Показати схожі тендери

Закупівля Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-007797-a
Id Tender 09ca96a5491f4505bbef10f9502d2e3d
План UA-P-2025-07-07-009684-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.07.2025 15:01
Остання зміна 31.07.2025 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 526 776 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 633.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 14:58 до 15.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 14:58
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 14:58
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:38
до 31.07.2025 17:30
Залишилось 3 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 17:26
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 17:30
-
Період уточнень
з 07.07.2025 14:58 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 14:58 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:38 до 31.07.2025 17:30
Період кваліфікації
з 16.07.2025 11:38 до 31.07.2025 17:30
Основні параметри
Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 526 776 грн.
Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
10 526 776 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52633,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 11:15
Закінчення аукціону
16.07.2025 11:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69118, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАММА ТРЕЙД"
Пропозиція:
10 523 145.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця"
Пропозиція:
10 498 898.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Скрипченко
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:26 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 11:38 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:25
Повідомлення про рішення
22.07.2025 09:39
Електроний протокол про продовження строку
16.07.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-07-07-007797-a - Поточний (аварійний) ремонт спортивного майданчика Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв Національної гвардії України, 59 (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.07.2025 09:38
Дата кінця розгляду
14.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи щодо підтвердження права власності на обладнання, зазначене в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази. 2. У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій відсутня інформація про наявність вібратора та фарборозпилювача. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана відповідна довідка, в якій відсутня дата строку виконання договору. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду наданий аналогічний договір, однак не в повному обсязі. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надані Довідка про вартість виконаних робіт КБ-3 та Акт КБ-2в, однак оформлені не належним чином. 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій відсутня інформація щодо директора. 7. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні посвідчення на підтвердження перевірки знань з охорони праці та з питань пожежної безпеки керівника підприємства. 8. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не надані розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження інженера з охорони праці на підприємстві. 9. У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутній наказ про прийом на роботу виконроба. 10. У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні документи про спеціальне навчання з охорони праці з професії (відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій). 11. У складі тендерної пропозиції відсутня скорочена назва в Анкеті учасника. 12. На виконання пункту 12 Додатку 5 до тендерної документації надана довідка № 020/07-ЗС від 11 липня 2025 року, в якій некоректно зазначена інформація. 13. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість не завірений належним чином. 14. У складі тендерної пропозиції учасником наданий договір на оброблення будівельних відходів, в якому відсутній додаток № 3 (Паспорт відходів). 15. У складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про субпідрядників № 024/07-ЗС від 11 липня 2025 року, в якій некоректно зазначено інформацію. 16. У складі тендерної пропозиції учасником не надані Статут зі змінами та доповненнями (у разі наявності зареєстрованих змін) разом з описом документів, що подаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційних дій або інший установчий документ (для юридичних осіб); та документи щодо повноважень службової (посадової) особи, яка підписує документи (завіряє копії) тендерної пропозиції та/або договір, укладений за результатами торгів відповідно пункту 11.1. Статуту. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження права власності на обладнання, зазначене в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо наявності матеріально-технічної бази відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання аналогічного договору в повному обсязі; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та Акту КБ-2в до аналогічного договору; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання посвідчень про перевірку знань з охорони праці та з питань пожежної безпеки керівника підприємства; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчих документів, що підтверджують відповідні повноваження інженера з охорони праці; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання наказу про прийом на роботу виконроба; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів про спеціальне навчання з охорони праці з професії відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої Анкети учасника; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно пункту 12 Додатку 5 до тендерної документації; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання завіреного належним чином Витягу з реєстру платників податку на додану вартість; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі договору на оброблення будівельних відходів; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно п.3 таблиці 3 додатку 2 тендерної документації; ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Статуту разом з описом та документів щодо повноважень службової (посадової) особи.
Створено
29.07.2025 12:35
Надати до
30.07.2025 12:35
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:30 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 17:26 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:30
Повідомлення про рішення
31.07.2025 17:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 526 776 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 526 776 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності