Показати схожі тендери
Закупівля Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) від Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-007753-a
Id Tender e91e74bce1334b00b50fd7e1f2d82e28
План UA-P-2025-07-07-009814-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.07.2025 15:03
Остання зміна 01.09.2025 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 048 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 480 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 15:03 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 15:03
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 15:03
до 12.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:42
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 12:46
до 27.08.2025 00:00
Період уточнень
з 07.07.2025 15:03 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 15:03 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:42
Основні параметри
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Закупівля проводиться без урахування ПДВ, відповідно до переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1447 від 27.12.2022 року «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану» та абзацу третього пункту 32 підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України «Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: 2) лікарські засоби та медичні вироби відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 048 000 грн.
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Назва предмета закупівлі
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
6 048 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60480,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.07.2025 13:19
Закінчення аукціону
15.07.2025 13:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апарат штучної вентиляції легень (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Код ДК 021:2015
33172000-6 - Апаратура для анестезії та реанімації
Код НК 024:2023
47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після фактичного отримання товару і введення його в експлуатацію та належно оформлених документів (рахунка-фактури, накладної, акту введення в експлуатацію тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник здійснює поставку товару Замовнику та введення його в експлуатацію протягом 30 днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки. Монтаж, навчання, інструктаж медичного персоналу та введення в експлуатацію товару здійснюється на протязі 3 робочих днів після фактичного отримання товару. Замовник має право контролювати поставку товарів та введення його в експлуатацію у строки, встановлені цим Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів та введення в експлуатацію у строки, встановлені цим Договором.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
Пропозиція:
6 048 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮТАС""
Пропозиція:
1 747 820 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.07.2025 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борисова Наталія Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
380445290094
Замовник
ЄДРПОУ
07773293
Назва (англійською мовою)
The National Military Medical Center, "the Main Military Clinical Hospital"
Повна назва
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Повна назва (англійською мовою)
The National Military Medical Center, "the Main Military Clinical Hospital"
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Госпітальна, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 12:46 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 13:42 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЮТАС"" на суму 1 747 820,00 UAH без ПДВ процедури відкритих торгів в порядку, визначеному Особливостями, за предметом закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-07-007753-a відхилена, з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
21.07.2025 12:44
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.07.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.07.2025 13:42
Надати до
17.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.07.2025 13:22 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 12:46 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 13:22
Довідка НАЗК
24.07.2025 13:22
Повідомлення про рішення
21.07.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.08.2025 15:38 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 15:29 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Скасувати Рішення від 24.07.2025 № 89 щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" , відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2025 № 12128-р/пк-пз
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:33
Повідомлення про рішення
21.08.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 15:41 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.08.2025 15:41
Надати до
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою відкритих торгів в порядку, визначеному Особливостями, за предметом закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів в порядку, визначеному Особливостями присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-07-007753-a. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Додатку 5 (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ) тендерної документації від Учасника вимагалося документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критеріям від Учасника вимагалося надання у складі тендерної пропозиції таблиці у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з переліком основних договорів з лікувальними закладами України на поставку товарів за предметом закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за 2022 рік, або 2023 рік, або 2024 рік, або 2025 рік в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару (у кількісному виразі), найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, електронна пошта тощо. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати копію аналогічного договору (не менше 1 копії договору). У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЮТАС"" для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було надано наступні документи, а саме: Таблиця у довільній формі (Довідка про досвід аналогічних договорів); Договір № 175/06 від 19 червня 2024 року, укладений між ТОВ «Компанія «ЮТАС» та Singapore Red Cross, у якому не вказано, що предмет закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; Договір № 80 від 20 вересня 2023 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРАМЕД» та Державною установою «Інститут нефрології Національної академії медичних наук України; Лист -пояснення, що ТОВ «Компанія «ЮТАС» на сьогоднішній день здійснює постачання медичного обладнання власного виробництва через мережу авторизованих регіональних представників та благодійних фондів і організацій за їх зверненням. У зв’язку з цим у пакеті наданих документів додаються договори на постачання аналогічного обладнання в бюджетні організації України одним із наших торгових представників та міжнародною організацією ICRC. Відповідно до Додатку 5 (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ) тендерної документації від Учасника (не від авторизованих регіональних представників та благодійних фондів і організацій) вимагалося документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів з лікувальними закладами України на поставку товарів за предметом закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за 2022 рік, або 2023 рік, або 2024 рік, або 2025 рік Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у визначений строк, надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: таблицю у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з переліком основних договорів з лікувальними закладами України на поставку товарів за предметом закупівлі Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за 2022 рік, або 2023 рік, або 2024 рік, або 2025 рік в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару (у кількісному виразі), найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, електронна пошта тощо та в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати копію аналогічного договору (не менше 1 копії договору).
Створено
23.08.2025 12:08
Надати до
24.08.2025 12:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 048 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Контактний телефон:
380445290094
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 048 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Контактний телефон:
380445290094
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності