c37ac9e58e
План UA-P-2025-07-07-009388-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.07.2025 15:09
Остання зміна 30.07.2025 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 470 019.93 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 350.1 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 15:02 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 15:02
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 15:02
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00
до 23.07.2025 14:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 14:26
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 14:26
до 30.07.2025 14:26
Період уточнень
з 07.07.2025 15:02 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 15:02 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00 до 23.07.2025 14:26
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00 до 23.07.2025 14:26
Основні параметри
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 470 019.93 грн.
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Очікувана вартість
5 470 019.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27350,1
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Бандери Степана, будинок 77
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється у національній валюті України, протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів, з дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт, за відповідний місяць, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Фінансування об’єкту буде відбуватися згідно виділених коштів зі сторони бюджету. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Виконавцем здійснюються не раніше усунення (у разі їх виникнення) Виконавцем виявлених під час приймання недоробок, невідповідностей Настанови, рішенням проектно-кошторисної документації, державним стандартам, технічним умовам
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Еліт Україна
Пропозиція:
5 464 926.38 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Іванців
Електронна пошта
Телефон
+380500829747
Сайт:
https://3k1e5.weblium.site/
Замовник
ЄДРПОУ
44098925
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Поштовий індекс
76014
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Бандери Степана, буд. 77
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 23.07.2025 14:26 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 00:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 14:26
Довідка НАЗК
23.07.2025 14:26
Повідомлення про рішення
23.07.2025 14:22
-
22.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-07-007904-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5вТ
5 464 926.38 грн.
4 554 105.32 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Номенклатура
Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44098925

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПП Еліт Україна
Повна назва
ПП Еліт Україна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33578188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA333363100000026009337011068
ПІБ підписанта
Панько Михайло Тарасович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
статут
Номер телефону
+380505163686
Електронна пошта
Документи договору
30.07.2025 14:26
-
30.07.2025 14:25
-
30.07.2025 14:25
Додатки до договору
30.07.2025 14:25
-
30.07.2025 14:25
Додатки до договору
30.07.2025 14:25
Підписаний договір
30.07.2025 14:25
-
30.07.2025 14:25
-
30.07.2025 14:25
-
30.07.2025 14:25
Додатки до договору
30.07.2025 14:25
Додатки до договору
30.07.2025 14:25
Додатки до договору
30.07.2025 14:24
Додатки до договору
30.07.2025 14:24
Додатки до договору
30.07.2025 14:24
-
30.07.2025 14:24
-
30.07.2025 14:24
-
30.07.2025 14:24
Додатки до договору
30.07.2025 14:24
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000002
Дата створення проекту
28.07.2025 09:25
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 09:41
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 №53-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.07.2025 №53-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-07-007904-a 07.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 09:41
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-07-007904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.07.2025 11:15
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 11:15
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області по предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-07-07-007904-a «Ремонтно-реставраційні роботи покриття даху ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради, по вул. І. Франка, 19 (пам’ятка містобудування і архітектури місцевого значення, охоронний № 2186-іф) в м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області»
Рішеня
01.08.2025 13:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 470 019.93 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Контактний телефон:
+380500829747
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 470 019.93 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Контактний телефон:
+380500829747
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності